Gå til innhold

Kan gjerne spå noen...


rosene

Anbefalte innlegg

Hei, rosene!

 

Så koselig å se deg her inne igjen :) Du spådde meg gravid innen 5 mnd i mai i fjor og i sept testet jeg positivt :)

 

Ser du hvordan siste delen av svangerskapet blir for meg? Og hvordan fødselen blir?

 

Temin 30.05.2012

Født 15.05.76

 

 

 

Ditt svangerskap får jeg opp som et fint svangerskap.Du kan få litt vondt i ryggen de 2 siste mnd. Husk å prøve å hvile deg ut,og få nok søvn og hvile. Det er også viktig å drikke nok væske.Det må du også huske på i barsel tiden. En fin tid,med masse kos og familie lykke. Det kan se ut som du får en gave som vil overraske deg.Denne personen vil gjerne være fadder,Det er en god venn,som alltid vil dere vel.Denne personen kommer til å ta fadder rollen veldig alvorlig. (enten fadder rolle eller liksom tante-onkel- rolle " ) Du vil få en super jordmor/fødselshjelper) Dere får en god kjemi.Noe som er veldig viktig,for du vil føle deg trygg og god. Din fødsel vil ta 5-7 timer... Lykke til....Ps..Takk for tilbake mld.. ;) Koslig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære rosene.

 

Jeg hadde satt uendelig stor pris på om du kunne tatt en titt på meg. Har en vanskelig mnd tilbakelagt på grunn av grove celleforandringer og nylig konisering av livmorhalsen med påfølgende komplikasjoner. Begynner endelig å slippe litt taket i frykten nå, men har fått meg real oppvåkning.

 

Jeg lurer på om du ser flere barn min vei?? Også lurer jeg på om du får noe mer opp ang disse celleforandringene. Jeg vil svært gjerne vite hvem mine skytsengler er og også hvem min guide er? Kjenner de rundt meg hele tiden, men klarer ikke å forstå hvem de er.

 

F: 24. 01 85.

 

Kan se igjen om du ønsker det!

 

På forhånd tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg vil gjerne bli spådd.. Og mitt spørsmål er som så mange andres... Ser du noen flere barn på meg?

Jeg har etter masse vansker fått ei jente 11 år, en gutt 10 år og etter litt spesielle og kompliserte situasjoner en gutt som nå blir 1 år..

Jeg tror selv og har alltid følt at jeg mangler ett barn.. Ja, det høres kanskje pussig ut etter å ha hatt 9 spontanaborter... Men, noe i meg blir ikke ferdig :)

Har hatt et liv med masse tragedier og tøffe opplevelser, så skulle gjerne visst om jeg har noen som passer på meg :) det vil jeg jo tro, siden jeg er her i dag :)

Det var litt om meg, jeg håper du har tid og mulighet, vil gjerne vite så mye som mulig jeg ang dette med en evnt graviditet :)

 

Jeg 290474

Han 191069

 

Klem fra Vakring74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :) alle inleggene ble veldig rotete her, så lurte på om du hadde tid til å spå meg om du kunne sendt svaret på pm? inlegget mitt ligger i starten, men skriver det på nytt her :)

 

lurer på når jeg kommer til å føde, og hvordan fødselen kommer til å bli?

gjerne om jeg har noen skytsengel også? har ikke prøvd det før :)

 

f.d. 10.10.93

 

tusen takk om du får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på hvilket kjønn som lurer seg i mangen min :-)

 

Jeg er født 030790. Har ei jente fra før. Mannen er 180182.

 

Kan komme med tilbake melding til deg når jeg har fått vite det selv om du ønsker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene, spådde meg forresten i mitt forrige svangerskap, du hadde rett at det ble jente da, og du traff faktisk på datoen du spådde at jeg skulle føde også, 2.nov 2010! 5 dager før termin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Håper du får tid til meg også:-)

 

Jeg lurer på kjønn på babyen i magen? Hvordan svangerskapet og fødselen går? Jeg er født 29.08.90;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

Kan du se på meg?

