Iselilja Skrevet 13. februar 2012 #26 Skrevet 13. februar 2012 Hva er det egentlig med disse magetafserene? Hvilken glede har de av å drive å klå på folk? Jeg er også ganske lei av spørsmål som egentlig er intime, men som plutselig blir legitime bare fordi de stilles til gravide. Om barnet var planlagt eller ikke, om man bryter ut i full krampegråt og depresjon om man ikke får barn av begge kjønn, skal dere virkelig bare ha ett barn, har dere ikke nok barn nå...
Cofie Skrevet 6. mars 2012 #27 Skrevet 6. mars 2012 En ting er at folk tar på magen men jeg syntes kommentarer som "åh jøss magen kom fort " - men påfølgende " det er jo alt for tidlig at den er så stor" er veeeeldog sårende. Jeg var på dette tidspunktet 16 uker. Er tynn inutgangspunktet mot hadde ikke lagt på meg noen ting. Men en definert kul på magen ja det hadde jeg fått. Velger og tro at den var mer fremtredende siden jeg er tynn.... Ahhhh ! Noen tenker seg bare ikke om. Og det som forbauser meg er at damer på jobben som selv har fått barn sier sånt. Har de ikke lært når de selv var gravide ??? Ny kommentar denne uken var " oioioi se på den magen da - du kommer til å bli stor og god, det ser jeg allerede". Og magen min er IKKE STOR for f... !!!!!!!!!!! Herregud. Kjenner at dette kan bli en utfordring for min del. Hold kjeft om magen min mener jeg! Om du ikke kan si mer positive ting uten og nevne evt størrelse ! Aaaahhhhhhh !!!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 21. juni 2012 #28 Skrevet 21. juni 2012 Hadde jeg da enda hatt no babymage så... Min er bare meg selv og fett enda. Er bare 9 uker påvei. Men magen min er allerede allemannseie.......... :@
Salomine Skrevet 21. juni 2012 #29 Skrevet 21. juni 2012 Jeg (og alle kvinnene i slekta mi) har litt eplefasong, dvs vi har litt mage og legger på oss på magen men er ikke tykke ellers. Nå er jeg 20+1 og det vises, magen begynner liksom under puppene nå. Jeg ha litt moro av at alle ser på magen min men ingen har hittil spurt omjeg er gravid, de tror nok egentlig at jeg bare har lagt på meg. så jeg får være helt i fred.......aldri så galt at det ikke er godt for noe ; )
*SommerFrisk* Skrevet 21. juni 2012 #30 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har "tatt på" 1 gravid mage, og det var på min beste venninne. Hun var også kommet veldig langt og magen var stram og fin. Og ikke minst: JEG SPURTE OM LOV FØRST!!!!!! Hvor er det blitt av folkeskikken til folk? Neste blir vel at mannfolk kommer og grafser på puppene våre: "Ser du er gravid, så store og faste pupper du har fått!" Og hvis det blir tilfellet, kan vi klappe mennene mellom beina og si "HØrer du skal bli far... Så godt at familiejuvelene virker" hehe. Det hadde faktisk vært ganske morsomt! HAHAHA! jeg liker det jeg når VENNENE mine skryter av magen min og vil stryke på den. Så da ble vel jeg utskuddet her MEN, kunne godt tenke meg å klappe en bekjent mann mellom beina og gratulere... jeg hyler nesten her. =D=D
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 30. juni 2012 #31 Skrevet 30. juni 2012 Bare tenkte slenge meg på her jeg:) har jo ikke lest ALLE innleggene, men jeg må bare spørre hvorfor nesten alle klager om hvordan de hater ditt og datt fra bekjente/fremmede! Hvorfor ikke bare gi beskjed?! Rett og slett at dette har de INGENTING med og gi faen i å ta på magen? Enkelt og greit!!
StineT Skrevet 18. juli 2012 #32 Skrevet 18. juli 2012 Haha, jeg er også en av disse som hater at folk tar på magen min- og sa ifra om dette ganske høylytt på et familieselskap av typen "Jeg er så lei av alle disse folkene som tror en gravid mage er offentlig eiendom. En ting er nære venninner og familier som spør først, men til og med når jeg er på jobb skjer det ofte! Hvor er folkeskikken til folk liksom?" Hele slekta tok hintet- faktisk såpass at min egen mamma spurte veldig forsiktig om hun kunne få kjenne når lillemor sparka. Selfølgelig kan mamma få kjenne når lillemor sparker, men setter enormt pris på at folk spør først. Likevel synes jeg det verste er kommentarer om hvor fin jeg er- fordi det er jo bare magen som er stor. Jeg har vært sinnsykt dårlig hele svangerskapet, så grunnen til at jeg ser så "fin" ut er jo nettop det at jeg ikke får beholde maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå