Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Gøy å sammenligne litt ( Må se om andre har spist like mye dritt som meg nemlig) Dagens inntak; 3 store pizzastykker Big One Flere glass saft Litt is 2 brødskiver med ost Potetgullrester med salsadip Herreguuud så dårlig samvittighet jeg har!! 55 kilo, but still. Føler meg småfeit her jeg sitter :ss
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: En 0,0% yoplait yoghurt med en neve 4-korn og noen rosiner i Lunsj: 2 grillpølser i brød stekt på bål ute i snøen. Middag: Båndspagetti med kylling og stekte grønnsaker i fløtesaus. Kvelds: potetgull, en kvikklunsj og en god neve seigmenn...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Hehehe Snakk for deg sjøl..her har jeg putta innpå to brødskiver med ost og løkrull, to relativt interessante skåler med tortillachips, sjokolade, tacolasagnerester, et glass brus, jegergryte og et stykke Smashkake.. Vekta vaker på 56 kg, fornøyd med det (Litt mer nazi på hva jeg spiser ellers i uka da )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: To hjemmelagde rundstykker med div. pålegg. Middag: Lammekoteletter og fløtegratinerte poteter. Dessert: Jordbær fra hagen (fryst ned) og krem. noe sjokolade til kaffen!!! og må snart ha noe å spise igjen kjenner jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: 1 brødskive med ost (spist i bil på vei til jobb. ) frokost2: En halv brødskive med honning. (frokost sammen med pasientene på jobb) Lunsj: 2 brødskiver med gulost Lunsj 2: Dessert Middag: Kjøttkaker i brun saus med rosenkål, poteter og gulrøtter. 2-3 biter melkesjokolade og litt ostepop fra igår. banan og melon. Har spist en del idag, men blir så trøtt på jobb, og blir kvalm om det går lenge mellom hvert måltid. Får skylde på graviditeten.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Lapskaus Kake Kake Kake Brøskiver Og litt mer kaker (har hatt dåp )
tomat15 Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Alt for mye dritt. Startet bra men så.. 1/2 beger cottage chees og en avocado til frokost. 3 vaffler med syltetøy og brunost til lunsj. 4 fylte taco skjell til middag. 2 nox og en boks gompepastiller. 1/2 beger cottage chees nå. Masse pepsi max og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 En brødskive, en halv sjokoladeplate med stratos, to håndfuller av snackchips Middag, taco to tortillas, Eple. Så har jeg drukket 0,7l cola. Trodde jeg hadde spist mye mer.
Diddels Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 en brødskrive syltetøy og en kopp kaffe middag med poteter, grønnsaker og middagsskinke. Er sulten, venter på at de hjemmemarinerte kyllingklubbene skal bli ferdige i ovnen
♥Nemi♥ Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 I dag har jeg vært flink! -Noen coop-rundstykker med egg og kaviar. -Et lite stk. flatbiff med litt salat. (Er uggen etter Noro, så fikk ikke til å spise fløtegratinerte poteter.) Drakk til og med vann til maten! Superflinke meg:-p -En yt-shake, etter trilletur. (Kan hende det på mystisk vis kom inn noen biter smågodt også:-o) Men, på kveldninga vet jeg at jeg både har Cola og potetgull i skapene. Lucky me!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 2 kopper kaffe til frokost. 2 glass vann og et eple,til lunch. 2 grillpølser med brød,fra grilling ute på bål i dag. 2 kopper kaffe, og et eple nå.... og har vel hatt 4 stre halvlitere med vann i dag... også har jeg vært ute å måka snø i ca 45 minutter i dag.. veide 85,4 sist mandag, og skal veie meg igjen i moora...skal holde meg på 1300 kacl pr dag... jeg skal ned til minst 79 kilo......
Mandalas Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: 2 knekkebrød med brunost og 1/2 gulrot + te og vann Lunsj: To hjemmebakte grove rundstykker med honning + 1/2 gulrot og noen biter sjokolade Middag: Kyllingfilet, ris, fint rundstykke og litt saus. 2 glass Cola. Kvelds: 1 knekkebrød med brunost og noen sjokoladebiter til. 1/2 pære.
