Gå til innhold

Syns du dette er fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, det er ikke noe annet sted hvor massesuggesjonen er så fremtredende som her inne!

Note to self: Dib liker Marit Bjørgen, viktig å ikke disse henne.

Mens andre kan dere slenge mest mulig dritt om uten at det gjør noe?

Synes også det er noe forbannet tull å dekke seg bak "tror du det er noe hyggelig at folk sier sånt om deg"... Altså, jeg tviler på at Marit Bjørgen er på Dib. Dessuten har hun nok med årene blitt temmelig tykkhudet - alle som eeelsker idrettsfolk når de gjør det bra, vet å klage høyt og tydelig når det går dårlig også.

Spørsmålet var "synes du dette er pent"? Svaret er altså subjektivt - og for min del må jeg si at nei, jeg synes ikke det er pent med så store muskuløse armer å en jente. Samtidig skjønner jeg at det er et resultat av mange, mange års ekstrem trening. Likevel ville jeg valgt en kjole med ermer til Bjørgen...

Ang overvektige mennesker; jeg er sikker på at veldig mange av dere ville sagt at en svært overvektig kropp var stygg også, samme med en ekstremt tynn kropp. Greia er at alt som blir ekstremt reagerer vi på.

Det er bare så pussig med dette forumet at det ikke er noen klare regler på hvem som kan kommenteres... Bjørgen er tydligvis en no-no, men hva med denne fotballfruen som mange her elsker å diskutere; har da vært utallige innlegg om hvor tynn hun er, men er det oppe og vedtatt at henne er det lov å prate dritt om eller...? Bare kjekt å vite liksom.

Skal jeg være ærlig trur jeg det er de samme type menneskene som reagerer på uthenging av de andre også. Trur ikke det er akkurat Bjørgen som er den hellige, men heller det at man har respekt for andre mennesker og synes slik uthenging er ille samme hvem som blir uthengt. Jeg reagerer uansett om de er bjørgen, Fotballfruen, for tynne eller for tykke som får gjennomgå. Det er en forbaska uting å kommentere andres kropper på åpent fora samme hvem som kommenteres. PRONTO!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forøvrig synes jeg Bjørgen er flott!! Hun er en sunn muskelmaskin som representerer Norge og skidaking på en formidabel måte, ( og jeg er ikke sportsfanatiker på en flekk, ikke engang Norsk). Om ikke hun skulle være et forbilde for sunnhet og for unge kvinner kan jeg ikke skjønne hvem som skulle være det.??? Musklene hennes hører med jobben, og jeg synes det er flott at hun jobber så hardt for å komme dit hun er. Fantastisk er hun, Fantastisk og helt utrulig vakker !!!

Gjest sug lut
Skrevet

Herlighet, det er ikke noe annet sted hvor massesuggesjonen er så fremtredende som her inne!

Note to self: Dib liker Marit Bjørgen, viktig å ikke disse henne.

Mens andre kan dere slenge mest mulig dritt om uten at det gjør noe?

Synes også det er noe forbannet tull å dekke seg bak "tror du det er noe hyggelig at folk sier sånt om deg"... Altså, jeg tviler på at Marit Bjørgen er på Dib. Dessuten har hun nok med årene blitt temmelig tykkhudet - alle som eeelsker idrettsfolk når de gjør det bra, vet å klage høyt og tydelig når det går dårlig også.

Spørsmålet var "synes du dette er pent"? Svaret er altså subjektivt - og for min del må jeg si at nei, jeg synes ikke det er pent med så store muskuløse armer å en jente. Samtidig skjønner jeg at det er et resultat av mange, mange års ekstrem trening. Likevel ville jeg valgt en kjole med ermer til Bjørgen...

Ang overvektige mennesker; jeg er sikker på at veldig mange av dere ville sagt at en svært overvektig kropp var stygg også, samme med en ekstremt tynn kropp. Greia er at alt som blir ekstremt reagerer vi på.

Det er bare så pussig med dette forumet at det ikke er noen klare regler på hvem som kan kommenteres... Bjørgen er tydligvis en no-no, men hva med denne fotballfruen som mange her elsker å diskutere; har da vært utallige innlegg om hvor tynn hun er, men er det oppe og vedtatt at henne er det lov å prate dritt om eller...? Bare kjekt å vite liksom.

Skal jeg være ærlig trur jeg det er de samme type menneskene som reagerer på uthenging av de andre også. Trur ikke det er akkurat Bjørgen som er den hellige, men heller det at man har respekt for andre mennesker og synes slik uthenging er ille samme hvem som blir uthengt. Jeg reagerer uansett om de er bjørgen, Fotballfruen, for tynne eller for tykke som får gjennomgå. Det er en forbaska uting å kommentere andres kropper på åpent fora samme hvem som kommenteres. PRONTO!!!

Hadde jeg ikke mislikt LIKER-knappen hadde jeg trykket på den nå, Cat.68.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kanskje er ikke overarmene til Marit Bjørgen så overdådig vakre, men fy flate - tøft, da! De overarmsmusklene er ikke akkurat bygget på en dag.

Hadde jeg hatt noe å si om Marit Bjørgens klesvalg, derimot, så ville jeg nok anbefalt henne en litt annen kjole.

Marit Bjørgen er drittøff, ei flott dame og en vanvittig skiløper.

Skrevet

Jeg synes det er flott og befriende jeg, og VELDIG sunt for våre barn, at også de som ikke er A4 viser frem kroppen sin!

Det er supert med tykke mennesker som går i bikini, og det er supert at muskuløse damer viser seg frem. Ja til mangfold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...