Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Ikke for å "disse" blondiner(er selv blond), men hva er deres "blondeste" øyeblikk? Teiste du har sagt/gjort?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Spurt hva han i gult gjør på fotballbanen.. Pappaen min ringte å spurte om reg.nr mitt på bilen, så spurte jeg om dette da sto i vognkortet?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 hehehehehehehehehe registreringsnummeret ja, det der er noe jeg også kunne funnet på å spurt om:P
Mandalas Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Det er mange!! Men jeg glemmer ikke da jeg skulle hente dattera hos en venninne. Faren var ute og kjøpte pizza så datteren ville ikke bli med hjem. Da sier moren "jeg skal kjøre til butikken etterpå, så da kan jeg jo....." Jeg brukte et par sekunder på å tolke hva resten av setningen kunne være, så sier jeg til dattera "hørte du det? Mammaen til x kan kjøre innom deg med litt pizza etterpå!" Jeg skulle gjerne sunket ned i et hull da det gikk opp for meg hva jeg hadde sagt, og at mammaen selvsagt tenkte å kjøre dattera hjem på vei til butikken, etter å ha spist pizza der først Fytti, det var pinlig!
Gjest Heartbroken Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Vennegjengen var på tur til London og fotballkamp sto selvsagt på programmet. Dette var min aller første (og siste!) live kamp og mens de andre var helt starstucked av alle stjernene på banen (spør meg ikke om hvem som spilte) så spør jeg (skikkelig høyt, må vite) "hvordan får de til å lage striper i gresset?" Skikkelig fokus på rett sted Får fremdeles høre den,kan du si... Men noen forklaring har jeg aldri fått
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 jeg så fotball på tv jeg, og lurte på hvordan de fikk det hvite mønsteret på banen, for når de begynte å spille igjen var jo mønsteret borte igjen!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Har en del, som å fylle olje i vindusspylevæska feks. Men det verste var kanskje da jeg fly forbanna ringte og reklamerte på en vaskemaskin som var blitt ødelagt. Var så sinna og krevde at de måtte bare komme å hente den, reparere den og "jeg var garanti"-kjeftsmella. Skal si geipen hang da det visste seg at det bare var lofiltret som var tett. Uff, rødmer bare jeg tenker på det
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 En venninne og jeg satt å diskuterte dette med graviditet, strekkmerker og fødsel. Vi kom inn på en bekjent som stadig skrøt over at hun ikke hadde fått et eneste strekkmerke eller overflødig hud. Jeg forklarer venninnen min at: " Det er jo ikke rart hun ikke fikk noen strekkmerker og hengemage hun. Hun tok jo keisersnitt". hehe, akkurat som det har noe med saken å gjøre... Jeg skjønte hva jeg faktisk hadde sagt med en gang ordene forsvant ut av munnen min. Glad var jeg for at det bare var min venninne som var tilstede.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 shit, olje i vindusspylervæska??hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Jeg ringte til verksted for å bestille time for å bytte registerreim på bilen, etter å ha bestilt time, å sagt hvilken bil det var. Svarer bilmekanikerern tørt: Bilen din har ingen registerreim, det er kjede på denne modellen som ikke skal byttes, men hvis du vil så kan jeg gått se i motoren din å se om jeg finner en? HAHA, jeg bare: Eh.. åja, ja da så..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 shit, olje i vindusspylervæska??hvordan gikk det? Gikk bra til slutt, men det var ikke mitt stolteste øyeblikk
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Kjørte bil her om dagen (kjører ikke ofte). Bensinvarsleren blinket så jeg ringte mannen på jobb og MENTE å spørre om han trodde jeg ville komme meg hjem, eller om jeg måtte fylle på veien. Han oppfattet det som om jeg spurte "hva-gjør-man-når-bensinlampa-blinker" type VELDIG blond spørsmål... Og han syntes det var så morsomt at han fortalte det til gutta på kontoret *gremmes* Mannen er forøvrig ganske blond selv. Han presterte å bestille en kyllingrett på en vegetarrestaurant for noen pr siden *øøøh*
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Husker når jeg var 15 år, og så opp på himmelen på et fly og sa til ei venninne "Skjønner ikke hvorfor de måå lage skyer!!" Fra jeg var liten har voksne rundt meg sagt at flyene som har fløyet på himmelen har lagd skyer...... EHH...? hahahaha.. Så mye rart voksne lærer barna... Tenk at jeg trodde det så lenge? Jiiizes... Får skylde på at jeg kun hadde fløyet en gang i mitt liv til da.. *FLAUT!*
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Mannen min trodde at ingen gjenboere betydde at vi ikke hadde lov til å leie ut huset vårt.. Hi hi hi En venninde spurte meg en gang om det var sant at det var mark i snøen og jeg svarte at ja, det er mark i snøen men de er helt hvite så de syns ikke..
Papegøyeblomst Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Jeg skulle gjøre en sexy striptease foran typen mens han lå klar i senga ( skal sies at det var et knøttlite soverom ) - jeg sto med rompa til, og skulle liksom sakte dra av meg trusa,og... DUNK! klaska trynet midt i dørhåndtaket.. Noe flau, ja hehe - vondt var det også!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Off begynner å rødme bare jeg tenker på det :-S Var når jeg var 20 år og på venninne tur til syden. Ja det var alkohol med i bildet og vi hadde blitt kjent med noen gutter fra Sverige.... Så spør jeg ." Duh hva betyr fitte på svensk??!!"(Jeg lurte på det siden de kom fra skåne og hadde hatt problemer med å skjønne hverandre hele uka) ... Vel... Det ble tyst rundt bordet og da sier han ene " Fitte betyr da fitte!"... Grøsss sank gjennom gulvet som den "dumme" blonde vennina ! Bambi på isen ;-D Ha ha ha
Gjest Morn du Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Da jeg skjønte at en gressklipper faktisk klipper selv om jeg drar den etter meg...
♥Nemi♥ Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 Uheldigvis var dette bare noen uker siden. Var på opplæring i en jobb, og tok til meg masse info. Dette er butikkjobb med masse salg. Så viste hun meg hvordan jeg regnet ut 70% og var ferdig med det. Jeg spurte sånn halvveis desperat om hvordan regner man ut 50% da!? Hehe, vi lo godt, begge to^^
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Jeg ringte til verksted for å bestille time for å bytte registerreim på bilen, etter å ha bestilt time, å sagt hvilken bil det var. Svarer bilmekanikerern tørt: Bilen din har ingen registerreim, det er kjede på denne modellen som ikke skal byttes, men hvis du vil så kan jeg gått se i motoren din å se om jeg finner en? HAHA, jeg bare: Eh.. åja, ja da så.. Dårlig mekaniker, for kjeder skal byttes også.....
Gerd-Johan Skrevet 25. januar 2012 #21 Skrevet 25. januar 2012 Sønnen min hadde fått en leke i et donald blad.. Det sto "oppblåsbar ball" men alt jeg så var en ball av et stykke tøy så jeg satte igang med å blåse inn i det store hullet på toppen av dette tøystykket.Etter å ha sittet slik i flere minutt kommer mannen min inn og sier: HVA faen er det du holder på med? du sitter ikke der og forsøker å blåse opp et stykke med tøy?????? Jeg bare: jo..altså..nei men det står jo oppblåsbar ball?.... Eh ja,fordi det er en ballong inni som du skal blåse opp,det er derfor hullet på toppen er så stort...... *kremt *
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. januar 2012 #22 Skrevet 25. januar 2012 Hahaha, godt å se det er fler som har sine blonde øyeblikk her.. For en stund siden skulle jeg se en serie på tv. Jeg har Altibox bredbånd, og da jeg slo på boksen var den død, helt død. Jeg slo av og på kontakten, bannet og svertet, ringte NTE og proklamerte min frustrasjon over ødelagt boks, og fikk dem til å sjekke bredbåndslinje etc. Der var det ingenting galt..Jeg ble mer og mer desperat, og anså til slutt at 1: boxen var ødelagt, 2: NTE ville bare være vanskelig, og 3: da kunne jeg like gjerne pakke den ned. (Dramatisk? Jeg? Pffft ) VEl, jeg fant eske, og begynte å pakke ned, bare for å finne ut at kontakten var dratt ut..Needless to say, jeg var aldri vært så flau, og kommer aldri til å ringe om så boksen står i full fyr...
Petetatismos Skrevet 25. januar 2012 #23 Skrevet 25. januar 2012 Jeg gikk forbi en bil og så mitt speilbilde i vinduet. Håret mitt så så fint ut og det så ut til å ha vokst også så jeg ble veldig fornøyd med hva jeg så og stod å beundret det lite mens jeg lot hendene skli gjennom håret som kjentes kortere ut enn det så ut..... Plutselig var det noe som beveget seg, og jeg fatta ingenting for jeg stod jo stille... Da inså jeg at det var en langhåret hund som hadde tittet en annen vei og hans bakhodet hadde passet perfekt som krans rundt mitt ansikt. Snakk om å være i villfarelsen om å ha langt hår... Heldigvis var det ingen som så meg....tror jeg;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2012 #24 Skrevet 25. januar 2012 Jeg ble ganske flau når jeg skulle forklare hvordan man trimmet en moped eller en bil ol. Det gjorde man når kjørte fort veldig ofte. Da trimmet den seg. Flirer tom. her jeg sitter alene når jeg tenker på det
Gjest thricane Skrevet 25. januar 2012 #25 Skrevet 25. januar 2012 Jobbet i butikk da jeg var tenåring og ikke så veldig opptatt av nyheter på den tiden. En dag kom en eldre herremann inn og spurte etter verdens gang. Spurte en kollega om han visste om vi hadde det....? Hadde ikke reflektert veldig over hva VG stod for i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå