Gå til innhold

Kjøpe barbier til datteren fordi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes de er fine? Finnes det noen grenser for hvor mange barbier man kan kjøpe som mamma? Hun trenger jo ikke fler, men jeg har funnet mange fine på ebay som vil bo hos oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da syns jeg du skal innfri deres ønske om å bo hos dere.

Barmhjertighet heter det. Dessuten kan du alltid selge dem selv når datter er for stor og du selv er lei dem - dersom det skjer en dag.

Gjest sug lut
Skrevet

Ingen grenser overhodet. La de små puppedamene komme til meg, sa jo Jesus. Du kan ikke være dårligere.

Skrevet

Sa jesus det? Da har vår biben en seriøs mangel. Den mangler faktisk ordet pupp.

Gjest sug lut
Skrevet

Du trenger nok en ny. Jeg vet hvor bibelbutikken er.

Skrevet

Men jeg var jo på bok og media og kjøpte ny til gubben til jul. Men fant ikke noen puppedamer der, heller ingen barbier. Nå må jeg sjekke om Eden Starling snart er klar for å reise over dammen.

Gjest sug lut
Skrevet

Vel, Jesus var bare menneskelig og han kan ha uteglemt noe, men jeg leser at INTENSJONEN hans var å la alle puppedamene stige inn i herberget.

Skrevet

Jeg tror han helst ønsket å stige inn i puppedamene selv.

Gjest sug lut
Skrevet

Det skal man ikke se bort fra. Ellers forsvinner hele poenget med at han var "hel gud og helt menneske". Cluet er vel at han lot være.

Skrevet

Som Leonard Cohen.

Det står om bryster i Høysangen, hvor de liknes med gasellkalver. Vakkert og sanselig, i sin helhet.

Gjest sug lut
Skrevet

Leonard lot def ikke være å stige ned i...

Skrevet

Det var visst før, det, men etter som jeg har forstått, har han avstått en liten mannsalder. Men så er han helt menneske og halvt Gud.

Skrevet

Hva, Cohen pøker ikke?

Skrevet

Ikke på lenge, i følge ham selv i en dokumentar jeg så i jula, grunnet sånne åndelige greier.

Skrevet
Ikke på lenge, i følge ham selv i en dokumentar jeg så i jula, grunnet sånne åndelige greier.

men han kunne få synge nattasanger for meg da, så kunne jeg vel fikse resten selv tenker jeg...

Skrevet

men han kunne få synge nattasanger for meg da, så kunne jeg vel fikse resten selv tenker jeg...

Ja.. A thousand kisses deep. Sukk.

Skrevet

Ettersom dette er en Barbietråd, så kan jeg da melde om at Eden Starling er på vei over dammen. Og hun gleder seg stor til å komme ut av esken som hun har bodd i siden 2005. stakkar. Ellers har jeg bud inne på Liana, Odette og Giselle.

Skrevet

Og jeg har funnet en svart tornerose. Hvor kult er ikke det?

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg ønsker meg (eh - oss? henne?) en gravidbarbie med vridbar mage.

Velkommen til Eden - men det er mye hyggeligere om hun heter Julietta siden hun er julebarbien. Da trenger hun ikke være slem heller.

Gjest sug lut
Skrevet

Svart Tornerose? Wow, det er jaggu pc. Link?

Skrevet
Svart Tornerose? Wow, det er jaggu pc. Link?

inn på

www.ebay.co.uk

og søk på

BARBIE SLEEPING BEAUTY L231

Gjest amandine
Skrevet

Er dere helt sprø????

Jeg fikk forøvrig aldri Barbie da jeg var liten pga kvinnesynet hun formidlet(JA, rødstrømpe-mamma),men jeg har jo ikke bikka gæern for det??

Skrevet
Er dere helt sprø???? Jeg fikk forøvrig aldri Barbie da jeg var liten pga kvinnesynet hun formidlet(JA, rødstrømpe-mamma),men jeg har jo ikke bikka gæern for det??

Barbieløs barndom her også, helst fordi jeg selv var rødstrømpe og heller digga Langstrømpe :-) Eller var det komunist jeg var da?

Skrevet

Jeg hadde masse barbier selv, og de fleste av dem er nå overført til min datter. Hun fant frem en fra 80-tallet for en stund siden, ikledd gullnettingstights, skjørt som med godvilje dekket rompa, bar mage og en slags fashionabel gull- og knallrosa topp. Frøken sier: "å mamma, du hadde vært kjeeeempefin i sånne klær!!".

Det er fra barn man får sannheten, yes?

Skrevet
Det er fra barn man får sannheten, yes?

Helt klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...