Gå til innhold

Venter dere jente eller gutt?


Junimom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter jente og gutt

:)

Terminen flyttet fra 8/6 til 10/6. Tror terminkalkulatorene beregner 2 dager mindre enn jordmødrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt her -termin flyttet 1dag til 9 juni. Har 3 jenter fra før,så det blir veldig stas med en lillebror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre gutter fra før, og nå ser det ut som det blir ei lita jente. Terminen er den samme som jeg har regnet med fra før, 12.06.12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at det blir jente her også :)

Har en gutt fra før, så vi syns det var gøy å få vite at det mest sannsynlig blir jente denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det også en gutt :), termin 19 juni. Vi har en en gutt på 8 år en jente på 4 år, så blir kjempe koselig, men en ny liten prins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter ei jente :) Det hele ble mer virkelig da vi fikk se et aktivt lite menneske inne i magen :) Gleder oss stort til sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ei jente =D

Terminen ble flyttet fra 7.juni til 4.Juni (hun kommer når hun kommer) :)

 

Tenk det....ei lita prinsesse! Vi gleder oss masse! Vi var overbevist om at det skulle bli gutt...siden det bare var gutter på min samboers side. Men jeg hadde en liten følelse på at vi kom til å ta feil....åh jaggu det gjorde vi..Hahahahaaa

 

Min Svigermor ble så glad...hun har 3 sønner og har alltid ønsket seg ei datter. Mens hennes eldste sønn fikk 2 gutter. og nå kommer hennes første jente-barnebarn :) Det skal bli kjekt :)

 

Jeg er ikke helt fan av rosa...men jeg vet nå at det blir nok rosa på lille jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...