Gå til innhold

Er det sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oijoij... Jeg bare spurte :)

Hun har en bestefar i min svigerfar ja, som bor 120 mil unna. Kan altså ikke være en bestefar i hverdagen. Og hun vet jo godt at han egentlig ikke er en "ekte" bestefar.

Min far, altså "morfar" er en mann vi ikke kjenner så godt. Eller, barna kjenner han ikke siden han aldri tar kontakt. Ungene ser han kanskje 3 ganger i året, da typ 2 timer pr. gang. De er redd han fordi han tror han er den kuleste morfaren som er å oppdrive, når vi først er der. Skal tulle, herje, hyle og skrike og ungene liker han ikke. Men jeg gir han nå en kjangs.

Men som sagt, jeg bare spurte!!

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har en bestefar i min svigerfar ja, som bor 120 mil unna. Kan altså ikke være en bestefar i hverdagen. Og hun vet jo godt at han egentlig ikke er en "ekte" bestefar.

Min far, altså "morfar" er en mann vi ikke kjenner så godt. Eller, barna kjenner han ikke siden han aldri tar kontakt. Ungene ser han kanskje 3 ganger i året, da typ 2 timer pr. gang. De er redd han fordi han tror han er den kuleste morfaren som er å oppdrive, når vi først er der. Skal tulle, herje, hyle og skrike og ungene liker han ikke. Men jeg gir han nå en kjangs.

HI

Hva er dette slags tilbakemelding hi? Er det et forsøk på å latterliggjøre de som faktisk har giddet å dele erfaringer med deg og de som diskuterer med forskjellige meninger? Du har laget en tråd som du må skjønne vil engasjere folk i samme situasjon som dere, fra begge sider. At du ikke evner å se folks argumenter og reflektere rundt dette gjør jo bare at all den tid vi andre har brukt på deg er bortkastet. Hvorfor skrive inn når du ikke vil ha meninger?

Synd du ikke signerer med nick for da kunne man jo styrt unna dine innlegg...

Skrevet

HI

Hva er dette slags tilbakemelding hi? Er det et forsøk på å latterliggjøre de som faktisk har giddet å dele erfaringer med deg og de som diskuterer med forskjellige meninger? Du har laget en tråd som du må skjønne vil engasjere folk i samme situasjon som dere, fra begge sider. At du ikke evner å se folks argumenter og reflektere rundt dette gjør jo bare at all den tid vi andre har brukt på deg er bortkastet. Hvorfor skrive inn når du ikke vil ha meninger?

Synd du ikke signerer med nick for da kunne man jo styrt unna dine innlegg...

Hva?? På hvilken måte mener du at jeg latterligjør andres meninger? Hvis noen har følt at jeg gjør det så må jeg bare beklage. Det har da ikke vært meningen....

Jeg tar til meg det dere sier, men jeg syns det ble litt vel opphetet litt lengre oppi her, uten at det var jeg som var involvert der. Jeg vil jo ikke at folk skal krangle på mine vegne heller. Det var et oppriktig spørsmål, og jeg har fått mange gode svar. Men det er vanskelig å skulle vite hva jeg skal svare jenta når hun spør. Snakket med henne nå i kveld og hun sier at "pappa sier at jeg ikke har noe bestefar", og da er det vel sånn det skal være...

Synes vel kanskje kommentaren om å styre unna mine innlegg ikke har noe med saken å gjøre. Grunnen til at jeg er anonym er fordi jeg ikke vil bli gjenkjent ved nick, dersom, mot formodning, noen i fars familie skulle være her inne.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...