Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg og mannen min har snakket mye om å ha sex med andre, om å ha sex med flere osv når vi har sex. Og han har spurt mye om jeg liker kompisene hans og om jeg ville gjort det med dem og så videre. Jeg svarte ja da, men nå har han fortelt det til dem. Og så har de liksom planlagt at vi skal gjøre det på ekte. Problemet er bare at jeg ikke har lyst til å gjøre det på ekte, men nå snakker han bare om det hele tiden, at vi skal gjøre det. Jeg synes det er kjempeflaut at han sa det til dem, og så tenker jeg på at de kanskje forteller det videre. Uff. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Jeg ville ha sakt til han, at det var bare en fantasi! Ikke noe du ville gjøre i det virkelige liv. Å at du er skuffet over at han sa dette til dem, uten ditt "samtykke".
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Har jo sagt det (eller noe sånt) men han sier bare at det er nå jeg har sjansen. Det er jo også sant at det er noe jeg ar litt lyst til å prøve en gang, men jeg vet ikke om det er med dem. Uff, lurer på hva kompisene hans tenker om meg nå. Gruer meg til å møte dem igjen
Skylander Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Jeg og mannen min har snakket mye om å ha sex med andre, om å ha sex med flere osv når vi har sex. Og han har spurt mye om jeg liker kompisene hans og om jeg ville gjort det med dem og så videre. Jeg svarte ja da, men nå har han fortelt det til dem. Og så har de liksom planlagt at vi skal gjøre det på ekte. Problemet er bare at jeg ikke har lyst til å gjøre det på ekte, men nå snakker han bare om det hele tiden, at vi skal gjøre det. Jeg synes det er kjempeflaut at han sa det til dem, og så tenker jeg på at de kanskje forteller det videre. Uff. Hva ville dere gjort? Det er jo lov til å ombestemme seg! å dessuten så er det vel best om dere velger å ha med noen dere ikke forholder dere til utenom, det kan jo kanskje bli litt ekkelt å kleint etterpå. Jeg tror ikke kompisene forteller det videre, for de fleste "normale" er vel diskret om slike ting. Pust med magen! Det ordner seg sikkert!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Jeg vil at mannen min skal ha sex med mange damer, men jeg vil ikke ha sex med noen andre. Du kan jo ombestemme deg og si at det kun var fantasi og ikke noe mer!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Jeg og mannen min har snakket mye om å ha sex med andre, om å ha sex med flere osv når vi har sex. Og han har spurt mye om jeg liker kompisene hans og om jeg ville gjort det med dem og så videre. Jeg svarte ja da, men nå har han fortelt det til dem. Og så har de liksom planlagt at vi skal gjøre det på ekte. Problemet er bare at jeg ikke har lyst til å gjøre det på ekte, men nå snakker han bare om det hele tiden, at vi skal gjøre det. Jeg synes det er kjempeflaut at han sa det til dem, og så tenker jeg på at de kanskje forteller det videre. Uff. Hva ville dere gjort? Det er jo lov til å ombestemme seg! å dessuten så er det vel best om dere velger å ha med noen dere ikke forholder dere til utenom, det kan jo kanskje bli litt ekkelt å kleint etterpå. Jeg tror ikke kompisene forteller det videre, for de fleste "normale" er vel diskret om slike ting. Pust med magen! Det ordner seg sikkert! Kjenner jeg kompisene til mannen min karene rett, så er de ikke spesielt diskrete nei. Tipper de kommer til å sitte på fest og fortelle om den kåte kona til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Vi har hatt samme debatten her hjemme og. Vi har vært sammen i en evighet,og deler denne fantasien. Men vi ville aldri hatt sex med kjente. På nett er det egne datingsider og klubber for swingers. Noen av disse har chatterom med webcam hvor man kan få en myk start. Feks city swingers i Danmark .
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Jeg vil at mannen min skal ha sex med mange damer, men jeg vil ikke ha sex med noen andre. Du kan jo ombestemme deg og si at det kun var fantasi og ikke noe mer! Ja men problemet er jo at han har sagt til dem at jeg vil.
ellen-propellen Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Om du får tilbud får du bare le-si at mannen din misforstod-og takke lattermildt for tilbudet
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Ærlig talt tror jeg problemet ditt egentlig ligger i at du har en mann som ikke er fintfølende nok, eller respekterer deg nok til å forstå at man faktisk ikke snakker med utenforstående om deres sexliv. I alle fall ikke uten at du har godkjent det. For en forferdelig følelse du må sitte med nå. Jeg dømmer dere ikke for å ha slike fantasier, for det er det visst mange som har, men jeg kjenner jeg dømmer mannen din litt for å tråkke over den grensa det er. Han har på en måte brutt et hellig taushetsband dere i mellom, og det synes jeg er veldig alvorlig. Du må jo bare samle alt mot du har, og ta en skikkelig alvorsprat med mannen. Han bør så legge seg langflat, og i tillegg fortelle disse kameratene at han har tabba seg skikkelig ut med det han sa, og at det i utgangspunktet ikke stemte at det var din fantasi. Kanskje si at det var hans ide som han trodde du ville gå med på, men at han tok feil. Lykke til med denne kjipe situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #12 Skrevet 21. januar 2012 Kjenner jeg kompisene til mannen min karene rett, så er de ikke spesielt diskrete nei. Tipper de kommer til å sitte på fest og fortelle om den kåte kona til mannen min. Hehe, så nå blir du kjent som "the neighborhood slut"? Skjønner at det er kjipt, men jeg synes jo du har vært litt småteit også da. Skjønner det om mannen din blir litt oppgitt når du først sier at det er noe du kan tenke deg, for så å plutselig ombestemme deg fullstendig, og ikke ville likevel.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Du ikke for å være slem, men hvis dette er sant har kompisene helt sikker sagt det videre. Dette er jo ikke slikt man holder hemmlig. Fikk veldig vondt av deg nå. Ikke noe morsomt å få et slikt rykte Tror jeg hadde nektet at jeg hadde sagt det hvis noen konfronterte meg med det.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #14 Skrevet 21. januar 2012 Det høres ikke ut som dere har snakket så dypt om dette. Og skulle dere finne på å gjøre noe slikt så er det å snakke dypt om dette det viktigste. å ha sex med andre kan enten blir en fin opplevelse eller en opplevelse som kommer til å ødlegge forholdet deres. Og etter det du har skrevet så vil jeg nesten si at det er det siste som kommer til å skje, siden dere ikke har snakket nok om dette. Det kan være begges skyld, du kan ha uttalt deg slik at han tror du vil ha sex med noen av hans kompiser. Men jeg syns dere burde sette dere ned sammen og skrive en lite over hva dere begge vil og ønsker, og tilsammen finne ut hvordan dere vil gjøre dette om det skulle skje. Ha alle regler klare før, hva som er greit for den ene og begge. Og av personlig erfaring burde dere ha sex med en som ikke er i deres vennekrets, går alt bra så kan denne personen komme inn i deres vennekrets etterpå men skulle det ikke skje så er det bare å si hade bra. Ikke mange konflikter og andre venner som lurer på hvorfor dere ikke har kontakt mer. Men dere bør også snakke om hvordan dere skal løse dette etterpå. Ting blir som regel ikke slik en har tenkt seg, for dene ene eller den andre. Så det er også noe dere må snakke om før dere gjør det.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #15 Skrevet 21. januar 2012 For en tosk av en mann. Går han ut til kompisene og forteller hva du betror ham i deres aller mest private øyeblikk? Kanskje du skulle spørre ham om hvordan han vil føle det hvis du får et sånt rykte hengende ved deg? Har dere barn? Hva om de får høre ryktene av sine kamerater når de blir eldre? Slike rykter kan være seige, særlig hvis dere bor på et lite sted.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 21. januar 2012 #16 Skrevet 21. januar 2012 Jeg vil at mannen min skal ha sex med mange damer, men jeg vil ikke ha sex med noen andre. Du kan jo ombestemme deg og si at det kun var fantasi og ikke noe mer! Ja men problemet er jo at han har sagt til dem at jeg vil. Så da er det skrevet i stein, da eller? Herregud, det må da være lov å ombestemme seg/angre?... For å være helt ærlig så virker ikke dette som en lur idé for dere. Dere virker ikke å ha snakket alvorlig nok om situasjoner som kan oppstå osv. Det kommer aldri noe godt ut av det om noen føler seg presset til dette. Og hvorfor med en kompis/venninne? Har dere snakket om muligheten for at sjalusi skal forekomme etterpå? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk følelsen av at om dere gjennomfører det her så vil det være starten på slutten for dere. Det virker ikke som dette er noe dere BEGGE ønsker 100%, og da kan det fort bli feil i ettertid... Men hva vet jeg... Personlig skjønner jeg ikke hvorfor noen har behov for å ha sex med andre, eller at det er greit at partneren har sex med andre, om man elsker hverandre. Jeg blir ihvertfall kvalm av tanken på at mannen her skulle hatt sex med en annen Godt man er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #17 Skrevet 21. januar 2012 Jeg vil at mannen min skal ha sex med mange damer, men jeg vil ikke ha sex med noen andre. Du kan jo ombestemme deg og si at det kun var fantasi og ikke noe mer! Ja men problemet er jo at han har sagt til dem at jeg vil. Så da er det skrevet i stein, da eller? Herregud, det må da være lov å ombestemme seg/angre?... For å være helt ærlig så virker ikke dette som en lur idé for dere. Dere virker ikke å ha snakket alvorlig nok om situasjoner som kan oppstå osv. Det kommer aldri noe godt ut av det om noen føler seg presset til dette. Og hvorfor med en kompis/venninne? Har dere snakket om muligheten for at sjalusi skal forekomme etterpå? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk følelsen av at om dere gjennomfører det her så vil det være starten på slutten for dere. Det virker ikke som dette er noe dere BEGGE ønsker 100%, og da kan det fort bli feil i ettertid... Men hva vet jeg... Personlig skjønner jeg ikke hvorfor noen har behov for å ha sex med andre, eller at det er greit at partneren har sex med andre, om man elsker hverandre. Jeg blir ihvertfall kvalm av tanken på at mannen her skulle hatt sex med en annen Godt man er forskjellige Tror du misforstår. Hun sier jo klart at hun ikke vil dette. Det som plager henne er at mannen hennes har sagt til kameratene at hun har lyst, og nå er hun redd for hva de tenker, for at de skal fortelle det videre osv.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #18 Skrevet 21. januar 2012 Det jeg reagerer på er at samboeren din har sagt dette til sine kompiser! Eier han ikke respekt for seg selv eller deg?? FLAUT! Synes nesten litt synd i deg, du sa det jo som en spøk så tar den helt ut. Hvis det er slik at han er intresert i venninene dine og mener du skal være intresert i kompisene hans så er dere veldig rare...allefal mannen din...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #19 Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor tror du hun har sagt det på spøk da? Hun skriver jo at det er noe hun er nysgjerrig på å prøve. Hun skriver til og med at hun har svart ja når mannen har spurt om hun vil gjøre det med kompisene hans. Personlig synes jeg det virker som om HI har vær litt uklar i signalene sine her, eventuelt at hun faktisk har gått med på det først, for så å få kalde føtter. Kanskje ikke så rart om mannen misforstår?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #20 Skrevet 21. januar 2012 17.05 her HI sier jo hun ikke ønsker å ha sex med kompisene hans så da blir det jo en spøk som hun ikke ønsker skal bli virkelig selv de har pratet om det! Og selv om hun har sagt det så synes jeg det er veldig drøyt av mannen hennes og faktisk si det videre til sine kompiser!! Det er å drite seg ut!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #21 Skrevet 21. januar 2012 Eier han ingen antenner???? Man forteller da ikke kjærestens fantasier til kompiser. For en frekkas! Hadde min mann gjort noe slikt så ville jeg blitt fly forbanna!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #22 Skrevet 21. januar 2012 17.05 her HI sier jo hun ikke ønsker å ha sex med kompisene hans så da blir det jo en spøk som hun ikke ønsker skal bli virkelig selv de har pratet om det! Og selv om hun har sagt det så synes jeg det er veldig drøyt av mannen hennes og faktisk si det videre til sine kompiser!! Det er å drite seg ut! HI skriver først: Jeg og mannen min har snakket mye om å ha sex med andre, om å ha sex med flere osv når vi har sex. Og han har spurt mye om jeg liker kompisene hans og om jeg ville gjort det med dem og så videre. Jeg svarte ja da... senere skriver hun: Det er jo også sant at det er noe jeg ar litt lyst til å prøve en gang... På meg virker det som dette er noe HI og mannen hennes har diskutert alvorlig at de skal prøve. Hun sier at hun har lyst. Han spør om hun kunne tenke seg å gjøre det med kompisene hans. Hun svarer ja. Og ja, selvfølgelig skal hun ha lov til å ombestemme seg. Og ja, selvfølgelig har mannen hennes gjort noe han ikke burde gjort. Men det er ikke så fryktelig vanskelig å forstå at han får det inntrykket han har fått. Han burde selvfølgelig ha dobbeltsjekket og trippelsjekket at dette var noe hun virkelig mente alvorlig, før han gikk til kompisene og fortalte det. Men likevel: Det noen over kaller "manglende antenner" ser ikke ut til å handle om så mye annet enn at han har trodd at "ja" betydde "ja". 18:11
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. januar 2012 #23 Skrevet 21. januar 2012 Har HI samtykket til at mannen skal spørre kompisene? Har HI samtykket til at mannen skal diskutere dette med kompisene? Har HI santykket til at det hun forteller mannen er noe han kan bringe videre til andre? Så vidt jeg leser så har hun aldri samtykket til at mannen kan verken spørre, diskutere eller snakke med sine kompiser om noe hun og mannen har snakket om. Enig i at mannen mangler antenner. Makan til klovn!
Puskefidding Skrevet 21. januar 2012 #24 Skrevet 21. januar 2012 Er ikke uenig i at mannen til HI har vært en klovn. Men det kan vel virke litt som hun har vært litt tvetydig selv. Uff, kjip situasjon å komme i da, hvis snakket begynner å gå.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #25 Skrevet 25. januar 2012 Kjenner jeg kompisene til mannen min karene rett, så er de ikke spesielt diskrete nei. Tipper de kommer til å sitte på fest og fortelle om den kåte kona til mannen min. Hehe, så nå blir du kjent som "the neighborhood slut"? Skjønner at det er kjipt, men jeg synes jo du har vært litt småteit også da. Skjønner det om mannen din blir litt oppgitt når du først sier at det er noe du kan tenke deg, for så å plutselig ombestemme deg fullstendig, og ikke ville likevel. Uff, ja, det er jo det jeg er redd for da. Vi har jo snakket om det, men jeg oppfattet det ikke helt som "konkrete planer" da. Var ikke sånn at vi hadde en avtale om å gjennomføre det liksom. Var opphissende å snakke om det, men jeg skjønte ikke at han skulle fortelle det videre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå