Fersking:) Skrevet 16. januar 2012 #101 Skrevet 16. januar 2012 Takk tyrjente88, håper virkelig det ordner seg for dere snart<3 Rart hvordan virkelighet og hva man alltid har sett for seg ikke alltid stemmer. Men, som du sier så må man jo ikke gi opp. Jeg tenker at spira sitter, når kroppen min er beboelig. Høsten har tatt veldig på, med mye vanskelig som har hendt i familien. Så kan hende at det ikke har klaffet enda, siden kroppen har vært så sliten. Det rette barnet kommer vel i rett tid til oss også håper jeg. Har bare ikke lyst til å vente :/ hehe. Jaja, uka er jo ikke over. For alt jeg vet, så er jeg kanskje bebodd allerede.. Håper!
lovelyme Skrevet 16. januar 2012 #102 Skrevet 16. januar 2012 uff.. negativ test, men tr kom ikke som den skulle idag.. litt usikker på syklusen min etter en graviditet utenfor livmoren.. har egentlig alltid hatt ganske nøyaktige sykluser.. så litt rart at det skal begynne å tulle nå? eller??
Babysyk85 Skrevet 16. januar 2012 #103 Skrevet 16. januar 2012 Ja, Tyrjente, det er viktig å ikke gi opp Kanskje spesielt viktig å tenke når tanta kommer!! Men denne gang kommer ikke tanta! Spesielt ikke hos deg som har ventet så lenge!! lovelyme, så dumt med negativ test! Har ikke så god greie på det, men ville trodd at muligheten for at syklus var litt forskjøvet var der. Håper du får positiv test senere. Så lenge tanta holder seg borte er det håp!!!
lovelyme Skrevet 16. januar 2012 #104 Skrevet 16. januar 2012 uff.. ja.. er bare så redd for at det skal gå galt igjen.. prøver å tenke positive tanker!
Arie Skrevet 16. januar 2012 #105 Skrevet 16. januar 2012 Ikke lett å holde motet oppe alltid. Her er min rekke med erfaring; SA, SA, Gravid med min datter Tok 13 mnd. MA, Kjemisk g, kjemisk g, kjemisk g. 4pp. Men en gang må det jo bli min tur! Jeg gleder meg til det!
lovelyme Skrevet 16. januar 2012 #106 Skrevet 16. januar 2012 Ja ikke sant Arie.. ! krysser fingrene for oss begge to!
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. januar 2012 #108 Skrevet 16. januar 2012 Har ikkje de mensmurringene nå. Kommer vell for fult igjen i morgen.. Blør litt :'( begynte med bare litt når jeg tørka mæ. Men kommer nå litt i binde. Men ikkje mye å er lyyyyserødt.kjipt altså.trodde virkelig d skulle gå denne gangen. Men el kom jo noen dager senere en max på cbfm. Snart 2 års prøving. 2 kjemisk. 1 sa i uke 4+3. Brukte 3 år på gutten vår som blir 4 imars. .
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. januar 2012 #109 Skrevet 16. januar 2012 Kjemisk gravid er når egget ikke klarer å feste seg. Mensen kommer stort sett til vanlig tid. Men du har fått svakt positiv test. Om du ikke tester før ikm hadde du tatt d for å være vanlig menstruasjon.. Ble litt rot, men håpe du skjønte :-)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. januar 2012 #110 Skrevet 16. januar 2012 Æsj, nå stikker det voldsomt i høyre sida her.. Så er vell tanta som er på vei men skal nok ta en test i morgen tidlig om den ikke er kommet:p
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. januar 2012 #111 Skrevet 16. januar 2012 Krysser fingrene får at du får en positiv test i morgen tyrjente..og at tr holder seg borte
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. januar 2012 #112 Skrevet 16. januar 2012 Ja,jeg har så lyst, og så vet ikke jeh helt om det er mens stikkninger, eller om det er livmor strekker seg stikkninger så får satse på to rosa streker i morgen tidlig ) viss ikke blir det ny pergorunde )
SmulaS Skrevet 17. januar 2012 #113 Skrevet 17. januar 2012 Lykke til med testinga i dag, tyrjente og evt andre som skal teste. ;-) Jeg fikk en blødning (friskt blod, 3-4 dråper) på lørdag, 8-9 dpo, som stoppet, ny blødning på søndag kveld, som stoppet. Og i går hadde jeg noe blodaktig, men mørkt på papriet når jeg var på do. Hver gang, men ikke i trusa liksom. Litt av det samme nå. Har ikm torsdag eller fredag... Føler vel egentlig at mensen er her og håpet er ute, men setter meg ikke på ny pp før fredag;-) føles så kjipt å få besøk en uke for tidlig. Ganske sikker på el- tiden også. Likevel har jeg en god følelse at lista vår blir koselig.... Hurra ;-)
Severine Skrevet 17. januar 2012 #114 Skrevet 17. januar 2012 Hvordan går det med dere jenter:-) Jeg håper snart å få lese at noen i gruppa her står på gravid listen:-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2012 #115 Skrevet 17. januar 2012 IKM Uke 3 Mandag 16.1 Mummitrollet <3 Solstråle tyrjente88 Lovelyme *** Tirsdag 17.1 GoombaXXpp+kj.prøverigjen *** Onsdag 18.1 Garfy&Alex <3 TMTMTM prøver på lillebrøster kattungen (prøver på nr 3) *** Torsdag 19.1 BlidogFornøyd Zebrah Athina 33 pp *** Fredag 20.1 tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp. Lille2012 Arie 1MA, 3pp Fersking:) 5pp Babysyk 4pp *** Lørdag 21.1 #synne# *** Søndag 22.1 *** gravid: ****** Ikke gravid, inn i ny pp: Athina 34 pp Severine klar for nr2 Blør ikke så mye enda. men d øker på. så da er d vell bare å vente på ny eggløsning før jeg kan melde meg inn i ny pp. Lykke til, dere som skal teste de neste dagene xxx
Severine Skrevet 17. januar 2012 #116 Skrevet 17. januar 2012 Trist du også må inn i ny pp. klar for nr2 Hvor lang syklus pleier du ha?
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2012 #117 Skrevet 17. januar 2012 mine sykluser er alt fra 40 til 80 dager. sjelden eggløsning. sliter med cyster på eggstokkene. må vell ta kontakt med gynekolog å få pergo. har vært snakk om det. men jeg har også noen kg for mange på kroppen. men syklusen min har vært lange og ustabile helt siden jeg fikk mensen første gang. jeg har også en slags muskelknute i livmora. oppdaget d da jeg gikk gravid med gutten vår. såg d også ul for 1 år siden. men gynekologen sa ikke noe om det.
mammas skatter <3 Skrevet 17. januar 2012 #118 Skrevet 17. januar 2012 jeg hadde tegna til pcos og hadde ikke eggløsning. og overvektig. fikk metformin. som hjelper både på vekta og syklusen. pergo og ovitrelle for å få eggløsning.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2012 #119 Skrevet 17. januar 2012 romheg: jeg har ikke pco(s) hvertfall det gynekologen mente...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2012 #120 Skrevet 17. januar 2012 men jeg ble tilbudt noe medisin. hun sa ikke hva det hett. men hva d samme som de med diabetes får. jeg takket nei. men trodde d hva "slanketabletter" Virker metformin på deg romheg? kan man bare få dette med gynekolog. eller kan legen skrive d ut?
mammas skatter <3 Skrevet 17. januar 2012 #121 Skrevet 17. januar 2012 legen kan også skrive d ut. det var sikkert metformin du vart tilbydd. metformin har hjelpt meg å få litt mer normale sykluser og gå ned til en vekt som jør at jeg kansje har el. de hjelper litt på søtsuget i begynnelsen. en kan bli litt kvalm og litt dårlig i magen, men det er forbigående. gikk ned 18 kg første gangen jeg brukte det før jeg fikk sønnen. og no ned igjen 9 kg som jeg la på meg etter fødsel. etter jeg bynte på igjen etter jeg sluttet amme fikk jeg gradvis bedre syklus igjen da jeg bynte påijen med metformin. perioder der jeg slørvet med tablettene vart syklusen lengre også. gynlegen mente jeg ikke har pcos heller, friskmeldte meg i september. men noe feiler meg siden det er mye tull med syklusen igjen og jeg har 12 dager positive eggløsningstester. så legen skal henvende meg til gyn igjen.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. januar 2012 #122 Skrevet 17. januar 2012 Så flink du har vært med å gå ned i vekt. Jeg gikk ned 12 kg før jeg klarte å bli gravid med sønnen vår. men de er kommet på igjen Tok av meg 4 kg før jul. å må ta meg på tak igjen.. Jeg bruker cmbf. enkelte mnd er den bare lav den perioden jeg bruker den. men da er syklusene for lange for den. andre ganger har jeg lav noen dager å flere dager med høy. men ikke max. er ikke mange ganger jeg får max. prøvde en periode med vanlig el tester. men de hva nesten positive hver dag.. Så hormonene er i ubalanse. tar også tempen hver morgen. mye svingninger.. Må vel bare bestille meg en legetime. men gruer meg litt for det..
mammas skatter <3 Skrevet 17. januar 2012 #123 Skrevet 17. januar 2012 takk jeg skal faktisk til legen i dag. så hun kan henvise meg til gyn. håper det ikke er lang kø på gyn. altid nærvepirrende å gå til lege.
lovelyme Skrevet 17. januar 2012 #124 Skrevet 17. januar 2012 Negativ test og ikm igår.. Fremdeles ingen mens idag.. Mon tro om man skal tørre å teste igjen?.. Hva tror dere? Eneste "symptomene" er litt "kløe" i brystene innimellom og ganske trøtt..
For_mye Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #125 Skrevet 17. januar 2012 Hei alle sammen! Fikk ikke skrevet noe i går, men i hvert fall- jeg testet igjen og den vr fremdeles negativ... Men har ikke IKM før fredag da så det er vel ennå håp. Nå blir det ihvert fall ikke noe testing på meg før til helgen, blir litt for dyrt dette her selv om det er billigtester jeg bruker. Var ikke så mange her inne som hadde gladnyheter dessverre, men uken er ennå ung! Satser på at vi får flere navn på lista etterhvert. Lovelyme - du har jo ikke fått mens ennå, og det er et tydeligere tegn enn at du har negativ test. Ingen mens = fremdeles håp! romheg og klar for nr 2 - Dere snakker om at dere måtte ned i vekt for å få barn, imponerende det dere fikk til. Kan det være at jeg sliter nå med å få barn pga vekta? Jeg veier rundt 80 og er 164 høy, og det betyr jo overvektig. Veier nok mer nå enn det jeg gjorde m første og andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå