Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?


AdrenaLine

Anbefalte innlegg

Hei damer :)

 

Det var et veldig koselig treff på onsdag. Skravla gikk i ett. Veldig koselig å treffe dere. For de av dere som ikke fikk vært med så har vi planlagt å treffes torsdag 16. februar klokka syv. Sted ikke helt bestemt, men meget mulig Jakob Aall på Majorstua denne gangen også om ikke noen andre har et bedre forslag. (Jakob Aall er supert siden man kan spise mye, lite eller ingenting, men litt mye støy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for treff!! Var utrolig koselig:-) Mannen min hadde begynt å bli bekymret da jeg endelig kom hjem....var redd det hadde vist seg at dere egentlig var skumle baby-nappere! Hihi;-) Gleder meg til neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var superkoselig! Ingen skumle da er, bare store mager :)

 

Kom på at Olivia på Aker Brygge kan også være et alternativ, litt roligere, men har jo både store og små retter til ok pris :) uansett sted, så er jeg med neste gang også! Men greit å være i sentrum, siden vi kommer fra alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store manger kan være skummelt nok;) Takk for en veldig hyggelig kveld! Gleder meg allerede til neste treff:) Olivia er også et godt forslag - jeg er ihvertfall med uansett hvor det blir.

 

God søndag jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Olivia er kjempe hyggelig :-) men er med uansett! Onkel Donald er også ok, stor plass hvis vi blir veldig mange.

 

God søndag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på "det var hyggelig" tråden! Jeg følte datoen skurret litt.. Jeg skal på kurs med jobben da... Meeeeen, vi skal være på Aker Brygge, så kan evnt komme etter hvert. Vet det er sosial bit etterpå, men usikker på varighet. Klaffer det kommer jeg såklart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olivia er jo veldig koselig,så jeg prøver gjerne treff der! Og det passer jo bra med Aker Brygge hvis LilleTroll er på jobb i nærheten og skal komme litt senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er Coco Vika også et veldig koselig sted og uten for mye bråk. Og de har sushi som vi snakket om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et kjempekoselig treff sist:) Hardt å stå opp klokka fem dagen etter med lillemor.. men var verdt det:) synes sushi høres kjempgodt ut.. men er ikke helt sikker på om jeg kan komme. Så bare bestem dere, så kommer jeg dit dere er hvis jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er gjerne med på neste treff 16. feb. Venter en liten gutt i starten av mai, ellers er jeg 31 år og bor på nesøya i asker.

 

Cecca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere termin dere som møtes nå?? Har selv termin i slutten av september, så vet ikke om jeg hører til inni her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel oss seks fra sist pluss Cecca2012, Elli78, Lurvetuss og Milliun til nå :)

Endret av Julibarn igjen <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har Flash-webside og da kommer det ikke opp på iPad eller iPhone. Er på sistnevnte selv og får ikke opp men vi kan vel bestille når vi kommer dit. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du tenker for meg og, sliter med å være en smule distré om dagen..... Vi bør vel få bestilt bord innen mandag? Har ikke vært der selv, så vet ikke om det er stor eller liten plass der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Growhow: Pleier ikke å være så fullt så det går sikkert bra å bestille mandag.

 

@Milliun: Vi er mange fiksere og mye initiativ i gruppa så her kommer vi nok alltid til å ha noe å gjøre. Gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter. Jeg vil også være med på treff, har termin 15.06 med første barnet. håper mager under 30 år er velkommen og :). blir 29 i mars da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel oss seks fra sist pluss Cecca2012, Elli78, Lurvetuss og Milliun til nå :) + vårlille2012 = 11 personer :)

 

Heng på i løpet av helgen, så bestiller jeg bord på mandagen!

Tidspunkt kl 19 som sist antar jeg!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...