Gå til innhold

Dagens positive:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens positive: selvom det ikke ser sånn ut så går det faktisk mot lysere og varmere tider :P

hehe sikter høyt i dag ;)

Skrevet

...kalde kinn etter å ha vært ute og lekt i snøen :P

Skrevet

Formen som er bedre enn forrige svangerskap:) og forkjølelsen som er på tur bort!

Skrevet

Ul i dag med en kjempesøt bamsemums som vridde litt på seg og hadde veldig fin hjerterytme :D utrolig deilig å få bekreftelse på at det går bra denne gangen! Uke 9+2 i dag, og skal tilbake i uke 13 ;)

Skrevet

Har endelig fått energi igjen!!!! Har hatt noen dager der jeg har vært helt ferdig, men igår tvang jeg meg til å ut en tur, vaske og rydde 2etasje her hjemme, og det hjalp veldig. :D Fikk i tillegg en hel natt søvn, noe som ikke har skjedd på mange mnd. :D Deilig å føle seg våken. Idag har jeg vært så full av energi at jeg har vasket 1etasje og laget lunsj til mannen som er på jobb.. :) Nå må jeg hvile litt da, men med god samvittighet.

Skrevet

når man føler man ikke har så mye positivt å komme med selv pga. mye kvalme idag, er det godt å komme inn på denne tråden å lese om alle de positive tingene! :D

Så min positive ting idag er dere :) takk

Skrevet

Elsker puppene mine<3 og kjæresten kjente bevegelsene for første gang i natt<3

Skrevet

Takk lov for omgangssyke som vi har hatt nå i to dager. Plutselig så foretrekker jeg svangerskapskvalme. ;-)

Skrevet

For en dag!! Bare litt brekninger, ikke kvalm :-D

Skrevet

At ukene plutselig går så fort! Føler det er søndag hele tiden og at jeg sitter her og innser at jeg straks går inn i enda en ny uke. 10 uker på tirsdag og da går embryoet over til å være ett foster.. Wow :)

Skrevet

Jeg føler meg den samme som før graviditeten!! :)

Energien er tilbake og matlysten på bedringens vei!!

Skrevet

Fortalte min mor om graviditeten i dag! Det var århundrets morsdagsgave sa hun, og ble en tårevåt affære! Dagens positive for min del, hvertfall:-)

Skrevet

Årets første takras gikk i gÅr. Ser fram til sommer og sol nÅ!

Var sÅ deilig i gÅr at energien kom tilbake for en liten stund. Fikk tatt en rundvask hjemme, og fikk tatt hesten med pÅ tur. Deilig Å kjenne at kroppen fungerer litt igjen :)

Skrevet

Påskeegg i butikken.. :D (Kan fort bli negativt da... Hahaha.. :P )

Skrevet

Dagens positive var å finne ut at denne tråden jeg starta står på egne ben uten meg:) Dataen min døde her om dagen og jeg får forumabstinenser:p

Skrevet

Dagens poitive er å kjenne på at nå er vi faktisk i gang med prøvingen på nummer 3 etter sengekosen i gårkveld! hehehe. Skummelt, men fint :)

Skrevet

Jeg er ikke kvalm lengre! Ikke spydd eller vært kvalm på tre dager:D

Skrevet

Så et bankende hjerte på ul den 14.feb, tidenes valentinsgave <3

Ble såå glad, gikk opp for meg at dette virkelig skjer på ordentlig!!

Fikk termin 25.09 :D

Skrevet

Litt stigende energinivå :) Kan kanskje ha noe med påskeværet ute å gjøre ;)

Skrevet

Hørte hjertelyden til bebisen min idag :) Det var absolutt den beste opplevelsen..

Skrevet

Akkurat hentet hjem mannen etter en to-ukers jobb reise, denne helgen skal bli knall!!:-) god helg til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...