Gå til innhold

Sponsing av eksens ferie med unga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å for å si det enkelt...e ikke en sjangs i helvete at jeg hadde betalt noe for den turen...kall meg gjerne en dårlig far, det vet jeg at jeg ikke er.

Nei, du får jo ikke vært noen dårlig far du, du som er en kvinne med stebarn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å for å si det enkelt...e ikke en sjangs i helvete at jeg hadde betalt noe for den turen...kall meg gjerne en dårlig far, det vet jeg at jeg ikke er.

Må man være det da for å skrive her inne? :)
Skrevet

Jeg ville ikke forventet at min eks skulle betale for vårt fellesbarn for en ferietur i min regi, det ville aldri falt meg inn å spørre om noe sånt. Samtidig kunne jeg nok vurdert å bidra om faren hadde spurt meg om noe tilsvarende - men kun fordi jeg vet han har ryddige økonomiske forhold og ikke sløser med penger han ellers kunne brukt på vårt felles barn (og sitt nye barn). HVIS jeg hadde mulighet. Det blir jo annerledes om økonomien er trang! Jeg synes ikke det er rimelig dersom fars ikke har penger å avse. Som andre skriver: Ungene dævver ikke av å ikke komme seg til Syden!

Forslag: Har barna bursdag før dette? Hvis dere, som mange av oss, har det sånn at ungene har urimelig mange leker og dingser som allikevel aldri brukes går det kanskje an å gi et bidrag til en ferietur? Er barna store nok til å forstå dette, er det vel ingenting i veien for at de får et fint gavekort med en forklaring og ønske om god tur? Dette går jo an avhengig av hvor mange penger mor "krever" og hvor store gaver man vanligvis gir...

Skrevet

HAHA! Bitre mamma er det deg?? DU lever VIRKELIG i din egen fantasiverden der ALLE stemødre er onde! Her skriver en far om sin mening og situasjon, og enda HER klarer du å snu det rundt! Dumå være en fryktelig egoistisk og vanskelig person! Det er ikke synd på barn med stemødre... det er synd på barn,far og evt stemødre som må ha kverrulerende, selvsentrerte, selvgode, trangsynte, forhåndsdømmende og paranoide mødre som deg i livet deres.

Hva prater du om? Lider du av vrangforestillinger? Har aldri svart i dette forumet før overhode, også har du allerede konstruert en psykologisk analyse av meg?

Jøsses...

Skrevet

HAHA! Bitre mamma er det deg?? DU lever VIRKELIG i din egen fantasiverden der ALLE stemødre er onde! Her skriver en far om sin mening og situasjon, og enda HER klarer du å snu det rundt! Dumå være en fryktelig egoistisk og vanskelig person! Det er ikke synd på barn med stemødre... det er synd på barn,far og evt stemødre som må ha kverrulerende, selvsentrerte, selvgode, trangsynte, forhåndsdømmende og paranoide mødre som deg i livet deres.

Hva prater du om? Lider du av vrangforestillinger? Har aldri svart i dette forumet før overhode, også har du allerede konstruert en psykologisk analyse av meg?

Jøsses...

Beklager!! :P hehe.. en liten diskusjon med noen andre her, og var vel LITT kjapp med å tro d var den personen :P sooo sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...