Gå til innhold

Når fortelle nyheten til søsken/ foreldre?


sistemann2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 8+2, og jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner og min mor. Svigers vet ingenting enda, men de tar det nok med fatning - dette blir deres syvende barnebarn, så dette er de gode på.

 

Jeg gleder meg veldig til å fortelle det til pappa. Han er av den typen som er litt bekymra for at jeg ikke skal få tatt en skikkelig utdanning osv, men jeg vet at han har et mykt hjerte og kommer til å elske tanken på å være bestefar. Vi er bare 21, så utdanninga må vente. ;-)

 

Ellers gleder jeg meg til å fortelle det til søsknene på begge sider - dette lille nurket blir født inn i en stor familie, og vil få syv tanter og en onkel når det kommer til verden.

 

Min mormor og morfar vil få sitt andre oldebarn også.

 

åå... guri, nå gleder jeg meg veldig.

 

Vi koser oss med hemmeligheten frem til første kontroll om en uke eller to, og så roper vi det ut etterpå!

Endret av Frk.Karidotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fortalt det til mine og mannen min sine foreldre. De blir besteforeldre for første gang på begge sider, så de ble veldig glade :) neste helg får søsknene mine vite det. Etter det kommer vi til å vente en god stund før flere får vite om det, helst rundt uke 11.

 

Er fem uker og noen dager påvei nå.. Litt usikker på termin. Ut fra terminkalkulatoren er jeg 5+2, men jeg tror befruktningen skjedde noen dager tidligere.. Uansett, snart 6. De liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...