Gå til innhold

Dagens positive:)


AngryBird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen tok med sønnen vår til farmor på besøk så nå blir det bare meg alene hjemme foran tven. Takk og lov for at vi har hatt vaskehjelp denne uken så det er ikke noe husarbeid som må gjøres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker idag nå etter klokken tolv :D å første dagen jeg ikke har vært kvalm, trøtt, sliten eller noe! Tipptopp form å jeg er så glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var 14 uker nå på fredag og samme dag fikk jeg se babyen for første gang =) Den lå der og veiva så fint med armene =) Utrolig opplevelse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fanatstik deilig å gå nygravid (syns jeg fortsatt er det før 2.tri) inn i våren, med sol og blå himmel. M-mm, det beste ligger foran :)

 

Ha en flott gravid dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10uker idag. :D var på ul for 2uker siden og fikk se en liten bolle med bankende hjerte. :) Fikk og se den lille bollen i 3D, men var jo bare en klump. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag klarte jeg å rydde og støvsuge stua uten å bli svimmel, kvalm eller brekke meg :) Jippi!

 

Men nå trenger jeg en pause på sofaen..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på uke 16 idag =) Har ikke vært kvalm et sekund av svangerskapet, nesten ingen humørsvingninger og nesten ingenting ekstra følsom. å gå gravid er jo (for meg, foreløpig!) piece of cake! Huden har blitt renere, neglene streke som fy og har tatt av meg noen kilo ellers på kroppen, mens magen jevnt og trutt har blitt littegrann større. Kunne ikke hatt det bedre! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, jeg er ferdig på jobb og ute er det sol,sol,sol:-) ønsker dere en knall helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig lørdagsmorgen med guttaboys:) Solskinn og vårstemning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...