Gå til innhold

Dagens positive:)


AngryBird

Anbefalte innlegg

Dagens positive: selvom det ikke ser sånn ut så går det faktisk mot lysere og varmere tider :P

 

hehe sikter høyt i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ul i dag med en kjempesøt bamsemums som vridde litt på seg og hadde veldig fin hjerterytme :D utrolig deilig å få bekreftelse på at det går bra denne gangen! Uke 9+2 i dag, og skal tilbake i uke 13 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått energi igjen!!!! Har hatt noen dager der jeg har vært helt ferdig, men igår tvang jeg meg til å ut en tur, vaske og rydde 2etasje her hjemme, og det hjalp veldig. :D Fikk i tillegg en hel natt søvn, noe som ikke har skjedd på mange mnd. :D Deilig å føle seg våken. Idag har jeg vært så full av energi at jeg har vasket 1etasje og laget lunsj til mannen som er på jobb.. :) Nå må jeg hvile litt da, men med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man føler man ikke har så mye positivt å komme med selv pga. mye kvalme idag, er det godt å komme inn på denne tråden å lese om alle de positive tingene! :D

 

Så min positive ting idag er dere :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At ukene plutselig går så fort! Føler det er søndag hele tiden og at jeg sitter her og innser at jeg straks går inn i enda en ny uke. 10 uker på tirsdag og da går embryoet over til å være ett foster.. Wow :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte min mor om graviditeten i dag! Det var århundrets morsdagsgave sa hun, og ble en tårevåt affære! Dagens positive for min del, hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første takras gikk i gÅr. Ser fram til sommer og sol nÅ!

Var sÅ deilig i gÅr at energien kom tilbake for en liten stund. Fikk tatt en rundvask hjemme, og fikk tatt hesten med pÅ tur. Deilig Å kjenne at kroppen fungerer litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens positive var å finne ut at denne tråden jeg starta står på egne ben uten meg:) Dataen min døde her om dagen og jeg får forumabstinenser:p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens poitive er å kjenne på at nå er vi faktisk i gang med prøvingen på nummer 3 etter sengekosen i gårkveld! hehehe. Skummelt, men fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et bankende hjerte på ul den 14.feb, tidenes valentinsgave <3

Ble såå glad, gikk opp for meg at dette virkelig skjer på ordentlig!!

Fikk termin 25.09 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...