Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei nå da, jenter?


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9+3:) Og har sett et hjerte som blinker i uke 7 og 8+6 - så nå bare håper jeg at alt går fint! Termin ca 26 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, godt å se at det er noen kjentfolk her inn, nå når jeg endelig har turt å nærme meg bim igjen :P hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg 17 uker :) Var hos gynekolog for 2uker siden, fordi jeg ikke hadde peiling på hvor langt på vei jeg kunne være. Overraskelsen var derfor ganske stor da han sa at jeg var allerede 15 uker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er anonym 20:49 og anonym 20:51 samme?

 

For jeg har og termin 5.august, men er 15+3 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte eg og veldig på... har forresten termin 6.august og er 15+4... så vi to er heller ikkje koordinert. Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e litt usikker fordi den første termindatoen va den 10 aug, men etter 1 svk så fikk Æ ny dato 25 aug. Så e det notert usikker dato på helsekortet, men etter UL så skal Æ vÆre nu akkurat 13 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine egne beregninger er min termin 11.august, siden vi testa veldig etter eggløsning, så vet vi dagen for unfangelse +/-. Men legen regner utifra siste mensdag, og han kom til at termin er 5.august, så vi får bare vente å se, ut kommer babyen uansett :P hihi..

Hvordan er magen hos dere da? Syns den godt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble gravid på cerazett, tidlig ul 12+5 og antatt termin da var 12 aug ! alt var bra med lille!

er idag 15+2 og gleder meg til ordinær ul 5 mars !

 

spent på om termindatoen forandrer seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er no 15+2. Termin 18. aug. (termin etter tidl.ul). Termin ut frå siste mens 12.aug. Har ein frå før som kom 6 dagar før termin, så denne kjem nok når den er klar denne også.

No gledar me oss enormt til ordinær ul den 15.3. Spent på om det er jente eller gutt - like glad for begge deler, men greit å vite med tanke på planlegging og navn. Visste sist at det var gutt. Kjekt det. Største ønsket er frisk og rask unge som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

17+3 :) termin 20 august mener jeg hehe herre gud,går jo i surr etter termin fra legen å min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...