Gå til innhold

Er det bare jeg som er mann her? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det flere hankjønn som opererer på disse sidene?

Kanskje jeg er den eneste? hoho..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en som heter Snekker-Pelle eller noe sånt.

Men hvorfor er dere her egentlig?

Skrevet

Sikkert fordi de har barn..

Skrevet

Jeg tipper han er her fordi han har baby/barn....bare vill gjetting altså;)

Sånn innimellom alle klage på mannen og andre typisk dametråder finnes det jo tråder som foreldre, uavhengig av kjønn kan finne nyttige:)

Skrevet

Nettopp fordi jeg har barn ja :)

Er jo en del innlegg her utenom typisk damerelaterte temaer, som "lol:-)" skriver :)

Skrevet

Beklager, men du er ikke mann i ordets rette forstand om du er her inne.

Og til dere damer som nå kommer til å hyle opp "hvorfor ikke det da, menn et også opptatt av barn tenk": lytt til urkvinnen i deg.

Takk for meg :)

Skrevet

Du er tilgitt :) Alle har rett til sin mening.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Selv om DiB primært brukes til å klage på mannen sin/henge ut mannen sin/planlegge å skilles fra mannen sin, samt hakke på andres menn, er det faktisk ikke et kvinneforum. Her er mannfolka veldig velkomne, vi kan ha godt av å høre mennenes side av saken. Og mannfolk tilstede fører ofte til litt «feste under føttene» for damer som kaver seg opp i diskusjoner. Og det kan vi jammen ha godt av noen ganger.

Og tro det eller ei, testosteronnivå og kunnskapstørst ang. småbarnsliv har ikke noe med hverandre å gjøre. De var da mann nok til å sette barn til verden, var de ikke?

Så var det bare å vente på angrepene, rent bortsett fra at jeg ikke gidder, ettersom jeg må sove nå...

Skrevet

Selvfølgelig er det et kvinneforum.

Hvilke menn har uansett interesse av å lese om kvinners manneproblemer? De få mennene som er her gjør jo uansett ikke annet enn å latterliggjøre oss dumme, hysteriske kvinnfolk. De må da ha bedre ting å gjøre enn å henge med oss?

Det finnes et forum for småbarnsinteresserte menn: verdensbestepappa.no.

Der er 99% av trådene av typen "kona fødte i går, kan jeg forvente sex i dag da"?, " hvordan får jeg henne med på analsex" og "hvorfor gir hun meg ikke mer sex?"

:)

Skrevet

Hvilket betyr at du selv har vært inne på pappaforum å lest?:)

Jeg er her fordi noen innlegg er interessante nok til å svare. Og btw, jeg latterligjør ikke dere "hysteriske kvinnfolk" som hu skrev over her.

Bare er her jeg, rett og slett:)

Skrevet

tror ikke det er mye mannfolk her inne,og tror det er en dame som har startet innlegget.

Skrevet

Ja, jeg forvilla meg inn dit en gang ved en tilfeldighet. Mye bra menn der altså, for all del. Men ja, de fleste trådene handlet om sex, og hvordan "få" seg nok sex :)

Litt spesielt fokus på en sånn side egentlig.

Skrevet

Ja, jeg forvilla meg inn dit en gang ved en tilfeldighet. Mye bra menn der altså, for all del. Men ja, de fleste trådene handlet om sex, og hvordan "få" seg nok sex :)

Litt spesielt fokus på en sånn side egentlig.

Gikk inn dit nå av ren nysgjerrighet, og så ikke en eneste tråd om sex.

Søk i Pappaforum på "analsex" gav 0 treff

Søk i Din baby på "analsex" gav 104 treff

Så det kan vel diskuteres hvem som er mest sexfikserte

Skrevet

Hehehe, knall bra, #14! :D

Men, man kan faktisk ikke helt stole på disse søkemotorene heller, for på Verdensbestepappa.no fikk jeg i alle fall opp et lite antall treff på 'sex', men ingen treff på DiB. Men sannynligheten her er vel at det er noe høyere aktivitet her på DiB og BiM og et ord som 'sex' sprengte vel hele søkemotoren. :lol:

Skrevet

Jeg har veldig vanskelig for å se for meg hvilken type mann som føler at han får noe ut av å henge på dette forumet. Det er et kakleforum for mødre, og selv om jeg ikke vil jage noen vekk, ser jeg ikke helt hvor fedrene skulle passe inn i puslespillet. Man vandrer over til Din Baby, etter prøver/gravid periode på Barn i Magen. Og ingen menn har vel barn i magen?

Skrevet

Hehehe, knall bra, #14! :D

Men, man kan faktisk ikke helt stole på disse søkemotorene heller, for på Verdensbestepappa.no fikk jeg i alle fall opp et lite antall treff på 'sex', men ingen treff på DiB. Men sannynligheten her er vel at det er noe høyere aktivitet her på DiB og BiM og et ord som 'sex' sprengte vel hele søkemotoren. :lol:

Søkemotoren krever sikkert at søkeordet er et visst antall bokstaver langt; 'sex' er sikkert for kort

Skrevet

Jeg er også mann. I utgangspunktet er jeg her fordi jeg har barn, men er vel blitt værende pga. underholdningsverdien + det av og til dukker opp nyttige tips som jeg tar med meg i hverdagen.

Skrevet

Selv om DiB primært brukes til å klage på mannen sin/henge ut mannen sin/planlegge å skilles fra mannen sin, samt hakke på andres menn, er det faktisk ikke et kvinneforum. Her er mannfolka veldig velkomne, vi kan ha godt av å høre mennenes side av saken. Og mannfolk tilstede fører ofte til litt «feste under føttene» for damer som kaver seg opp i diskusjoner. Og det kan vi jammen ha godt av noen ganger.

Hvorfor har forumet jente-profilbilder hvis det ikke er et kvinneforum?

Skrevet
Hvorfor har forumet jente-profilbilder hvis det ikke er et kvinneforum?

Gudameg for noen høner.. Det heter ikke "kvinneforumet", det heter din baby... Menn har også babyer tenk så hvordan det at forum designerne har valgt et kvinne profilbilde skal være noen slags "bevis" for at dette forumet ikke er for menn er for meg uforståelig... Det finnes også et underforum som heter far svarer mor og pappaforum, så da er det jo ment at menn skal kunne være her inne...

Uansett er det utrolig mange som "skjuler seg" bak anonymknappen og det er jo umulig å vite kjønn da.. Er nok flere menn her inne enn man ser, mange leser jo bare og svarer ikke....

Skrevet

Jeg er også mann. I utgangspunktet er jeg her fordi jeg har barn, men er vel blitt værende pga. underholdningsverdien + det av og til dukker opp nyttige tips som jeg tar med meg i hverdagen.

Jeg vil tro det må være ganske fornøyelig innimellom å se en gjeng med damer som prøver å rive hverandre i biter verbalt over filleting. Og kanskje litt skremmende, ettersom man kan begynne å lure på hva som rører seg i hodet på kona ;)

Jeg forørvig ønsker alle menn velkommen på forumet her, jeg tror vi trenger litt andre syn og innspill :) Håper det viser seg at det er mange flere menn her!

Skrevet

Eller er det flere hankjønn som opererer på disse sidene?

Kanskje jeg er den eneste? hoho..

Det er sikkert mange menn her:)

Velkommen skal du være!

Dinbaby er forresten et forum til foreldre.

Og til dere som mener at menn ikke har noe her å gjøre: Slutt å brett ut privatlivet deres her inne, så blir det kanskje ikke så skummelt, om din egen mann er her inne ;)

Skrevet

Bra det er noen som ønsker oss velkommen! :)

Forøvrig, kan man ikke velge mellom mann og kvinne når man oppretter profil? Jaja, samme det:)

Det er jo primært samboeren min som er her inne da, men etter som hun viste meg innlegg her inne så laget jeg meg likesågodt en egen profil :)

Skrevet

Det handler ikke om å ikke tåle menn. Spørsmålet er heller hva i huleste en mann har her inne å gjøre og hva slags utbytte han har av det. Hva slags menn er det som finner det interessant med en haug damer som diskuterer bleier, babygrøt og knipeøvelser?

Skrevet

Det handler ikke om å ikke tåle menn. Spørsmålet er heller hva i huleste en mann har her inne å gjøre og hva slags utbytte han har av det. Hva slags menn er det som finner det interessant med en haug damer som diskuterer bleier, babygrøt og knipeøvelser?

Menn skifter da bleier og gir grøt? De fleste menn har da en kone/kjæreste og kan være interressert i hva kvinner gjør i forhold til å forhindre bekkenbunnsplager? Det er da ikke bare kvinner som er interressert i alt som har med babyer å gjøre? Eller forhold og problemer i forhold til det? Eller søknader om foreldrepenger? Eller de tusen andre tingene som diskuteres her inne? Kan ikke helt se for meg et eneste tema som diskuteres her inne som IKKE ville vært interressant for en mann...

Dagens menn er mer enn øl, fotball og biler.. De tar ansvar for og interresserer seg for barna sine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...