Gå til innhold

Hva trenger man menn til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo handywoman selv, så trenger ikke mann til slikt.

Og jeg fatter fortsatt ikke hva en trenger en mann til(eller partner, da). Jeg ser ikke noen som helst nytte i å ha en klemmevenn hos seg hele døgnet. Uff.. jeg får frysninger bare ved tanken på et klengete vesen som vil noe. Enda flere en liksom skal gjøre noe som helst for. Og da tenker jeg oppmerksomhet, og ikke tjenester i hverdagen. For en må jo vie noe oppmerksomhet til en partner. Og der ligger mye av det jeg ikke liker. Hvorfor skal en bruke energi på sånt?

Nei, jeg har ikke kjærlighetssorg eller sånne ting. Jeg har bare vært alene lenge.

HI

Men da er jo du lykkelig alene da ;) Du kan jo prøve å forstå. Tenk på barna dine, hvor ufattelig glade du er i dem, og så prøver du å forestille deg at du er nesten like glad i en mann som i dem. At du ønsker å få en klem av ham, akkurat som du ønsker å få en klem av barna dine. At du nyter å kjenne varmen fra kroppen hans mot deg, akkurat som du nyter å kjenne den lille kroppen til barnet ditt som krøller seg sammen på fanget ditt. At du har det morsomt med denne mannen, akkurat som du tøyser og ler med barnet ditt. Osv. Jeg synes det er litt trist for deg dersom du ikke en gang kan forestille seg at noen ikke ser på det som en byrde og noe man må vi oppmerksomhet til å ha en mann, men heller noen man trives så godt sammen med at det føles tomt i hjertet når de ikke er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ferieturer, jeg er alene, å syns at det er litt trist å dra på ferie sammen med barna uten å ha en annen voksen å prate med.

Barna mine er veldig små, 1 og 3 år.

å ha en å dra på aketurer med, snakke med. Ja, det savner jeg.

Men alt det praktiske, det går helt greit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...