Gå til innhold

Jessheim jenter :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg beklager at jeg ikke fikk vært med idag. Ble en natt med lite søvn, og en hektisk morgen med legebesøk (vanlig kontroll bare), så jeg var så trøtt og har egentlig sovet helt til nå (kl 13) etterpå.

Blir det nytt treff om en uke? Da har jeg termin, men ser selvfølgelig an formen. Ser ikke ut til at lillegutt har det noe travelt her iallfall....... :)

Annonse

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfølgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

Kom når du er ferdig med tiltaket da vel :P

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfØlgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

Kan prØve det, men er i lillestrØm.... men blir dere sittende litt så sees vi gjerne :)

Termin imorgen, så benytter anledningen til å få meg en modningsakupunktur...og jeg fikk selvfØlgelig time akuratt samtidig som vi har treff. Men nå må tiltak for å få ut ungen prioriteres ; )

Kan prØve det, men er i lillestrØm.... men blir dere sittende litt så sees vi gjerne :)

Hahaha en gjeng skravlete damer, vi er vel ikke tids effektive? :P Jeg sitter vel hvertfall til 13-14 tenker jeg ;)

!"#¤% æ får itj kommi :'( datteren min skal på 4årskontroll og jeg skal på fastlegekontroll OG svømming. Ell, kan jo hende jeg rekker det etter alt da men da kommer det ann på hvor skravlete dere er og hvor lenge dere sitter der ;)

.....ell, KANSKJE jeg hadde fått gubben til å ta den 4års-kontrollen...??? Hmmmmm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...