M.I.L Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 1 boks mager kesam med fryste bringebær og 1/3 tallerken havregrøt med vann 2 egg 2 brødskiver med brunost og skinke+ grønt noen druer og en plomme 200g strimlet svinefilet 1 avocado og masse salat 1 grønt eple 1 nutrilettbar karamell 1 plomme 1/2 rød appelsin 1/2 banan og 1/2 beger mager vanilje kesam + kaffe med skummet melk ca 4 kopper:)
LuksusLiv Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 2 knekkebrød med ost, ett glass melk og kaffe litt mørk sjokolade med marsipan Middag og dessert, okstestek og karamellpudding Resten av den mørke sjokoladen og kaffe Mozell, 2 glass Bittelitt nøtter Hmmmm.....har egentlig vært en dårlig matdag, spist for lite. Skal spise ett knekkebrød eller to nå straks.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: To og en halv brødskive med syltetøy Lunch: En boks baconcrisps og godteri på kino Middag: Kylling og pasta Kvelds: Har ikke kommet så langt enda, men nå går jeg og henter chips og godis, mandag i morgen, så da får man heller spise sunt da
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 2 kopper kaffe til frokost. 2 glass vann og et eple,til lunch. 2 grillpølser med brød,fra grilling ute på bål i dag. 2 kopper kaffe, og et eple nå.... og har vel hatt 4 stre halvlitere med vann i dag... også har jeg vært ute å måka snø i ca 45 minutter i dag.. veide 85,4 sist mandag, og skal veie meg igjen i moora...skal holde meg på 1300 kacl pr dag... jeg skal ned til minst 79 kilo...... Litt usikker på om dette er veien å gå i så måte, men det får man ta i en annen diskusjon...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 2 kopper kaffe til frokost. 2 glass vann og et eple,til lunch. 2 grillpølser med brød,fra grilling ute på bål i dag. 2 kopper kaffe, og et eple nå.... og har vel hatt 4 stre halvlitere med vann i dag... også har jeg vært ute å måka snø i ca 45 minutter i dag.. veide 85,4 sist mandag, og skal veie meg igjen i moora...skal holde meg på 1300 kacl pr dag... jeg skal ned til minst 79 kilo...... Litt usikker på om dette er veien å gå i så måte, men det får man ta i en annen diskusjon... Skrev feil,skal ned til 70 minst. og nei,dette er ikke den måten jeg gjør det på,vanlighvis, men i dag ahr jeg bare vært hjemme, og ikke helt i form til å spise så mye..... men ellers har jeg et variert og godt kosthold.....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: Havregrøt med eple, rosiner, kanel og ett par ts sukker. Lunsj: Altfor mange brødskiver med eggerøre, bacon og en karbonade. Middag: Gulasjsuppe med foccacia. Et eple som akkurat er ferdig fortært. Ganske fornøyd med dagens inntak, bortsett fra at lunsjen ble litt vel stor, men men. Har hatt lyst på kake i hele dag, men har enda ikke baka
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: drukket et par glass juice. Lunsj: samme her også. Middag: noen kyllingvinger fra middag i går. Kvelds: kopp te. Er syk så orker ikke å spise så mye.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Det begynte bra med en skål firkornmusli med bær. Så røyk jeg på gårsdagens smågodt (ti biter med diverse). Så et par kopper kaffe. Et eple og en gulerot til lunsj. Så dro vi på kaffebesøk, der røyk jeg på tre vafler og fire (små) biter med wienerbrød:P Og kaffe. Middagen ble stroganoffgryte og et par glass Cola ligth. Sukkeravrusning neste! Har vært flink i lang tid, men er nå i min åttende dag med sukkerorgie:/
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. februar 2012 #21 Skrevet 5. februar 2012 Tja hehe, ikke vært sunn i dag jeg altså.. frokost: eggomelett med bacon.. te 2 boller + pepsi max peppes pizza cola en ispinne.. Holder på å pakke ned alt jeg eier å har så har hat familien på flytte shau i dag å da var dette kosten... Snart skal dette konsumerers: Grønnsaker + dip halvsunt da mer brus, kanskje sjokolade is..
Heada Skrevet 5. februar 2012 #22 Skrevet 5. februar 2012 Frokost: tro brødskiver, ett med kokt egg og kaviar, ett med leverpostei med majones og rødbeter. En kopp te. Lunch: to vårruller. Et glass vann. Middag: svinestek med kokte grønnskaer, surkål, potet og saus og tyttebær. To glass vann. Snack: to pizzaslicer fra igår. En kjeks med sjokoladebiter. Ett glass pepsi max. Kvelds: to og en halv brødskive med skinke og eggerøre. En kopp kakao. Mer kvelds: Resten av pepsi max flaska. 0,5 l. Artig å se hvor mye jeg spiser. Ble nok mer enn 1500 kcal dette tror jeg
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #23 Skrevet 5. februar 2012 4 rundstykker og en liten pizza... Hmm. Det var ikke mye. Fatter ikke hvordan folk har tid til å spise så mye og ofte jeg
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #24 Skrevet 5. februar 2012 2 kopper kaffe til frokost. 2 glass vann og et eple,til lunch. 2 grillpølser med brød,fra grilling ute på bål i dag. 2 kopper kaffe, og et eple nå.... og har vel hatt 4 stre halvlitere med vann i dag... også har jeg vært ute å måka snø i ca 45 minutter i dag.. veide 85,4 sist mandag, og skal veie meg igjen i moora...skal holde meg på 1300 kacl pr dag... jeg skal ned til minst 79 kilo...... Veier det samme som deg, og jeg skal også ned til 79-80 kg Hvor høy er du?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #25 Skrevet 5. februar 2012 Fire store pizzabiter (hjemmelaget). En skål med riskkrem og rød saus En kromkake Hjemmelaget skolebrød Hjemmelaget rosinbolle med melis på Drukket kun vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå