Gjest Mentha & Junior Skrevet 25. januar 2012 #26 Skrevet 25. januar 2012 Snakk med mannen din, be han, nei TVING han til å fortelle kompisene sine at han snakket over seg, at det bare var noe han hadde misforstått fra din side, funnet på eller hva som helst. Det er ikke noe du skal lide for, at HAN ikke eier gangsyn nok til å vite hva han bør holde for seg selv. Det er dessverre, som det nevnes over her, utrolig hvor fort ting kan spre seg når én idiot er for svær i kjeften Og du, nå har du kanskje fått en pekepinn på at det ikke er alt du bør fortelle mannen din, i det minste ikke uten å legge til "dette må du ikke fortelle til noen andre"? Jeg kjenner i alle fall at jeg hadde blitt litt mer nølen med hva jeg hadde betrodd i framtiden.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #27 Skrevet 25. januar 2012 Har sagt det til han, men han vil fortsatt bare at jeg skal gjøre det. Det er nå du har sjansen sier han. Og så er det ikke bare helt sånn at han er en idiot heller, for jeg sa jo det da at jeg hadde lyst til det.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #28 Skrevet 25. januar 2012 Det må være lov å trekke seg når det gjelder sånne ting. Ingen skal la seg presse til sex med noen, enten du har sagt du ville det eller ikke. Og hvis du likevel ønsker det senere vil jeg tro at anledningen dukker opp igjen, og da kanskje med noen du synes det virker mer fristende med.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #29 Skrevet 20. mai 2012 Unnskyld for at jeg drar opp en gammel tråd, men jeg begynte å lure på hvordan det gikk videre her. Er HI her fortsatt og kan fortelle?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #31 Skrevet 16. juli 2012 Eier han ingen antenner???? Man forteller da ikke kjærestens fantasier til kompiser. For en frekkas! Hadde min mann gjort noe slikt så ville jeg blitt fly forbanna!! Mannen din forteller deg om en fantasi han har. Kan du finne på å nevne det i samtale med venninner, eller er det helt utelukket? Hvor mange av dere kan med hånda på hjertet si at dere aldri hadde gjort det selv?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #32 Skrevet 17. juli 2012 Jeg og mannen min har snakket mye om å ha sex med andre, om å ha sex med flere osv når vi har sex. Og han har spurt mye om jeg liker kompisene hans og om jeg ville gjort det med dem og så videre. Jeg svarte ja da, men nå har han fortelt det til dem. Og så har de liksom planlagt at vi skal gjøre det på ekte. Problemet er bare at jeg ikke har lyst til å gjøre det på ekte, men nå snakker han bare om det hele tiden, at vi skal gjøre det. Jeg synes det er kjempeflaut at han sa det til dem, og så tenker jeg på at de kanskje forteller det videre. Uff. Hva ville dere gjort? Nei nei nei. Jeg kan ikke tro at han sa det til kompisene. Så flaut for deg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juli 2012 #33 Skrevet 17. juli 2012 Dette med å ha sex med mange andre, det klarer jeg ikke helt å se/skjønne - når man er i et forhold. Jeg velger å ikke svare mer utover det, når det gjelder den delen - fordi det er deres liv. Men, jeg syns da vitterlig mannen din burde holdt dette for seg selv og ikke slenge rundt seg om slikt! Kanskje jeg ikke helt uansett forstår tankegangen deres - og at den er litt fjern for meg.. Men.. Kanskje du og han har mistolket hverandre litt og han er mer villig enn det du er. At dere ikke egentlig er så samkjørte når det kommer til stykket angående dette temaet? Skaden er skjedd, det er fortalt. Men, det kan fikses på ved at dere snakker sammen og forteller hva dere egentlig vil - og at dere bedrer kommunikasjonen. Deretter må han faktisk ta seg en prat med kompisene og si at du mente det ikke slikt og du vil ikke. Han må rett og slett fortelle at han er litt løsmunnaktig. Og du.. Du må stå på ditt. Vil du ikke, så vil du ikke. Gjør du det, så kommer alle til å få vite det. Bor dere på et lite sted, eller har mange kjente og nære i vennekretsen - så kommer sannheten alltid for en dag uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #34 Skrevet 17. juli 2012 Dette med å ha sex med mange andre, det klarer jeg ikke helt å se/skjønne - når man er i et forhold. Jeg velger å ikke svare mer utover det, når det gjelder den delen - fordi det er deres liv. Men, jeg syns da vitterlig mannen din burde holdt dette for seg selv og ikke slenge rundt seg om slikt! Kanskje jeg ikke helt uansett forstår tankegangen deres - og at den er litt fjern for meg.. Men.. Kanskje du og han har mistolket hverandre litt og han er mer villig enn det du er. At dere ikke egentlig er så samkjørte når det kommer til stykket angående dette temaet? Skaden er skjedd, det er fortalt. Men, det kan fikses på ved at dere snakker sammen og forteller hva dere egentlig vil - og at dere bedrer kommunikasjonen. Deretter må han faktisk ta seg en prat med kompisene og si at du mente det ikke slikt og du vil ikke. Han må rett og slett fortelle at han er litt løsmunnaktig. Og du.. Du må stå på ditt. Vil du ikke, så vil du ikke. Gjør du det, så kommer alle til å få vite det. Bor dere på et lite sted, eller har mange kjente og nære i vennekretsen - så kommer sannheten alltid for en dag uansett. Det er himmelvid forskjell på å fantasere om slikt som dette og å faktisk sette det ut i livet. Her virker det som om HI har fantasert om det samen med mannen sin, så har han tolket det på en annen måte og trodd at hun virkelig ville gjøre det. Han burde selvfølgelig aldri gått til kompisene uten både to og tre forsikringer om at dette var noe hun virkelig mente alvorlig. Uff, lei situasjon.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #35 Skrevet 1. juni 2013 Lurer på hva som skjedde her Anonym poster: db16ca006f50cd84f7112d48fbcce281
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #36 Skrevet 8. desember 2013 Hva Anonymous poster hash: 29b33...d17
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #37 Skrevet 8. desember 2013 snakk om å dra opp gammel tråd ?? Anonymous poster hash: 6e6ce...d8b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. desember 2013 #38 Skrevet 8. desember 2013 Vet du, jeg hadde glatt oppsøkt kompisene til mannen min og sagt at jeg ikke var med på dette og beklaget at mannen min var så teit og "gikk bak ryggen min" og fortalte sånt noe. Rett og slett lagt det fram som en misforståelse. Ikke gå via mannen din, men si det til dem selv så de hører det fra deg og med dine ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå