Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei nå da, jenter?


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Regner med jeg er blant de som er kommet kortest ettersom jeg har termin i slutten av august, men alltid spennende å følge med på de andre som er tilnærmet like langt :)

 

Litt usikker her ettersom jeg ble gravid før jeg fikk igjen mensen etter SA (siste mens var i starten av august), men tror jeg er ca. 7+4 nå. Mista 9+2 sist, så blir spennende uker framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

er 9+6 nå og har termin 9/8 :) har sett ett bankende hjerte i uke 7 men gleder meg forferdelig til uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ikke helt skjønt det ennå tror jeg,hehe... men jeg er i uke 10 og har termin 6/8. Det gledes!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9+2 i dag :) Så et bankende lite hjerte forrige uke, og har termin 12 august :) Synes dagene går så forferdelig sakte....vil bare komme til uke 12, så man er litt sikrere på at alt skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, er nervepirrende dette... Men spennende også, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 9+1 idag. Og som dere andre så gleder jeg meg veldig til uke 12! Har bestilt ultralyd da, og er spent på å se om det virkelig er noe der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 9+4 i dag. Ska til legen i mårå for første svangerskapskontroll, skulle også få se på UL, håper så indelig at jeg får se et lite hjerte banke og en liten sprellende baby. Hvis alt se greit ut i mårå, ska brødrene får vite at mamma er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 9 august så er 10+ 1 i dag. Har bestillt ul i uke 12. Er så spent på om det er noen dere inne pga ingen graviditetssyptomer,kun litt humørsvinginger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg er 8+5 idag! Var på tidlig UL sist uke (7+4), fikk da se og ikke minst høre hjertet til den lille som slo for harde livet<3 Alle mål og alt så helt bra ut! 3 uker igjen til den magiske grensen, måtte tiden gå fort!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på UL, Magnhild81?

 

Det gikk så fint, knøttet beveget på seg og ikke minst så banket hjertet, så vi er heilt i ekstase her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+1. Var på tidlig UL hos dr. Trolle på Majorstuaklinikken i går. Fikk se og høre hjertet som banket, "armer og ben" som sprellet og hodet med 2 hjernehalvdeler, ryggmargsanlegg. Alt som kunne ses, også i livmor og rundt så fint/ok ut. Lite detaljer ennå, men godt å få en mer eksakt termin. Trodde selv det var 12.aug. Har nå fått 18.aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...