Gå til innhold

Jessheim jenter :)


Fru.Antonsen

Anbefalte innlegg

Det ble en så stor og vellykket suksess med dagens skravlings så dette vil vi gjerne gjenta! :) Vi ble enige om tirsdag 31/1 på ciao bella på jessheim senteret :) Vi møtes kl 11 :) Sign in ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil gjerne bli med om jeg ikke ''trenger'' meg på her :)

Bor på kløfta , har termin den 5 feb, så om ingen har noen innvendinger eller jeg ligger på føden stiller jeg gjerne opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig å treffe dere i dag!

 

Sees gjerne igjen neste tirsdag (rekker litt skravlings før jeg skal til legen).

 

Hyggelig om flere slenger seg med, det er ikke noe skummelt.

 

 

Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :D Nå gleder jeg meg hvertall :D Og vi er vel såpass nære mållinja alle sammen nå at det kan skje når som helst ;) Weeeh <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager at jeg ikke fikk vært med idag. Ble en natt med lite søvn, og en hektisk morgen med legebesøk (vanlig kontroll bare), så jeg var så trøtt og har egentlig sovet helt til nå (kl 13) etterpå.

 

Blir det nytt treff om en uke? Da har jeg termin, men ser selvfølgelig an formen. Ser ikke ut til at lillegutt har det noe travelt her iallfall....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe koselig å treffes idag jenter, jeg beklager så mye at jeg brått måtte pakke snippsekken og bare reise :/

Men neste tirsdag er jeg fortsatt med jeg :) Fortsatt Ciao Bella kl 11-ish??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig....synes det er så koselig med en masse gravid-snak :-)

 

....og måske en eller anden har en baby med allerede på tirsdag?? :-)

 

Vi ses

Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirs 7. som er neste gang? Hadde fysioterapi sist tirs. Blir det Ciao Bella igjen?

Prøver meg igjen da, om jeg er ledig - var koselig sist :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil prøve å bli med om ikke noe skjer i løpet av helgen, (termin den 8, fødte 2 dager før med første også den natten fulmåne)

 

Fikk konstentert på torsdag lungebetendelse så ikke rart at feberen var høy på tirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfølgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfølgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

 

Kom når du er ferdig med tiltaket da vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfØlgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

 

Kom når du er ferdig med tiltaket da vel :P

 

Kan prØve det, men er i lillestrØm.... men blir dere sittende litt så sees vi gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfØlgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

 

Kom når du er ferdig med tiltaket da vel :P

 

Kan prØve det, men er i lillestrØm.... men blir dere sittende litt så sees vi gjerne :)

 

Hahaha en gjeng skravlete damer, vi er vel ikke tids effektive? :P Jeg sitter vel hvertfall til 13-14 tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov mesteparten av mandag og tirsdag jeg... :-P

Er det noen som har "poppa" ennå? ;-)

Eller satser dere på flere treff før det er på tide å føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!"#¤% æ får itj kommi :'( datteren min skal på 4årskontroll og jeg skal på fastlegekontroll OG svømming. Ell, kan jo hende jeg rekker det etter alt da men da kommer det ann på hvor skravlete dere er og hvor lenge dere sitter der ;)

 

.....ell, KANSKJE jeg hadde fått gubben til å ta den 4års-kontrollen...??? Hmmmmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...