Gå til innhold

Venter dere jente eller gutt?


Junimom

Anbefalte innlegg

Vi må jo ha en tråd på hvilket kjønn det blir:) fyll inn etterhvert som dere får vite det på ul. Min ul er på torsdag. Gleeeeder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på rutine UL om tre (lasaaange) timer! Forhåpentligvis kan jeg og fylle inn kjønn etter det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fikk jeg :-) Det blir nok ei lita prinsesse på oss. Storesøster var meget fornøyd!

 

Ble satt en uke tilbake på termin. Alltid litt slag i trynet, termin er veldig psykisk synes jeg.. Kjipt å ha kommet kortere enn jeg trodde. Men men, det er bare en dato, frøkna kommer når hun er klar.

 

Måtte ut og handle de største små rosa ballerina skoene på hennes i dag, kunne ikke dy meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en liten gutt her! Det er utrolig Koselig, men var litt rart da magefølelsen mente det var jente :P Men er storfornøy <3 Samboeren min har begynr å planlegge gutte-rom med bilbane, trommesett og TV-spill allerede! haha Ler av han! Han er i hundre! Herlig! Jeg gleder meg bare mer og mer til å se hjertet på ordentlig! Alt var som det skulle på UL og treminen er 08.06.12, den samme som legen sa i uke 8 Så var veldig presis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en lillebror her i gården! Har hatt tre ultralyd og fått termin 7. 8. og 9. Juni. Vet ikke helt hvilken jeg skal forholde meg til... Har ikke fått noen svangerskapskournal enda, da jeg stort sett har bodd på sykehus siden jeg ble gravid... Men sannsynligvis får jeg keisersnitt en ukes tid før, så da blir det vel ingen av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin 5. juni, og fikk termin 5. juni på UL i uke 14. Rutine ul derimot gav meg termin 12. juni. Slik var det med førstemann og, og jammen meg kom hun ikke til "min" termin, så jeg holder en knapp på magefølelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter jente :) Hvis vi ikke ombestemmer oss etter fødsel, skal hun hete Madelén <3 Termin er satt til 24.juni.

Endret av Solbakken, junispire 2012 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en liten gutt :D Var det jeg trodde helt først, men gikk lenge uten noen følelse av hva det var. Gleder meg utrolig mye <3 Jeg kjenner ikke mange guttebabyer og vi har vært mest jenter i slekta. Så dette blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter jente :)

 

Terminenflyttet fra 1. juni til 30. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...