Gå til innhold

Kan gjerne spå noen...


rosene

Anbefalte innlegg

Hei, vi har prøvd i 6 mnd nå, er født 18-12-85, mannen 04-04-87, lurer på om du kan se noen graviditet i nærmeste fremtid?

 

Om du skulle trekke ut meg hadde jeg vært glad for svar på pm, syns det er så rotete å finne frem her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) sittet å venter på at vesle jenta mi skal komme! Har termin 1 februar, men føler meg så klar nå liksom!! Ser du når hun kan komme, å om det vil gå greitt??:) min andre nå, å førtemann tok lang tid;) så håper det går kjappere denna gangen:) hadde vert så fint med ett svar:)

Født 20.09.88 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har forsøkt å bli gravid i 7 mnd med ny mann. Blir det klaff snart, eller skal vi være fornøyd med de 2 flotte barna jeg har fra før (de satt på første forsøk)? Takknemlig for svar! <3

Kan spå tilbake, men har ikke kontroll over hvilken informasjon som kommer! ;) 120680

Endret av Catteklatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noen graviditet på meg? Evnt kjønn og hvor mange?

 

jeg - 010386

samboer - 270783

 

På forhånd Tusen Takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ønsker å bli spådd.

 

* flere barn, evt kjønn og når

 

* skytsengler

 

 

 

 

Født 140982

Samboer 240674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skjønner jo at det er temmelig håpløst å spørre, da det er fult av folk som spør deg om å "se", men litt håp har man jo alltid..:) Jeg og mannen min har forsøkt en god stund å bli gravid nå, og "alle andre rundt meg" har blitt gravide, men ikke meg. Ser du noe håp i nær fremtid? og kanskje kjønn? :)

jeg er født 05.05.87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære rosene.

 

Jeg hadde satt uendelig stor pris på om du kunne tatt en titt på meg. Har en vanskelig mnd tilbakelagt på grunn av grove celleforandringer og nylig konisering av livmorhalsen med påfølgende komplikasjoner. Begynner endelig å slippe litt taket i frykten nå, men har fått meg real oppvåkning.

 

Jeg lurer på om du ser flere barn min vei?? Også lurer jeg på om du får noe mer opp ang disse celleforandringene. Jeg vil svært gjerne vite hvem mine skytsengler er og også hvem min guide er? Kjenner de rundt meg hele tiden, men klarer ikke å forstå hvem de er.

 

F: 24. 01 85.

 

Kan se igjen om du ønsker det!

 

På forhånd tusen takk. :)

 

Heia..

Vet du hva jeg får inn sånn med engang jeg la kort på deg?? At du er en lysarbeider. " Du er en lysarbeider.Gud ønsker at du ska sende guddomlig lys og kjærlighet-som en engel til jorden og alle dens beboere.

 

 

Ser ut som du er en sikklig omsorgs person,som liker å hjelpe andre. Du har et stort hjerte og har alltid til å plass til andre som trenger deg..Du er en sikklig lysarbeider... Du kan få fram dine evner mer,med å be dine engler om hjelp..Men noe blokkere deg,du må lære deg å stole mer på deg selv---

 

 

 

Din erkeengle er Raphael--

 

 

"jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre.. Du er en lys arbeider sånn som meg ...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sittet å venter på at vesle jenta mi skal komme! Har termin 1 februar, men føler meg så klar nå liksom!! Ser du når hun kan komme, å om det vil gå greitt?? :) min andre nå, å førtemann tok lang tid;) så håper det går kjappere denna gangen:) hadde vert så fint med ett svar:)

Født 20.09.88 :D

 

Heia..

 

Jeg føler at du vil føde før din termin. Din fødsel vil være enkel og være over på ca 3-5 timer. Du får en flott fødsel..En fin barsel tid for du også..Her er det masse glede ..Gled deg..Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ønsker å bli spådd.

 

* flere barn, evt kjønn og når

 

* skytsengler

 

 

 

 

Født 140982

Samboer 240674

 

Heia..

 

Erkeenglen Michael sier "

 

Jeg er med deg,og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddomlige livsmisjon..

 

 

 

Jeg får opp ordet bryllup her.. Ska du gifte deg eller ska i et bryllup innn 1 år.. Enten tenker du på å gifte deg,eller så ska du i bryllup.Men jeg tror det ringer bjeller ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Venter tvillinger og lurer på når de kommer? termin 18. april

Takk:)

 

født 250782 forresten :)

 

04-06 april kanskje... Dem kommer før termin daton din ihvertfall.. Blir en nydlig tid med dine kjære bare... Kos dere..Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ,er så fryktelig rotete her.. Finner ikke de jeg ikke har svart på.. Fant dem istad,men nå er dem borte.. Kan dere dytte den opp,slik at jeg ser de nyeste jeg ikke har fått svart på..Takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rosene :)

 

kommer jeg til å bli gravid igjen og når? må jeg gjennom hormonbehandling for å bli det? skytsengel/hjelpere

født 080985

 

tusen takk vist du ser på meg :)

min har du ikke svart !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner heller ikke den spå siden,jeg hadde på anonym forumet. Makan til rot her inne ..Uff... Savner den gamle Bim jeg..

 

 

Er det forresten chat her?? Noen som er inntrisert å ha spå chat en kveld?? Da kan jeg spå dere direkte..Si ifra hvis noen er inntrisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg vær så snill? ;) 10.06.75

 

Vi holder på med ass.befruktning. Har hatt 4 forsøk, 2 av dei mista jeg tidlig. Ser du noe i forhold til barn? Skal vi få det til? Når? Vi har ikke barn fra før av.

Ser du noe i forhold til min jobb? Skal det vaere noe forandringer der?

Ser du noe ellers?

 

Sånn live spåing kan være morsomt. Jeg vil gjerne være med men aldri prøvd det før. Vet ikke hva man må gjøre da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til dette med sitat på ipaden, så skriver bare på nytt:)

Jeg lurer på kjønn på babyen i magen? Hvordan graviditeten og svangerskapet går? Jeg er født 29.08.90, termin i slutten av august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære rosene.

 

Jeg hadde satt uendelig stor pris på om du kunne tatt en titt på meg. Har en vanskelig mnd tilbakelagt på grunn av grove celleforandringer og nylig konisering av livmorhalsen med påfølgende komplikasjoner. Begynner endelig å slippe litt taket i frykten nå, men har fått meg real oppvåkning.

 

Jeg lurer på om du ser flere barn min vei?? Også lurer jeg på om du får noe mer opp ang disse celleforandringene. Jeg vil svært gjerne vite hvem mine skytsengler er og også hvem min guide er? Kjenner de rundt meg hele tiden, men klarer ikke å forstå hvem de er.

 

F: 24. 01 85.

 

Kan se igjen om du ønsker det!

 

På forhånd tusen takk. :)

 

Heia..

Vet du hva jeg får inn sånn med engang jeg la kort på deg?? At du er en lysarbeider. " Du er en lysarbeider.Gud ønsker at du ska sende guddomlig lys og kjærlighet-som en engel til jorden og alle dens beboere.

 

 

Ser ut som du er en sikklig omsorgs person,som liker å hjelpe andre. Du har et stort hjerte og har alltid til å plass til andre som trenger deg..Du er en sikklig lysarbeider... Du kan få fram dine evner mer,med å be dine engler om hjelp..Men noe blokkere deg,du må lære deg å stole mer på deg selv---

 

 

 

Din erkeengle er Raphael--

 

 

"jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre.. Du er en lys arbeider sånn som meg ...."

 

Tusen takk for svar rosene. :) Det hørtes jo veldig spennende ut. Du har rett i at jeg blokkerer en del av mine evner. Jeg hadde besøk og så en skikkelse da jeg var liten jente. jeg kalte bare han den hvite mannen. Jeg veit ikke hvem han var, men jeg var livredd i årevis etterpå. Er fortsatt redd for å skulle "se" noe slikt igjen og aldri opplevd det i ettertid. Nå stoler jeg helt på intuisjonen min og den har gjort meg mye godt. Jeg kan nok utvide mine evner mer, men jeg veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

 

Klarer du å se hvem den hvite mannen var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ønsker å bli spådd.

 

* flere barn, evt kjønn og når

 

* skytsengler

 

 

 

 

Født 140982

Samboer 240674

 

Heia..

 

Erkeenglen Michael sier "

 

Jeg er med deg,og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddomlige livsmisjon..

 

 

 

Jeg får opp ordet bryllup her.. Ska du gifte deg eller ska i et bryllup innn 1 år.. Enten tenker du på å gifte deg,eller så ska du i bryllup.Men jeg tror det ringer bjeller ja... ;)

 

 

Så spennende, jeg håper at samboeren kommer til å fri i løpet av dette året ( vi har snakket om det) .

Så du flere barn på meg, evt kjønn og når?

Tuuuusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg vil gjerne bli spådd.. Og mitt spørsmål er som så mange andres... Ser du noen flere barn på meg?

Jeg har etter masse vansker fått ei jente 11 år, en gutt 10 år og etter litt spesielle og kompliserte situasjoner en gutt som nå blir 1 år..

Jeg tror selv og har alltid følt at jeg mangler ett barn.. Ja, det høres kanskje pussig ut etter å ha hatt 9 spontanaborter... Men, noe i meg blir ikke ferdig :)

Har hatt et liv med masse tragedier og tøffe opplevelser, så skulle gjerne visst om jeg har noen som passer på meg :) det vil jeg jo tro, siden jeg er her i dag :)

Det var litt om meg, jeg håper du har tid og mulighet, vil gjerne vite så mye som mulig jeg ang dette med en evnt graviditet :)

 

Jeg 290474

Han 191069

 

Klem fra Vakring74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ,er så fryktelig rotete her.. Finner ikke de jeg ikke har svart på.. Fant dem istad,men nå er dem borte.. Kan dere dytte den opp,slik at jeg ser de nyeste jeg ikke har fått svart på..Takk...

opp...jeg står på side to på denne tråden om du vil ta en titt..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene!

Blir jeg gravid igjen, og isåfall når og kjønn?

(Har jente og gutt fra før.)

 

På forhånd takk for din tid! :)

 

Dytter denne, jeg. Født 10.04.72 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du lyst til å spå meg også? Meg og sambo har bestemt oss for å få barn nå, og lurer veldig på om du ser om dette vil ta lang tid, blir det graviditet i 2012? Tar gjerne i mot en meldig fra skytsengel også :)

 

f. 100288

 

Dytter min litt jeg også, hvis du vil se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...