Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?


AdrenaLine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott :) jeg har da bestilt bord til oss på Cocco kl 19 på torsdag, står på mitt navn Gro.

Velkommen alle sammen!

Endret av Growhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se dere i kveld, nye og "gamle" ( gamle og gamle fru blom...!) fjes. SUSHIIIIII... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig treff sist, jenter. Nytt treff ble satt til torsdag 8. mars kl 19 på Olivia Aker Brygge. Si ifra om dere vil være med (også nykommere) så vet vi hvor mange vi skal bestille bord til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er ny, men blir gjerne med på treff. Flytter til Bærum neste år, og er 33 år. Venter vårt tredje barn:-) Da sees vi på kvinnedagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vore lite på denne nettsida i det siste. Har lagt på sofaen og sovet mykje på ettermiddag/kveld når eg har kunna. Venter nr 2 i midten av aug. Blir 37 i vår.

Slenger meg svært gjerne med den 8.

 

Var med på BIM treff jevnlig sist. Var kjempekos. Mista dessverre kontakten med dei fleste relativt kort tid etter fødsel, men fekk ei flott barslegruppe i steden med andre som budde nokså nære.

 

Bur i Oslo, kort vei til buss og relativt kort vei til sentrum. Satser på at eg er der kl.19.

 

Gledar meg!

 

åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg vil gjerne bli kjent med fler som venter barn i sommer :) Jeg er første gangs gravid og venter baby første uka i Juli <3 Håper det er noen der ute som vil treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke ikke vært her inne før, men vil gjerne være med på treff. Er det greit at jeg slenger meg med?

Jeg er 30 år og venter mitt andre barn i slutten av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff 8 mars hvis det er Ok :=) Hadde vært kjempe koselig og blitt kjent med fler som venter baby i sommer :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - vil gjerne treffe dere andre med sommermager! Er 37 og venter nummer to i begynnelsen av juli. Passer dessverre ikke 8. mars, men blir gjerne med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Da ser det ut til at vi blir 11 gravide på torsdag:

 

Julibarn igjen <3, Briskeby, Growhow, *LilleTroll+spira, junicelin, Millun, Lurvetuss, Nifu, Trines tre tette, åNA og as82.

 

Jeg bestiller bord på Olivia på Aker Brygge i løpet av dagen - si ifra dersom det er flere som vil være med eller hvis noen er glemt.

 

Gleder meg til å se dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Jeg får desverre ikke mulighet på torsdag.. Mannen jobber igjen... men prøver lykken igjen neste gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bord bestilt til oss på Olivia på Aker Brygge torsdag kl. 19. Bordet er bestilt i mitt navn (Hanne) da svensken ikke forstod ordet "sommermager";)

 

Sees på torsdag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Må desverre melde avbud i siste liten. Vi tar en langhelg på hytta så vi reiser i ettermiddag. Det hadde vært veldig koslig, men kjenner en langhelg på hytta frister veldig :) Dere får kose dere så håper jeg å kunne bli med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Litt sent ute, men jeg vil også gjerne være med på treff i kveld om det er ok? Fyller 27 i sommer og venter gutt nr 2 i juli. Har en på 4 år fra før. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...