ellen-propellen Skrevet 1. februar 2012 #26 Skrevet 1. februar 2012 Såklart Fantastisk at det virket. Jeg har pleid å bruke krystallfiolett, men godt med ett alternativ de har på Shell i tilfelle man må ha
Ikkenonick Skrevet 1. februar 2012 #27 Skrevet 1. februar 2012 Jaggu godt noen har oversikt over piler og luter... Men nå har det seg vel faktisk slik at det også i perioder er to forskjellige piler, pila til høyre og pila til venstre. Konklusjonen må jo bli slik som den alltid har vært, sug lut er alle og alle er sug lut, det var en universell sannhet her på forumet for en tid tilbake:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. februar 2012 #28 Skrevet 1. februar 2012 Jeg savner Hjemmetråkkende Squaw :-(
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #29 Skrevet 2. februar 2012 Jeg savner Hjemmetråkkende Squaw :-( Jeg også.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. februar 2012 #30 Skrevet 2. februar 2012 Hjemmetråkkende Squaw har det helt fint Ser noen er bekymret for henne, men det trenger dere ikke å være. Hun trenger vel bare avstand fra slike type sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå