*Miss Flua* Skrevet 25. januar 2012 #26 Skrevet 25. januar 2012 Vennegjengen var på tur til London og fotballkamp sto selvsagt på programmet. Dette var min aller første (og siste!) live kamp og mens de andre var helt starstucked av alle stjernene på banen (spør meg ikke om hvem som spilte) så spør jeg (skikkelig høyt, må vite) "hvordan får de til å lage striper i gresset?" Skikkelig fokus på rett sted Får fremdeles høre den,kan du si... Men noen forklaring har jeg aldri fått Når de klipper gresset, så klipper de først den ene veien, og når de snur i enden så klipper de motsatt vei (selvsagt). Da legger gresset seg motsatt vei annen hver gang, og det ser ut som striper på banen det er ihvertfall forklaringa jeg har fått av min pappa (ja jeg har også måttet spørre ). Håper det var noe forståelig forklart hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #27 Skrevet 25. januar 2012 Mannen min trodde at ingen gjenboere betydde at vi ikke hadde lov til å leie ut huset vårt.. Hi hi hi Men hva betyr det egentlig da...?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #28 Skrevet 25. januar 2012 Betyr vel at man ikke har naboer som ligger slik til at de kan se inn i boligen deres?
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2012 #29 Skrevet 25. januar 2012 Trodde at gjenboere var gjenferd/spøkelser/ånder i huset!?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #30 Skrevet 25. januar 2012 Trodde at gjenboere var gjenferd/spøkelser/ånder i huset!? AAAAAHAHAHAHHHHHAAAAAAA! "Boligen ligger i et barnevennlig område nær marka, og det bor ingen spøkelser der'.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #31 Skrevet 25. januar 2012 Trodde at gjenboere var gjenferd/spøkelser/ånder i huset!? AAAAAHAHAHAHHHHHAAAAAAA! "Boligen ligger i et barnevennlig område nær marka, og det bor ingen spøkelser der'.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #32 Skrevet 25. januar 2012 Trodde at gjenboere var gjenferd/spøkelser/ånder i huset!? Trodde du det på ordentlig?
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2012 #33 Skrevet 25. januar 2012 Jepp helt på ordentlig
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #34 Skrevet 25. januar 2012 Vennegjengen var på tur til London og fotballkamp sto selvsagt på programmet. Dette var min aller første (og siste!) live kamp og mens de andre var helt starstucked av alle stjernene på banen (spør meg ikke om hvem som spilte) så spør jeg (skikkelig høyt, må vite) "hvordan får de til å lage striper i gresset?" Skikkelig fokus på rett sted Får fremdeles høre den,kan du si... Men noen forklaring har jeg aldri fått For å unngå at de ler like mye en annen gang kan jeg fortelle deg at det heter "starstruck" og ikke "starstucked" he he jeg fikk meg en god latter her!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #35 Skrevet 25. januar 2012 Ha ha ha ha. Ler så tårene spruter her! Hilsen hun med ingen gjenboere.
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2012 #36 Skrevet 25. januar 2012 Vi satt ( for mange år siden) en stor gjeng med studenter og diskuterte OL, og hvor stort sommer-OL hadde blitt. Jeg proklamerte da, høyt og tydelig at "boksing, golf og andre kampsporter" egentlig kunne kuttes ut. Alle lo, og jeg skjønte ikke før en stund etterpå at golf sjelden innebærer nærkontakt og derfor ikke nødvendigvis regnes som KAMPsport.
mamma_bergen Skrevet 25. januar 2012 #37 Skrevet 25. januar 2012 Dette er ett av min fars blonde øyeblikk,for han har noen slike;) Jeg hadde fått canal digital boks hjemme,og han skulle koble den opp for det er jo så enkelt:)) Han styrte på i evigheter,fulgte bruksanvisningen og alt.Men han fikk det ikke til,fant tilslutt ut at det måtte være en feil inni boksen og skulle til å demontere den,men jeg fikk ahn til å ta en telefon til canal digital bare for å høre.Og han mannen gikk igjenom alt og pappa hadde gjort alt rett.Tilslutt spør han mannen om pappa har slått på strømmen bak,og om kabelen står i rett "hull" i veggen.Jada sier pappa og avslutter litt raskt etter dette.. For da hadde han glemt strømmen,og kabelen sto i internetthullet,eller noe slikt:)) Hehe,søte pappaen min;)
Gjest Heartbroken Skrevet 25. januar 2012 #38 Skrevet 25. januar 2012 Vennegjengen var på tur til London og fotballkamp sto selvsagt på programmet. Dette var min aller første (og siste!) live kamp og mens de andre var helt starstucked av alle stjernene på banen (spør meg ikke om hvem som spilte) så spør jeg (skikkelig høyt, må vite) "hvordan får de til å lage striper i gresset?" Skikkelig fokus på rett sted Får fremdeles høre den,kan du si... Men noen forklaring har jeg aldri fått For å unngå at de ler like mye en annen gang kan jeg fortelle deg at det heter "starstruck" og ikke "starstucked" he he jeg fikk meg en god latter her!! Hehe, er det sant? Jaja, så beviste jeg igjen at min kollega hadde rett når han såg på meg med en oppgitt mine og sa "at ikke du er blond skjønner jeg ikke!"
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. januar 2012 #39 Skrevet 25. januar 2012 Nå jeg var gravid så måtte jeg ta blodfortynnende sprøyter i magen og da fikk jeg ofte store blåmerker. Nevøen min på 22 år spurte meg en gang hvorfor jeg hadde disse blåmerkene og jeg svarte på tull at det var pga at babyen i magen sparket så hardt. Hans svar tilbake var da: Oi, da sparker den hardt!
Høna08 Skrevet 25. januar 2012 #40 Skrevet 25. januar 2012 Jeg sto på stand på en stor messe og i mengden så jeg fetteren min kom gående sammen en gjeng med menn. Hallo ropte jeg høyt og vinket til han og i samme øyeblikk oppdaget jeg at det selvfølgelig ikke var fetteren min. Mannen og vennene kom bort til standen og så spurte han om han kjente meg. Istedet for å si beklager jeg tok feil så begynte jeg å lyve.... "Husker du ikke meg fra den middagen" spurte jeg. Hvilken middag sa han. Og da svarte jeg jammen "nei hvis du ikke engang klarer å huske meg kan det være det samme" og snudde ryggen til.... Rødmer fortsatt når jeg tenker over det.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 25. januar 2012 #41 Skrevet 25. januar 2012 Jeg tror det må ha vært på slutten av graviditeten, da krympehjernen slo til for fullt og jeg var mer enn akseptabelt blond. Jeg var lite gangfør, hadde store smerter og var nesten aldri ute av huset. Vi var på et senter for å plukke opp noe i full fart, etter svangerskapskontrollen. Jeg hadde insistert på å være med inn, siden jeg hadde behov for å se folk og føle meg "normal" et øyeblikk, på tross av smerter og plager. Senteret har to rulletrapper som går oppover. En på hver side, ved inngangene. Jeg sto like ved den ene rulletrappa og slo meg høylytt vrang fordi min kjære kunne i det hele tatt foreslå at vi skulle ta rulletrappa opp til butikken som lå like over der vi sto. Jeg påsto at heisen måtte da være mye bedre, siden det burde være helt tydelig at jeg i min tilstand ikke kunne gå rundt hele senteret i begge etasjer. Han lo godt, og pekte på rulletrappa jeg sto rett ved. Flau da ja....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #42 Skrevet 25. januar 2012 Min mor hadde tidenes blondeste øyeblikk. Min onkel hadde barbert av seg alt håret, som menn ofte gjør i panikk når det blir tynnt på toppen. Hun hadde litt lyst å erte han for dette. Da det var en stor tilstellning med mye folk på torget, så hun han bakfra i mengden. Hun gikk rett bort og klasket han på hodet, så det ble den lyden, og sa ett eller annet som "Du har sannelig gått fort fra tynn i håret til fri for hår du." Selvfølgelig er det en fremmed og meget fornærmet mann som snur seg. Jeg gikk vekk og latet som jeg ikke kjente henne resten av tiden vi var der.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. januar 2012 #43 Skrevet 25. januar 2012 Trodde at gjenboere var gjenferd/spøkelser/ånder i huset!? Trodde du det på ordentlig? Det trodde jeg også:-) Mye artig lesing her:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #44 Skrevet 25. januar 2012 Så gøy å lese, hehe. Hadde en liten "blond" øyeblikk for par år siden. Jeg og en venninne var på ferie til Roma. Da vi fløy hjemover var det sol og skyfri himmel. Like før vi fløy over grensen til Frankrike annonserte kapteinen at vi nå snart kommer til å fly over Europas høyeste fjell. Da jeg hørte dette spurte jeg (uten å tenke) venninna mi: Mount Everest? Hun lo godt og sa: nei, mount everest ligger ikke i Europa. Tror det heter Mount Blanc jeg. Huff, som jeg rødmet. Til mitt forsvar så tenkte jeg på en serie jeg så på Discovery channel om å bestige mount everest, da jeg hørte kapteinen sa fjell.
Petetatismos Skrevet 25. januar 2012 #45 Skrevet 25. januar 2012 Når vi var å så på Lillehammer OL i 1994, syntes jeg det var så rart at alle fløy rundt med et kvik lunsj flagg så jeg spurte mamma og pappa. De bare titta dumt på meg og fatta ikke hva jeg mente til jeg pekte på flagget og de ropte; det er det italienske flagget. Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå