Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Veska mi sier med ettertrykk at jeg er klepto.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 At jeg egentlig er en mann ettersom jeg stort sett aldri bruker veske
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 At jeg er et komplett kaos i pen innpakning..
Mor Løvehjerte Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 At jeg øyensynlig kommer til å ha vondt i halsen til rundt 2050, og at jeg 3-åringen gjerne tisser en skvett i trusa.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 At jeg må være et forferdelig kjedelig menneske som tilsynelatende har tida mi støtt og stadig ;-) Den inneholder nemlig svært lite. Som regel bare telefon, lommebok, nøkler og bind.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 At jeg kan dra på fest iført bleie,smokk og 6 forskjellige farger på leppene... Istedenfor en pose med øl, kan jeg ha en pose med gamle kvitteringer.
Magia Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 At jeg ikke aner hva jeg skal fylle en veske med, men at jeg går med det bare for å føle meg som "en av jentene".
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. januar 2012 #10 Skrevet 14. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 Bag lady.. Hadde jeg blitt hjemløs på flekken med kun vesken min med meg hadde jeg overlevd fint. Der har jeg alltid litt snacks fått streng beskjed av typen siden ejg blir sur når jeg blir sulten, har også med et fint utvalg av hygiene artikler, tryne sparkel, alt som trengs til baby, miniapotek - egentlig et stort et.. Så en rask kikk oppi vesken min vil vel beskrive meg som doplanger på rømmen med baby på slep...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 At jeg ikke rydder så ofte, og at jeg har unger, ettersom jeg har et anstendig lager med servietter i veska, gjerne med logo. Og de kan man få bruk for i de merkeligste situasjoner. I tillegg har jeg penner, kvitteringer, sminke og medisiner. Og telefonen er alltid på bunnen.
stjertløvetann Skrevet 15. januar 2012 #13 Skrevet 15. januar 2012 Hva veska mi sier om meg er åpent for tolkning: Enten at jeg innehar magiske evner siden jeg får plass til mer rot og drit i den enn det som fysisk mulig er, eller at jeg nok ikke rydder så ofte som jeg burde. Og jeg må dessverre medgi at tolkning nr 2 nok kan anses for å være den korrekte.
To ute! :) Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 At jeg har dårlig ånde? :-\ Akkurat nå inneholder den kun lommeboka og et x-antall tyggispakker...
Mor Løvehjerte Skrevet 15. januar 2012 #15 Skrevet 15. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme! Jeg kommer fader meg også, men må understreke at det ikke er jeg, men kun 3-åringen som tisser i buksa (damn that autocorrect!!)...
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2012 #16 Skrevet 15. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme! Jeg kommer fader meg også, men må understreke at det ikke er jeg, men kun 3-åringen som tisser i buksa (damn that autocorrect!!)... Særlig.
Mor Løvehjerte Skrevet 15. januar 2012 #17 Skrevet 15. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme! Jeg kommer fader meg også, men må understreke at det ikke er jeg, men kun 3-åringen som tisser i buksa (damn that autocorrect!!)... Særlig. Okei da, men da skal jeg være innmari full i såfall og trenger mye hjelp med å få på meg tørr truse i str. 98/104, som er den eneste str. som ligger i veska.
Magia Skrevet 15. januar 2012 #18 Skrevet 15. januar 2012 Er med på bytur For en gjeng! Nå mangler jeg bare å bli venn med en dverg, en albino, en med downs og en/to siamesiske tvillinger! (og nei, jeg mener ikke å tråkke på de som er "annerledes", men har alltid ønska meg slike venner)
bIomstre Skrevet 16. januar 2012 #19 Skrevet 16. januar 2012 Jeg trodde innholdet i min veske var driitkjedelig, men det avlører jaggu at jeg må ha en elsker i Bergen! Omordstigningskort og taxikvitteringer avslører hyppige og korte Bergensturer i tide og utide midt i uka!
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2012 #20 Skrevet 16. januar 2012 Her kommer det fram, ja. Du skal vel kanskje ikke være med på avviker-byturen med oss andre, da, siden du er fullt oppsatt med elsker og greier.
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2012 #21 Skrevet 16. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme! Jeg kommer fader meg også, men må understreke at det ikke er jeg, men kun 3-åringen som tisser i buksa (damn that autocorrect!!)... Særlig. Okei da, men da skal jeg være innmari full i såfall og trenger mye hjelp med å få på meg tørr truse i str. 98/104, som er den eneste str. som ligger i veska. Vi hjelper så gjerne, og legger ut på Youtuben mens De venter.
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2012 #22 Skrevet 16. januar 2012 At jeg har dårlig ånde? :-\ Akkurat nå inneholder den kun lommeboka og et x-antall tyggispakker... Du kan jo også se det som at du i alle fall tar ansvar for din egen do-ånde og andres velbefinnende.
Gjest amandine Skrevet 16. januar 2012 #23 Skrevet 16. januar 2012 Og jeg da? Vaktmesteren in person?? Med tyggis, plaster, hammer, skrujern, multi-tool, knipetang, forstørrelsesglass,to lommebøker og et utall nøkler, fyllepenn og blyant, notatbok, målebånd, paracet, juicy tubes og concealer, jeg kommer bak dere og rydder oppi problemene dere måtte støte på, plastrer knær og vasker hender med sprit..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. januar 2012 #24 Skrevet 16. januar 2012 Høres ut som vesken min det amadine hehe
Mor Løvehjerte Skrevet 16. januar 2012 #25 Skrevet 16. januar 2012 Vi burde jo gått på byen sammen, en klepto, en treigtass, en mann i drag, et vakkert kaos, en sykelig inkontinent med kronisk halskatarr, en som er billig i fylla og blir høy på kvitteringer, og ei med usikker kjønnsidentitet. Det måtte jo blitt suksess. Eg kjeme! Jeg kommer fader meg også, men må understreke at det ikke er jeg, men kun 3-åringen som tisser i buksa (damn that autocorrect!!)... Særlig. Okei da, men da skal jeg være innmari full i såfall og trenger mye hjelp med å få på meg tørr truse i str. 98/104, som er den eneste str. som ligger i veska. Vi hjelper så gjerne, og legger ut på Youtuben mens De venter. Gudbedre! (Men absolutt snilt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå