Gå til innhold

Horebukken fikk som fortjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha, måtte vært priceless å se uttrykket hans da politiet ba ham fjerne seg fra din eiendom :D

Du har nok gjort akkurat det veldig mange skulle ønske de hadde gjort i samme situasjon, men som de færreste klarer å gjennomføre.

Lykke til videre. Ha et fantastisk nyttår!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg er stolt av å kalle meg kvinne når jeg leser om din reaksjon :)

Sånn skal kvinner i norge 2012 reagere på utroskap...

Stå på videre, ingen tvil om at du kommer til å få det bra videre, klem til deg!

Skrevet

ÅÅÅÅ, jeg FRYDET meg nÅr jeg leste dette! Konge!! Skulle SÅ likt Å vært flue pÅ veggen :-) Syns det var bra at du ikke skrev navnet til "venninen" din pÅ facebook. Selv om hun absolutt hadde fortjent det, sÅ er det jo andre uskyldige parter her Å ta hensyn til. Ønsker deg alt det beste, hÅper du til slutt finner deg en kjernekar!

Skrevet

Håper det går bra med deg! Måtte bare lete meg tilbake til innlegget og se utviklingen. He he, sikkert ikke veldig kult for han å få politiet mot seg også. Hi hi, jenta si som ordner opp det! Men igjen en trøsteklem, du har jo tross alt blitt sviktet av både kjæresten og venninna di...

Skrevet

Det morsomste med denne tråden er at opplysningen om antall innlegg under bildet viser at Hi kommenterer sin egen tråd og støtter sin egen handling, You go girl! Taper!

Skrevet

Ehh.... alle som skriver med "Anonym bruker" teller innlegg på samme brukerkonto

Skrevet

der tar du feil # 30, vi er alle det samme nr når vi er anonyme...det er for at vi ikke skal bli igjenkjent....så vet ikke hvem som er taper her jeg.....

ikke HI

Gjest Morn du
Skrevet
Det morsomste med denne tråden er at opplysningen om antall innlegg under bildet viser at Hi kommenterer sin egen tråd og støtter sin egen handling, You go girl! Taper!

Hæ? Kan du forklare den?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvordan kommer du frem til den geniale konklusjonen? Du vet at alle som legger inn innlegg som anonym blir reknet som en person og derfor har likt antall innlegg under profilbilde?

Hvem var taper sa du?

Skrevet

Sorry - my mistake. Etter tusenvis at tulletråder er jeg veldig skeptisk til ting som skrives her, har ikke sett forumet etter at det ble "nytt".

Sant eller ikke - en god historie er det uansett

Skrevet

Sorry - my mistake. Etter tusenvis at tulletråder er jeg veldig skeptisk til ting som skrives her, har ikke sett forumet etter at det ble "nytt".

Sant eller ikke - en god historie er det uansett

Så trist for deg at du ikke fikk gleden av å karaktisere noen som taper i kveld da. Hvordan går det nå for selvfølelsen din ?

Taper...

Skrevet

Jeg skal nok klare å leve med det #38, for jeg er istand til å innse at jeg tok feil og derfor beklaget jeg det. Så kan jeg angre på at jeg var for rask denne gangen, for nå er jeg nok for alltid taper her inne, i noens øyne i det minste. Godt nytt år forresten.

Skrevet

Vi er vel alle blitt veldige skeptiske her inne, men etter nytt forum,så har det faktisk ikke vært så mye av det...

Så nå er jeg ganske fornøyd ;-)

samme som innlegg nr # 30

Skrevet

Det var meg som skrev det, og jeg er ikke hi, nei! :)

Skrevet

Du må oppdatere oss, HI! Har du snakka med drittmannen?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

WOW så bra gjort, dette er det mange som ønsker, men ikke klarer. Så ra du har såpass med selvrespekt at du ikke engang høre hans "unnskyldning" Tøff er du.

Gråt litt, spis litt for mye is, og vær litt mer sint og så litt mer is og så bli blid igjen =)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Må bare dytte denne. Lurer på om HI har en oppdatering til oss?

Skrevet

Oi! Har ikke sett denne tråden før! Jøss så tøfft av deg HI! :)

Men hvordan går det med deg for tiden?

Skrevet

Kjempebra gjort av deg HI! :)

Håper alt har gått bra med deg, og lykke til videre :)

Bein i nesa, ingentvil om at du har det ! ;)

• 2 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med denne historien? "lete opp gamle tråder"

Anonymous poster hash: 2443b...516
Skrevet

Hevnen er søt kanskje... men håper dere ikke har barn! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...