Gå til innhold

Hva er det kraftigste rusmiddelet du har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lissom: Erfaringen er vel like verdifull som annen erfaring, selv om myndighetene har bestemt at enkelte rusmidler er ulovlige? Det er jo ikke bare å kødde med hodet, og å ha dårlig dømmekraft som er kjernen her. Det handler om å se livet og seg selv fra et annet perspektiv - alstå en endret bevissthet.

Det kraftigste rusmiddelet jeg har prøvd er alkohol. Har røyka hasj og pot også, men det er ikke like kraftig som alkohol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd det meste bortsett fra heroin.

Det er vanskelig å forklare en som aldri har prøvd narkotika hvorfor man er glad for erfaringen. Jeg lærte mye om meg selv, og ikke minst om den menneskelige psyke.

Er kjempeglad for erfaringene jeg gjorde meg. Er mange år siden jeg tok noe narkotika, og kommer aldri, ALDRI til å røre det igjen, men angrer altså ikke at jeg eksperimenterte med det. Har venner som sier det samme.

Og det aller beste med å ha prøvd det, er at unga mine aldri kommer til å kunne lure meg. Avslører en narkotikapåvirket lett som bare av det, der andre tror vedkommende er helt nykter.

Var ute og handlet med mora mi mens jeg var skyhøy på kokain, og hun ante ingenting... Huff, helt jævlig. Heldigvis vil jeg lett se det om mine egne barn er påvirket.

Skrevet

Jeg vokste opp med rusmisbruk i familien, og er derfor fulstendig anti og faktisk redd for alle rusmidler, törr faktisk ikke drikke alkohol engang. Höres kanske merkelig ut. men jeg har opplevd närt inne på kroppen hva rusmisbruk kan gjöre mot en familie og jeg vet att risken for att jeg også fort skal föle avhengighet til et rusmiddel er stort (det er arvelig). Derfor lar jeg helt väre, for min og min families skyld.

Skrevet

Røykte hasj en gang i min spede ungdomstid. Det ga ingen rus, og heller ingen ønsker om gjentakelse. Kunne like gjerne vært foruten den opplevelsen, det eneste den ga meg var skam for at jeg i det hele tatt hadde prøvd :P

Skrevet
Har prøvd det meste bortsett fra heroin. Det er vanskelig å forklare en som aldri har prøvd narkotika hvorfor man er glad for erfaringen. Jeg lærte mye om meg selv, og ikke minst om den menneskelige psyke. Er kjempeglad for erfaringene jeg gjorde meg. Er mange år siden jeg tok noe narkotika, og kommer aldri, ALDRI til å røre det igjen, men angrer altså ikke at jeg eksperimenterte med det. Har venner som sier det samme. Og det aller beste med å ha prøvd det, er at unga mine aldri kommer til å kunne lure meg. Avslører en narkotikapåvirket lett som bare av det, der andre tror vedkommende er helt nykter. Var ute og handlet med mora mi mens jeg var skyhøy på kokain, og hun ante ingenting... Huff, helt jævlig. Heldigvis vil jeg lett se det om mine egne barn er påvirket.

Måtte bare svare direkte på denne,da jeg kunne ha skrevet akkurat det samme:)

Har gjort mye i min ungdom som ikke var bra,men det er erfaring og det har gjort meg til den jeg er i dag.På godt og vondt..

Skrevet

Jeg har røyket hasj en 5-10 ganger når jeg var yngre (ca. slutten av 20-årene), men som en over her sier, er vel alkohol egentlig et sterkere rusmiddel. :P

Hasj var moro det. :) Men jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det igjen noen gang, ting endrer seg litt når man "blir voksen" og får barn og mere ansvar.

Skrevet

Har kun frivillig prøvd alkohol og tobakk... mn ble "foret" på morfin etter keisersnittet :)

Skrevet

Er akkurat som flere andre her skriver jeg mente og. Jeg er "gla" for at jeg har prøvd det. For barna mine vil heller ikke kunne lure meg om de roter seg borti stoff! Jeg VET hva det er for noe.

Og det kunne være en fantastisk opplevelse, for så og skjønne at ettervorkningene kan være livs farlige. Jeg FORSTåR VIRKELIG hvor farlig dette er. Jeg har erfart det selv. For det ER fantastisk og være ruset på extacy første gangen. Men ettervirkningene er FARLIGE.

Jeg føler at jeg er en livs erfaring rikere med det jeg har vært med på. Selv om det var dumt og narkotika er en forferdelig ting! Selvsagt ønsker jeg ikke at barna mine skal tulle seg bort i sånt! Og jeg tror at jeg vil være ekstra flink til og "forebygge" at de skal rote seg borti det, om ikke annet så vil jeg merke det fort og ta grep så fort så mulig!

Dette er hva jeg tenker og føler om dette. Og sånn er det bare.

Men bare så det er sagt, jeg vil ALDRI prøve narkotika igjen! Og jeg VET hvor mange liv den driten ødelegger.

Skrevet

hasj, men kjente aldri noen virkning. ikke i det hele tatt. som å røyke vanlig røyg. prøvd 3 ganger uten å kjenne det så da så jeg aldri vitsen med å gjøre det mer heller..

Skrevet

Vanlig at man må gjøre det noen ganger før det virker. Fikk heller ingen effekt de første gangene, den tredje eller fjerde gangen virket det plutselig veldig bra.

Skrevet
Er akkurat som flere andre her skriver jeg mente og. Jeg er "gla" for at jeg har prøvd det. For barna mine vil heller ikke kunne lure meg om de roter seg borti stoff! Jeg VET hva det er for noe.

Det der var fryktelig naivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...