Gå til innhold

**IKM uke 3**


For_mye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har liksomsymptomene kommet for fullt :P er oppblåst, småkvalm og i forrigårs var jeg sikker på at puppene var kjempeømme! Sist jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer før uke 6, og trodde ikke jeg var gravid før jeg fikk positiv test :P Er 6dpo i dag i følge kalenderen min, og for et par timer siden hadde jeg stikkinger i livorsområdet. Kjenner jeg er så inbilt gravid nå at jeg går nok i kjelleren om det ikke klaffer :P Skal prøve å vente med å teste til jeg er 10dpo, men regner med at jeg sprekker om et par dager.. Sist testet jeg positivt 12dpo, når har dere planer om å fyre av første test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg meg på lista jeg også. Kjenner ingen symptomer foreløpig.. Hva med dere, noe nytt? Krysser fingrene for oss alle :)

 

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

Severine

prøver på lillebrøster

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

Athina 33 pp

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

***

Lørdag 21.1

#synne#

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

******

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt symptomer hver mnd, uten at det har vært noe der av den grunn.... MEN denne gangen er det annerledes, jeg har en utrolig god magefølelse, er varm og rolig og litt trøtt. Det har det siste døgnet strammet litt på den ene siden nede i magen. Pluss at livmortappen min er helt borte, er det et tegn? ;-) Er bare 6 dpo da, så sikkert for tidlig å merke noe.

 

Krysser fingrene for uke 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gode symptomer der LIlle2012.

 

Symptomer (ca en uke etter antatt EL)

Her er puppene større enn normalt (det kan jeg lett tolke ut ifra hvordan mannen min ser på meg :-) Hi hi. Jeg er øm på brystvortene, men ikke noe om ellers.

 

Det strekker av og til i lysken.

 

Jeg føler allerede magen har vokst (dvs det er ikke så lett å holde magen inne som det pleier å være... :-))

 

Litt trøtt, dette symptom kom først i dag.

 

Fordi jeg er neste sikker på å bli gravid denne måneden så jobber jeg på spreng på jobben for at jeg skal kunne ta det litt roligere i "den kvalme" periden som kommer.

 

Blir nok litt skuffa nå ja hvis det viser seg å være inbildt denne gangen og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg fortsatt en anelse murringer/litt sånn prikkinger nederst på venstre side (det er dog kun på venstre side ) og har hatt det siden eggløsning. Kjente det ganske kraftig da jeg må ha hatt eggløsning.. :)

 

Er det rart at det bare er på en side..?? Er fryktelig trøtt, tok meg i å gjespe masse på jobb de siste dagene, men tenkte det sikkert var fordi jeg ikke hadde sovet nok, men når jeg tenkte etter hadde jeg lagt meg tidlig hver dag.

 

Ellers kjenner jeg absolutt ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo, det høres jo lovende ut for dere da!! :)

 

Jeg føler meg sliten i nederste del av magen, som om jeg er anspent og ikke klarer å slappe av.. Noen som har hørt om det før? Kan godt hende det bare er fordi tr har tenkt å ankomme om en liten stund.. Men, litt rart er det..

 

*håper* for denne gangen kom det elslim i flere dager, hvor vi hadde sex både rett før, og under sliminga.. Haha, så ekkelt det hørtes ut! Sorry ;) så skulle tro sjansen var stor. Har heller ikke stressa noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt symptomer hver mnd, uten at det har vært noe der av den grunn.... MEN denne gangen er det annerledes, jeg har en utrolig god magefølelse, er varm og rolig og litt trøtt. Det har det siste døgnet strammet litt på den ene siden nede i magen. Pluss at livmortappen min er helt borte, er det et tegn? ;-) Er bare 6 dpo da, så sikkert for tidlig å merke noe.

 

Krysser fingrene for uke 3

 

Jeg også har sånne "stramminger" inn mot lysken..visste ikke helt hvordan jeg skulle forklare det før du skrev dette. Spesielt hvis jeg reiser meg fort opp. Ellers ikke noe annet enn en god magefølelse...vi har vært litt flinkere med sexen rundt el..hadde el rundt 4de, og vi hadde sex 1, 3 og 4de..

7dpo og såå lyst til å teste....men får vel prøve å la være en uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle dere med symtomer.

 

Jeg har ingen symtomer uansett hvor godt jeg kjenner etter, men med nesten en uke igjen til IKM så er ikke slaget tapt enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så voldsomt med symptomer her egentlig heller, men en følelse av at denne gangen må det stemme.. skummel tanke egentlig :s ...

 

Når har dere tenkt til å prøve å teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere, jeg gikk på en smell og tok en test i dag. Huff. Jeg var bare så utrolig sikkert på at jeg måtte være gravid. Det murrer i venstre siden nede ennå, og i dag har det blitt kraftigere- skikkelig sånn strekk i perioder. Men selvsagt var det ikke positiv test.

 

Mistet litt håpet.. men jeg har lange sykluser og skal jo ikke ha mensen før neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere, jeg gikk på en smell og tok en test i dag. Huff. Jeg var bare så utrolig sikkert på at jeg måtte være gravid. Det murrer i venstre siden nede ennå, og i dag har det blitt kraftigere- skikkelig sånn strekk i perioder. Men selvsagt var det ikke positiv test.

 

Mistet litt håpet.. men jeg har lange sykluser og skal jo ikke ha mensen før neste uke..

 

Vanskelig å holde seg :/ Men, det var jo ganske tidlig da - du kan fortsatt være gravid, selv om det ikke vistes på testen. Noen går jo mange dager over ikm før det vises :) Snaart er uka vår her! Det blir godt å få vite.

 

Har ingen annen symptomer enn oppblåsthet. Men har egentlig troa på at det skal gå denne gangen. Vi gjorde jo alt "riktig" dvs. Hadde sex rett før og under el, vært super avslappa, kuttet ned på koffein og stress.. Sovet mye.. Ja, syns det burde gå nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg igjen ( jippi, for nå er det vår uke som kommer)

 

Jeg skal prøve (må bare finne viljestyrke, noe som ikke alltid er like lett) å ikke teste før lørdag i neste uke da er jeg 2 dager over IKM.

 

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tilhører egentlig ikm uke 2. med ikm idag. hadde max på dag 26 og 27. så gikk utfra el dag 27.. fikk ikke målt tempen de dagene. men uansett ut ifra tempene ellers ser d ut som at el ikke hva før dag 32. kan el være så lenge etter max?

Hadde jeg ikke el før dag 32 er jeg bare på dpo 8. med ikm torsdag 12.. http://www.fertilityfriend.com/home/3572fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 10 dpo i dag. Og tok en billigstrimmel, akkurat; Der kom det en svaaaak strek! Oi oi!

 

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er d sikkert pms symptoma.

vertfall så har jeg litt brennende/varme brystvorter/rundet areola. med litt smått småsprengfølelse eller kribling bare sånn plutselig.

litt småkvalm 3 kvelden på rad-

blendahvite tester, men eggløsningstetsene har vært positive siden mulig el. eller så er det bare hormontull me kroppen.

har vel ikke heilt trua på at jeg er gravid. som jeg hadde fått begge gangene jeg har vært gravid

 

men gratulerer da arie :) strek er en strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del menssmerter de siste par dagene, hadde det en uke før IKM sist jeg ble gravid. Mulig det bare er jeg som vil kjenne det fordi jeg vet at det er det eneste symptomet jeg husker jeg hadde før posistiv test sist :P

 

Har testet i går og i dag, men begge negativ. Er bare 9dpo i dag, så jeg har fremdeles trua :) Skal prøve å ikke teste før søndag, men testene ligger farlig lett tilgjengelig så vi får se :P

 

Gratulerer med posistiv test Arie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, testet i dag for moro skyld, nesten en uke til IKM - negativ...

Har jo høye forventninger denne måneden, drømte i natt at jeg var gravid og skulle føde. Det var så koselig. (Kom aldri så langt som til fødselen før jeg våknet da...)

 

Femdeles litt ømme bryster, men det er vel egentlig litt avtagende nå. Ingen andre symptomer.

 

Etter negativ test så daler jo forventningene litt, men det er jo tidlig.

 

Flott at Arie allerede har sett streken, det lover godt for uken vår!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle symptomene som jeg hadde ved forrige graviditet. Ryggen verker, mensmurringer, halsbrann.

 

Løper på do et par ganger om dagen i den tro at TR har kommet.

 

Har IKM på onsdag så vi får se! Testet forresten negativ idag morges på billigstrimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Testen i dag var ikke så bra. Så kan jo være en kjemisk, eller at det er stor forskjell på følsomheten på testene. Det er billigstrimmler, og jeg er bare 11 dpo i dag. Så jeg kjøpte to fra rfu. De skal være veldig følsomme for hcg.

 

æsj håper ikke det er kjemisk :(

 

Ny test i morra. Ja, Jeg heter Arie, jeg er testoman.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. ja min var blank idag.. men det var et merke jeg ikke har brukt før.. gubben som kjøpte det som var å kjøpe på apoteket.. heh..

håper håper at det lyser + imorgen.. da tror jeg at jeg jubler ;)

 

Testoman her også Arie.. Med førstemann testet jeg 15 ganger ialelfall.. siste i uke 12`! ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Håper det blir noen litt hyggeligere tester på dere i morgen da, synes det er moro at dere er testomane ;-)

 

Jeg hadde en merkelig opplevelse i dag, ikm ca fredag, er vel 8 dpo, fikk litt vondt i magen midt på dagen og gikk på do. Plutselig blødde jeg friskt blod. Det stoppet etter en time og har heller ikke vondt mer. Håper ikke det er tr, men pleier å spotte litt før det, dette var noe annet. Har tenkt tanken på festeblødning, men har ingen barn fra før og null erfaring, så får vente å se. Håper ;-)

 

Men ellers lite symptomer. Snart vår uke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg flytter meg selv inn her fra uke 2. Har vært så mye tull med syklusene mine i det siste. Flere ganger el-slim i en syklus, så kroppen er ikke lett å tolke. Neste periode blir det el-tester!!!

 

Tror ikm er fredag, så jeg skal ikke teste før tidligst lørdag (hvis jeg klarer å holde meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen babysyk ;-) da har vi ikm samme dag.

 

Har egentlig ikm på torsdag, men har hatt planer om å vente til fredag med testing. Kjenner jeg har lyst å teste før... Og siden jeg hadde en blødning i går så er jeg ganske usikker på om kanskje tr er på vei allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...