Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #26 Skrevet 4. januar 2012 Synes synd på dere som ikke har jenter å kjøpe barbier til. Min datter er meg i surrogat. Jeg fikk heller ikke Barbier av mine foreldre, men lurte min farmor for et par. Men det ble liksom det. Jeg fikk aldri de pene og glamorøse. Så derfor handler jeg Barbier til min datter, og det er en fin ting å leke sammen med. Jeg kan fikse og kle på dem, og hun kan leke.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2012 #27 Skrevet 4. januar 2012 Den sannheten kunne du fått fra meg, kjære - klart du hadde sett foxy ut sånn! Men åttitalets appell er universell om vi bare peller av kulturlaget som lærer oss at for mye er for mye. Har aldri fått mer komplimenter fra storeungen enn da jeg skulle på åttitallsfest og hadde sprayet, tupert og dratt luggen opp-og-over, hadde megasminke med megaskimrende megablå øyenskygge, megablå eyeliner, megaskimrende rosa lepper og mega-rouge lagt på akkurat sånn. Egentlig bryr nemlig dyret i oss seg overhodet ikke om the natural look.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #28 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har det samme med Playmo. Så jeg prøver å være i en lekebutikk veldig sjeldent for jeg kommer som regel ut av butikken med noe. Ungene syns det er veldig gøy at jeg også syns det er gøy med Playmo, har tre unger som leker veldig mye med dette også. Min mann har gitt meg opp, men han syns det er gøy selv. Jeg vet han har kjøpt ting, men han monterer de og setter de innimellom tingene vi har i håp om at jeg ikke skal se det.....
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #29 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har det samme med Playmo. Så jeg prøver å være i en lekebutikk veldig sjeldent for jeg kommer som regel ut av butikken med noe. Ungene syns det er veldig gøy at jeg også syns det er gøy med Playmo, har tre unger som leker veldig mye med dette også. Min mann har gitt meg opp, men han syns det er gøy selv. Jeg vet han har kjøpt ting, men han monterer de og setter de innimellom tingene vi har i håp om at jeg ikke skal se det..... Vet du hva som er rart, anonym, jeg kjenner at selv om det er like avvikende å kjøpe playmo som barbier til seg selv, så er det likevel noe som roper mer om samfunnsborger og Vi Som Bygger Landet i å kjøpe playmo. Det er på et vis mindre frivolt - det kan jo bli en byplanlegger eller stor strateg av deg, mens barbie-damer utelukkende er glam og fjas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå