Gå til innhold

Jessheim jenter :)


Fru.Antonsen

Anbefalte innlegg

Hei:) er disse treffene kun for gravide eller kan man komme med den lille? (4 uker i dag)

 

Man kan selvsagt komme med den lille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenny, du nå sende Jan afsted med Ayleé :-) .......ellers send en melding når du er ferdig med alle dine gøremål, kanskje vi sitter der endda :-)

 

Silje, selvsagt kan du komme med baby - kanskje vi er nogen som bliver lidt misundelige - .....men forhåpentligt har vi alle en baby med i løpet af de neste par uker :-) .....måske endda flere har baby med allerede på tirsdag??? (tror desværre bare ikke det bliver meg!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at gubben tar 4-årskontrollen, Jenny!

 

Silje, bare å komme med baby, da kan vi få snuse litt på den, mens vi venter på vår egen ;)

 

*2 dager til termin, venter fortsatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahapp,da har jeg fått en mindre deilig forkjølelse med feber og full pakke med vondter:( Dere får kose dere imorgen..så blir det paracet och Docs på meg:/ Ses neste gang! Noen som er blitt mamma enda btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blitt småforkjøla men jeg kommer. Jeg blir noe forsinket så jeg håper enten det kommer noen tidlig og at dere skravler en stund for 9-10 har jeg fysio, er på jessheim ca 10.40 og skal til lege kl 12 dvs må reise 11.30... Men kan komme tilbake om dere skravler fortsatt så jeg håper dere er skravlesyke as :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny, gratulerer så mye med den lille gutten. Håper alt står bra til med dere! :) da fødte vi vel på samme dag da, jeg fikk nemlig en nydelig liten datter på 3620g ,50cm lang klokken 11.04 i går :) hurra! :D hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Gratulerer såå mye til dere begge,så koselig! Håper dere har det bra og at jeg snart får se deg med vogn her på Kløfta Monica:) Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica og Jenny.....10 min. mellem jeres babyer :-) .....ihhh, nu begynder det altså at blive rigtig spændende!!!

 

Vi var kun 3 på treff igår (Kaja, Randi og jeg), men det var super koseligt.

 

Vi snakkede om treff igen næste tirsdag samme tid og sted.....men det er jo ikke til at vide hvor mange som kan komme da, med to babyer allerede ....Randi er jo over termin, så forhåbentligt hun også snart får baby og jeg har termin på søndag - måske jeg er heldig der sker noget inden tirsdag også :-)

 

Silje, du dukkede ikke op igår alligevel - måske ikke altid så enkelt å planlægge med en liten baby :-) - bare si i fra om du har lyst til å være med på treff.

 

Når jeg har født inviterer jeg gerne på treff herhjemme i min stue....det gør det måske lidt mere koseligt og enkelt med alle de babyer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er det spennende her:) Jeg er vel sist ut,uke 35 på lørdag.. Tenk det,10 min mellom babyene dems! Synd de ikke er på samme sykehus da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også, Monica! Håper det går bra med dere :)

 

Tenk at dere fødte nesten samtidig, og så var det da vi skulle ha møttes på treff, jo! :) Helt utrolig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsner :D Nå fikk vi endelig kommet os hjem og det er godt. Chrisander spiser som en hest og sover... Mannfolk as, puppekos og senga, det er livet liksom :P hehe Og gratulerer så masse Monica, så moro at vi fikk bebisene nesten samtidig :D DET er spesielt ;)

Jeg er klar på tirsdag jeg jenter, tar selvsagt valentinen min med meg ;) Jeg har foresten fått mail på mammanett av ei som har kjempelyst å kaste seg på skravletreffene og jeg har ønsket henne hjertelig velkommen. Når alle har ploppet ut får vi ta en baby shower da jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

 

Da er jeg tilbake fra Ahus med lille Prinsen :) Han kom til 13 februar kl 1726 :D

 

Jeg ser frem til treff etterhvert, og åpner gjerne dørene for å ha treff hjemme. Men jeg lurer på om det kan være aktuellt å bytte dag? Tirsdager passer ikke :(

 

Lykke til dere som fremdeles har mage ;) Gleder oss i spenningen med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for gratulasjoner! Må si at jeg synes det var utrolig spesielt at vi fødte så tett, hihi! :) koselig å komme seg hjem tenker jeg :) Jeg og Live Aurora ligger fortsatt på Ahus, hun har desverre en infeksjon og må gå på antibiotika hvertfall frem til onsdag. Og siden det er ahus det er snakk om kommer det vel ikke som en bombe at det er veldig mye surr her og jeg ligger praktiskt talt på gangen her å sover, jeg trives ikke i det hele tatt!!! Men skal ikke klage så mye her :), fokuserer på å få en frisk baby og alt annet får bare vente :) jeg er også veldig fleksibel når det gjelder dager, så dere må gjerne bytte:) bare skriv det her eller i en melding til meg, jeg vil jo gjerne treffe dere igjen :)

Håper alle har det bra, nybakte mødre og gravide :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det satt opp noen nye treff? Ser dere er veldig aktive og det er ikke lange biten fra meg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvilken dag blir det til uka? Skal vi prøve onsdag da kanskje?

Same place same time? (ciao bella kl 11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det satt opp noen nye treff? Ser dere er veldig aktive og det er ikke lange biten fra meg.. :-)

 

Hyggelig å treffe andre med barn/venter barn i samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nå invitert med på et skravletreff torsdag kl 12 på jordbærpikene på jessheim. jeg for min del kan begge dager jeg men om vi skulle samkjørt ? utvidet gjengen ;) er vel 3-4 jenter som har meldt seg på hvertfall

http://www.facebook.com/groups/371202586223587/371735819503597/?notif_t=group_activity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke torsdag.....får besøg fra DK - onsdag kan jeg komme, men kan ikke blive så lang tid, da jeg har jordemoder termin kl. 12.30 ............eller dvs. jeg håber jo ikke jeg får brug for den tid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...