Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg kan gjerne spå 10-20 personer denne uka. Skriv ned ditt spørsmål.og din dato. Et spørsmål pr person. Jeg trekker ut 10-20 stk,som får gratis spå.. Du kan også få vite hvem som er din skyts engel,eller hva dine engler har som besjed til deg.. Jeg bruker tarot kort og engle kort.. Ps,her har det jammen meg skjedd forandringer mens jeg har vært borte. Syntes det er rotete her nå,likte forumet mye bedre før. Blir forvirra av det nye forumnet ja.. Synd dem har forandra det slik. Ha en fin dag alle sammen .. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900191-kan-gjerne-sp%C3%A5-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann..

Jeg kan gjerne spå 10-20 personer denne uka. Skriv ned ditt spørsmål.og din dato. Et spørsmål pr person. Jeg trekker ut 10-20 stk,som får gratis spå.. Du kan også få vite hvem som er din skyts engel,eller hva dine engler har som besjed til deg.. Jeg bruker tarot kort og engle kort.. Ps,her har det jammen meg skjedd forandringer mens jeg har vært borte. Syntes det er rotete her nå,likte forumet mye bedre før. Blir forvirra av det nye forumnet ja.. Synd dem har forandra det slik. Ha en fin dag alle sammen .. Klem

Heia Rosene :-)

Kan jeg sende deg en pm med spørsmål istedet åpent på forumet?

Klem

Annonse

Din Skytsengel er :

Erke englen Gabrielle... " Du har et formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg "sier din engel..

Det er en spennede tid framover for deg.. Du må ikke ta et nei til svar,fortsett med din sak.Det du tror på,og fortsett med det..

Føler at du har hatt det tøft før,men den tiden er nå over. Det er lykke som står for din dør nå.. åpne døra di og ta imot de mulighetene du får tilbudt.. Ikke vær redd..

Din fødsel vil gå veldig bra,det blir ikke så smertefult som du tror.. Du føde på under 5 timer. Du får en snill og koslig jordmor/fødselshjelper..

Anette 33 ..

Din Skytsengel er :

Erke englen Gabrielle... " Du har et formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg "sier din engel..

Det er en spennede tid framover for deg.. Du må ikke ta et nei til svar,fortsett med din sak.Det du tror på,og fortsett med det..

Føler at du har hatt det tøft før,men den tiden er nå over. Det er lykke som står for din dør nå.. åpne døra di og ta imot de mulighetene du får tilbudt.. Ikke vær redd..

Din fødsel vil gå veldig bra,det blir ikke så smertefult som du tror.. Du føde på under 5 timer. Du får en snill og koslig jordmor/fødselshjelper..

Anette 33 ..

Din Skytsengel er :

TUsen takk!!!

Hei, rosene!

Så koselig å se deg her inne igjen :) Du spådde meg gravid innen 5 mnd i mai i fjor og i sept testet jeg positivt :)

Ser du hvordan siste delen av svangerskapet blir for meg? Og hvordan fødselen blir?

Temin 30.05.2012

Født 15.05.76

Hei rosene.

Da du spådde meg sist fikk du frem graviditet på meg to mnd etter svaret ditt og det stemte perfekt! :) Vi er nå gravide og superspente på kjønn og om fødselen.

Vær så snill å se på meg igjen, det stemte så godt sist!

Altså hvilket kjønn? (jeg kan gjerne oppdatere deg etter ul i feb) Eller hvordan går fødselen denne gangen?

250583

-Snart tobarnsmamma-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...