Gå til innhold

Hva sier innholdet i veska di om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader, for et rot! Skal man slette alt det de andre har skrevet før en svarer og poster, eller er det meningen at det skal stå en halvside med tekst hver gang man svarer et bitte lite ja, ok eller haha? o-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, haha?

Skrevet

Her kommer det fram, ja. Du skal vel kanskje ikke være med på avviker-byturen med oss andre, da, siden du er fullt oppsatt med elsker og greier.

Klart jeg skal blime! Kan ikke la en sånn sjanse gå fra meg - grip dagen! Og folk har jo med seg både medisiner og plaster så da er jeg i trygge hender :-)

Gjest amandine
Skrevet

Her kommer det fram, ja. Du skal vel kanskje ikke være med på avviker-byturen med oss andre, da, siden du er fullt oppsatt med elsker og greier.

Klart jeg skal blime! Kan ikke la en sånn sjanse gå fra meg - grip dagen! Og folk har jo med seg både medisiner og plaster så da er jeg i trygge hender :-)

Vi er for inkluderende hverdag med plass og plaster til alle! Alle uten Radio1!!!
Skrevet

Vi er for inkluderende hverdag med plass og plaster til alle! Alle uten Radio1!!!

Så bra! Gleder meg til å se den snasene hatten din!

Gjest sug lut
Skrevet

Siden jeg som annonsert er klepto bør du holde på hatten, Amandine.

Skrevet

Nå skal vi se... en lommebok med lite penger, men altfor mange kvitteringer, hamas perlearmbåm, lego, puslespillbrikker ,ørten ikeablyanter, en bleie.. hmm var vesken til for meg eller ungene tro....

Gjest amandine
Skrevet

Siden jeg som annonsert er klepto bør du holde på hatten, Amandine.

Du kan få den, til og med, om du kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...