Gå til innhold

Pila

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett henne her nå. Har hun sluttet med oss? Byttet nick?

Håper alt er bra med henne,og savner henne i flere debatter her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henne? Var ikke det en mann?

Skrevet

Tror ikke det. Sug lut er mann. Puls er lesbisk

Skrevet

Å... jeg trodde det var motsatt jeg. SÅ lærte jeg noe i dag ogsÅ gitt.

Skrevet

Trodde begge var lesbiske og samboere med hverandre. Har liksom fått det inntrykket.

Skrevet

og Hjemmetråkkende?

Den vakre sjela er jeg oppriktig bekymra for, faktisk. Tror ikke hun har det så greit. Hun har ikke vært her inne eller blogget på måneder. Tenker av og til på henne og håper det går seg til.

Skrevet

og Hjemmetråkkende?

Den vakre sjela er jeg oppriktig bekymra for, faktisk. Tror ikke hun har det så greit. Hun har ikke vært her inne eller blogget på måneder. Tenker av og til på henne og håper det går seg til.

Har hun en blogg? Har du en lenke, skulle gjerne lest den, hun var et interessant og oppegående menneske?

Skrevet

Er Sug Lut mann???

Er du sikker?

Skrevet

Hjemmetråkknde ja. Har også tenkt mye på henne i det siste.

Sjekk profilen til sug lut. Mann født i 1918

Skrevet

Ja, for alt man skriver i profilen stemmer jo.

Skrevet

Hun (han?) er vel neppe født i 1918? :D Så hva er da oddsen for at det er sant det som står om kjønn? :)

Ikke at jeg noen gang har tenkt så mye over det, men jeg har alltid ansett denne personen for å være en kvinne, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hvorfor jeg tror det... :P

Men, som det sies: "The internet, where men are men, women are men, and 13 year old girls are FBI agents". :D

Skrevet

Hahaha, så Sug Lut er en 96 år gammel mann altså. Ja, det må man jo bare tro på. Det står jo svart på hvitt!

Skrevet

Så vidt jeg har skjønt er Sug Lut dame, pila en mann og Hjemmetråkkende Squaw er savnet...

Skrevet

øh..... hærrlighet...

Skrevet

Hæ? 1918? Jeg har lest det som 81 hele tida. Det virker faktisk som helt rett alder i forhold til hvordan han/hun/den/de skriver. ;)

Skrevet

Pila er dame og Sug lut er dame.

Skrevet

Pila og sug lut er samboere såvidt jeg fra endel gamle travere her inne.

Skrevet

Pila og sug lut er samboere såvidt jeg fra endel gamle travere her inne.

Trur du fulgt dårlig med i timen gitt, hehehe

Skrevet

Pfft, alt som står her inne er sant!!! Barn som spiser pizza spiser hjemmelaget fullkorn pizza med økologiske tomater og kylling. Nugatti er sunt,barnevernet stjeler barn osv osv

Skrevet

Pfft, alt som står her inne er sant!!! Barn som spiser pizza spiser hjemmelaget fullkorn pizza med økologiske tomater og kylling. Nugatti er sunt,barnevernet stjeler barn osv osv

Næh, her spiser alle grandis til alle måltider, og nugatti tar livet av deg om du så mye som ser etiketten i butikkhylla.

Skrevet

Næh, her spiser alle grandis til alle måltider, og nugatti tar livet av deg om du så mye som ser etiketten i butikkhylla.

Du gikk glipp av gårsdagens " vi er verden sunneste og spiser ikke slikt" tråd ;)

Skrevet

Du gikk glipp av gårsdagens " vi er verden sunneste og spiser ikke slikt" tråd ;)

Det var da jeg fikk ansvar for den elendige asfalteringa her i landet. :)

Jeg bruker Nugatti på såre barnerumper faktisk. Kjempegod effekt all over.

Skrevet

Og da er jo spørsmålet: hvordan kommer man på å prøve det?

Skrevet

Det var jo noen selvsagt, som sa at den nugattien kunne man ta å stikke opp i røven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...