Jeg lurer på om babyen i magen er frisk eller ikke.

Jeg vet hvilket skjønn det er, og jeg vet at babyen kansje ikke er frisk, men får ikke vite før fødselen.

Hadde vert kjekt om du klarte se det?

 

Min dato er19.06.85

 

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

har du noe å si til meg? Kjenner meg litt lost å savner faren min som døde for to år siden. Er gravid med nr 4 og født 180474.

 

På forhånd takk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Lyst å se på meg?

 

evt når eg blir gravid

forlovet evt?

jobb og huskjøp?

 

17 04 86 Kan gjerne se om du får opp skyts engelen min og evt hva bud de har til meg :)

 

Kan spå tilbake vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og riktig godt nyttår til deg og dine

 

 

Vi er et ungt ektepar som har prøvd å få en liten spire i magen i seks månder nå.

 

Derfor luerer vi på om du ser en graviditet hos oss i 2012? Eventuelt når og kjønn.

 

Hvis du også har tid hadde jeg vært veldig glad om du kunne ha sett hva jeg kommer til å jobbe med når jeg blir større, vil vi bygge hus, og hvor mange barn vi får

 

 

Min fd er 17.05.1991 - Marit Elisabeth

Min manns fd er 25.11.1990 - Eirik

 

Tusen takk hvis du har tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene!

Blir jeg gravid igjen, og isåfall når og kjønn?

(Har jente og gutt fra før.)

 

På forhånd takk for din tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ser du hvilke kjønn eg har i magen og om det er en eller to?

Går svangerskapet bra?

 

Eg er født 270881, mannen 031183.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke stort av den nye designen lenger jeg heller, Rosene.

 

Har du mulighet til å se på meg også??

 

Jeg begynner på pergo nå i morgen, og gleder meg til det. Denne syklusen jeg har hatt nå sist var faktisk helt perfekt. El på dag 13 og tr kom akkurat to uker senere. Håper at spiren sitter snart, ettersom jeg hadde tre aborter i 2010 og siste abort var tidlig i desember 2011.

 

jeg er født 010383

han 250283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne bli spådd. Jeg kunne gjerne tenke meg å vite hvem mine skytsengler er og om de har noen beskjeder til meg? Har det litt tøft for tiden, så det hadde v ært fint om de hadde noen råd til meg :) 14.01.80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kalt inn på sjukehuset den 12.01 og dei påstår og sette i gang ?

 

Kva tror du ? 15.10.71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du tid til meg? Jeg lurer veldig på når jeg føder. Begynner å bli veldig lei...

Vil gjerne høre om skytsengelen min.

Jeg er født 050275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene! Lest endel av det du har skrevet, men aldri før skrevet til deg selv. Venter mitt første veldig etterlengtede barn 22 feb.

Kan du fortelle meg noe om hva som venter meg? Føder jeg til termin? Tar det lang tid?

Det som andre har skrevet om skytsengler syntes jeg er veldig spennende, ganske sikker på at jeg har to, kanskje tre... Kan du fortelle noe om dem?

Jeg er født 130275, mannen min 180974

 

Tusen takk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

vil du spå meg?

lurer på om du får opp noe ang graviditet på meg nå?

skulle hatt mensen for1 uke og 4 dager siden men ikke tegn til den ennå...har litt "symtomer" er veldig trøtt,føler meg utmattet,lill kvalm inni blandt ikke mye ...tung i hode/hode verk,ømme bryst...

 

og får du opp evt. kjønn?

 

født 2 april 1969

 

ps. om du vil kan jeg spå deg tilbake...send meg en pm om du vil bli spåd.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene!

Blir jeg gravid igjen, og isåfall når og kjønn?

(Har jente og gutt fra før.)

 

På forhånd takk for din tid! :)

 

 

Født: 10.04.1972

Og skriv gjerne skytsengel også, om det ikke blir for mange spørsmål. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...