Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Veldig hyggelig treff sist, jenter. Nytt treff ble satt til torsdag 8. mars kl 19 på Olivia Aker Brygge. Si ifra om dere vil være med (også nykommere) så vet vi hvor mange vi skal bestille bord til :)

Annonse

Hei.

Har vore lite på denne nettsida i det siste. Har lagt på sofaen og sovet mykje på ettermiddag/kveld når eg har kunna. Venter nr 2 i midten av aug. Blir 37 i vår.

Slenger meg svært gjerne med den 8.

Var med på BIM treff jevnlig sist. Var kjempekos. Mista dessverre kontakten med dei fleste relativt kort tid etter fødsel, men fekk ei flott barslegruppe i steden med andre som budde nokså nære.

Bur i Oslo, kort vei til buss og relativt kort vei til sentrum. Satser på at eg er der kl.19.

Gledar meg!

åse

Hei jenter!

Da ser det ut til at vi blir 11 gravide på torsdag:

Julibarn igjen <3, Briskeby, Growhow, *LilleTroll+spira, junicelin, Millun, Lurvetuss, Nifu, Trines tre tette, åNA og as82.

Jeg bestiller bord på Olivia på Aker Brygge i løpet av dagen - si ifra dersom det er flere som vil være med eller hvis noen er glemt.

Gleder meg til å se dere:)

Hei jenter!

Må desverre melde avbud i siste liten. Vi tar en langhelg på hytta så vi reiser i ettermiddag. Det hadde vært veldig koslig, men kjenner en langhelg på hytta frister veldig :) Dere får kose dere så håper jeg å kunne bli med neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...