Gå til innhold

Horebukken fikk som fortjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut på lørdag at samboer har vært utro. Tikket inn en sms på hans telefon og med forhåndvisning så var det ikke til å unngå å se hva som sto der, det var heller ikke til å misforstå! Han har hatt en lengre affere med en "venninne" av meg. Hun har også samboer.

Jeg holdt maska helt til i dag og da han dro på jobb pakket jeg alle klærne hans ned i søppelsekker som nå står pent plassert på parkeringsplassen, låsesmeden har vært her og byttet lås. Og så logget jeg på hans FB og postet følgende statusmelding: "Jeg har flyttet hjemmefra fordi jeg har vært utro".

Tenker den svir, gubbefaen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj da..men jeg må le litt og, skulle gitt mye for å se oppsynet på mannen når han kommer til en parkeringsplass full av ting, og ny lås :D Tror jeg hadde gjort det samme selv jeg.

Klem til deg!

Skrevet

Wow, så utrolig kjipt! Skjønner ikke at du har klart å holde masken, jeg hadde nok hylt og skreket som en gal hvis jeg hadde oppdaget noe sånt! Tenker han får seg en overraskelse, og det har han virkelig fortjent.

Trøsteklem

Skrevet

Forstår du er sur, men det der legger vel ikke opp til det beste samarbeidet fremover. Ikke tror jeg du har lov til å stenge ham ute fra deres felles hjem heller.

Snakk sammen. Lag skikklige avtaler både i forhold til samvær og bidrag for barna og for hvem som skal ha hvilke eiendeler, deling av penger og gjeld osv. Du tjener ingenting på slik oppførsel. Det eneste som skjer er at mennesker som ellers ville støttet deg i steden kan ta hans parti.

Skrevet

Takk for svar, jenter!

Vi har ingen felles barn og det er mitt hus så han kan snaske seg til å finen seg annet sted å bo. Inn hit, verken her eller der, kommer han aldri mer!

HI

Skrevet
Takk for svar, jenter! Vi har ingen felles barn og det er mitt hus så han kan snaske seg til å finen seg annet sted å bo. Inn hit, verken her eller der, kommer han aldri mer! HI

Nytt år, nye muligheter! Lykke til, du fortjener bedre!

Skrevet

Fy flate jente du er kjempetøff !! Cudos til deg :)

En stor klem til deg :)

Skrevet

Tøft gjort! Go on girl!

Skrevet

Ville ikke vært så "snill" angående den statusoppdateringen. Du kunne tatt ennå mer i der syns jeg ;P I det minste "ble kastet ut hjemmefra fordi jeg har vært utro"

Men syns det er dritkult alt du gjorde uansett!

Skrevet

hehe...stilig !! ikke nådig den der, men helt som fortjent......

lykke til :-)

Skrevet

Flott dere ikke har felles barn!!! Så trenger du ikke tenke på samarbeidsdelen.

Ta enda mer hevn om du kan!! hihi..for en dritt!!

Og vennina de også!!!

Skrevet

Haha, så herlig når slike sniker får som fortjent. Bra jobba!! Du får holde oss oppdatert på reaksjonen...!

Skrevet

Bra jobba!!! Jeg ville vel kanskje lagt til ...utro med "navnet på den såkalte venninnen". Takk og pris for at det ikke er unger inne i bildet! Og en stor trøsteklem til deg, fy søren det der er ikke moro!

Skrevet

Kongekult!!!

Såååå velfortjent!!

Du må oppdatere oss på hvordan dette gikk!!!

Skrevet

Fantastisk bra måte du takla det på ;)

Gjest irismor
Skrevet

You go girl :-)

Råkult, når x'n flytta ut så klipte jeg dressen og en del andre klær i filler (kjøpt og betalt av meg). Det er bra terapi å få lettet på trykket.

Lykke til videre :-)

Skrevet

Hoho, du er kald som greide å vente:-p Hvordan reagerte han?

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Haha, kongebra:) hadde forresten vært til pass for venninna di om du hadde skrevet navnet hennes i den fb oppdateringen til eksen din

Skrevet

hadde vært moro å hørt åssen han reagerte asså....

Skrevet

Hei alle sammen! HI her.

Det har gått en kule varmt siden sist og jeg har ikke vært pålogget før nå. Var en som kom hjem og var RASENDE! Han ringte politiet og politet kom, men de kunne ikke gjøre noe siden det er mitt hus så de dro igjen og ga han beskjed om at når han var kastet ut så måtte han forlate min eiendom, haha!

Så ringte "venninnen" min. Hun var helt i oppløsning. Hun hadde sett FB-statusen til min eks., som han nå er. Hun lurte på om jeg skulle fortelle det til hennes samboer. Jeg har gitt henne en uke på å fortelle ham det selv. Jeg mener det er rettferdig overfor hennes samboer at han får høre det fra henne.

Han har ringt utallige ganger, men jeg gidder ikke snakke med ham. Han bor visst hos sin mamma nå og der må han bare bli for min del. Jeg er sååååå ferdig med ham, den svinepelsen!

HI

Skrevet

Så bra !!

Sørg bare for at samboeren hennes for vite det også.

Lykke til og vær glad du ble kvitt han;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...