Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei nå da, jenter?

Anbefalte innlegg

Regner med jeg er blant de som er kommet kortest ettersom jeg har termin i slutten av august, men alltid spennende å følge med på de andre som er tilnærmet like langt :)

Litt usikker her ettersom jeg ble gravid før jeg fikk igjen mensen etter SA (siste mens var i starten av august), men tror jeg er ca. 7+4 nå. Mista 9+2 sist, så blir spennende uker framover...

Fortsetter under...

Annonse

jeg er også 9+4 i dag. Ska til legen i mårå for første svangerskapskontroll, skulle også få se på UL, håper så indelig at jeg får se et lite hjerte banke og en liten sprellende baby. Hvis alt se greit ut i mårå, ska brødrene får vite at mamma er gravid

Annonse

Heisann:)

Jeg er 8+5 idag! Var på tidlig UL sist uke (7+4), fikk da se og ikke minst høre hjertet til den lille som slo for harde livet<3 Alle mål og alt så helt bra ut! 3 uker igjen til den magiske grensen, måtte tiden gå fort!! :))

9+1. Var på tidlig UL hos dr. Trolle på Majorstuaklinikken i går. Fikk se og høre hjertet som banket, "armer og ben" som sprellet og hodet med 2 hjernehalvdeler, ryggmargsanlegg. Alt som kunne ses, også i livmor og rundt så fint/ok ut. Lite detaljer ennå, men godt å få en mer eksakt termin. Trodde selv det var 12.aug. Har nå fått 18.aug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...