Gå til innhold

**IKM uke 3**


For_mye

Anbefalte innlegg

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

Severine

prøver på lillebrøster

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

Athina 33 pp

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

***

Lørdag 21.1

#synne#

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

******

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig Lille2012 :)

 

Dumt med den blødningen, men kanskje det var en festeblødning? Har det kommet noe mer eller var det bare litt? Vi får krysse fingrene. Tror jeg skal vente til fredag med å kjøpe test, så jeg ikke blir fristet før. Om jeg er skikkelig flink venter jeg til søndag. Hvis ikke tanta kommer meg i forkjøpet.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke til å lime inn ikm lista, skjønner ikke d. regner med ikm ca 19.januar. kommer fra ikm uke 2. skrev lengre opp at el har muligens vært noen dager senere en cbfm viste.sett utifra temp stigning. skulle jeg fulgt cbfm hadde jeg vært dpo 15. men er nok bare dpo 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer blod her babysyk, var litt brun utflod i dag tidlig, men det har stoppet helt nå... Spent, og litt mer positiv enn i går ;-)

 

hva med resten!? Noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, svakt kryss på clearblue plus! En dag før ikm, og ikke morgenurin.. Håper den er ekte, ikke falsk!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!! Ja, er vel greit å teste på tirsdag morgen iallefall, for da Må den jo bli positiv!!! Fristet til å teste jeg også, men har en dårlig følelse. Da er det bare kjipt å teste!!

 

Flere som tester i morgen?

 

Setter det inn på lista jeg klar for nr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

Severine

prøver på lillebrøster

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

Athina 33 pp

klar for nr2

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

***

Lørdag 21.1

#synne#

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

******

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa hver dag de siste dagene :P klarer ikke la være, så har slutta å lure meg selv med å prøve å vente to dager :P er spent på i mårra, da er jeg 12dpo og jeg testa positivt 12dpo sist jeg var gravid :)

 

Så langt har jeg hatt en del smerter nederst i magen. Varierer hvor mye. Og har vært veldig hormonell et par dager. Bjeffer til samboeren min og tar til tårene for teite filmer på tv. Har begynt å få kviser i ansiktet i dag. Alt dette kan jo stemme med PMS, så det blir spennende å se om mensen kommer i løpet av uka. Er ikke 100% sikker på syklusen min, har ikke fulgt med de siste mnd..

 

Kjekt å se at flere får positive tester! Håper mange fra uke tre flytter over i 1.trimester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk babysyk85 :-) masse symptomer her. TRØTT, ømme og fastere bryst. Tisser oftere. MYE luft. Kvalmebølger. Vondt i korsryggen. Vonde stikk og murringer i livmor. Mye blankt tynt utflod. Blir veldig fort mett. Oppblåst. Spes. Om kvelden. Maten smaker ikke d samme. Idag likte jeg ikke kaffen heller. Gjore ikkje d sist gang heller.

Tyrjente : Håper det er et ekte pluss du fikk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

prøver på lillebrøster

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

Athina 33 pp

klar for nr2

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

***

Lørdag 21.1

#synne#

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

******

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Severine

 

Da var tanta kommet her:(

Håper at alle dere andre slipper besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Severine!

Lykke til neste gang. Hvor lenge har du prøvd forresten? Håper du ikke har prøvet altfor lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd Severine!

Lykke til neste gang. Hvor lenge har du prøvd forresten? Håper du ikke har prøvet altfor lenge da.

Takk:) vi har prøvd siden juli, men nå får vi bare håpe på en positiv test på mordagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde passet bra. :-)

Da har dere jo prøvet ganske lenge synes jeg... prøver dere på den første eller har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

prøver på lillebrøster

kattungen (prøver på nr 3)

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

Athina 33 pp

klar for nr2

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

***

Lørdag 21.1

#synne#

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

******

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Severine

 

Slenger meg på med ikm på onsdag, nicet er fra forrige runde, he-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei. :( kjennes ut som at tante rød kommer nÅr som helst.. mensmurringer i mage og rygg, akkurat slik som de to første dagene av mensen, og rett før den kommer.. men har ikke begynt Å blø enda. tappen er høyt oppe. er ikke sikker pÅ om den er Åpen eller lukket. synes ikke d er sÅ lett Å kjenne. har kjent den skikkelig Åpen. Å d hva den ikke enda. men kan fort snu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severine, det var leit å høre!!!Håper spira sitter neste runde!!!

 

Klar for nr2, nei, du skulle jo få positiv test!!! Håper det bare er lille spire som tuller med deg!!!! DU får oppdatere så snart det skjer noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil så gjerne bli gravid denne gangen!! Følte vi gjorde alt riktig denne pp, dette er 5pp for oss.. Vil ikke ha flere. Prøver på vårt første barn, er 25år og ikke vært gravid før. Kjenner ingen symptomer, annet enn litt ømme bryster (som vanlig før tr) og noen vonde strekk under magen (?!)

 

Venter på fredag -da skal det testes, om ikke tr åpenbart er påvei. Håper det er mange her inne som kan juble i kor, og at du er en av dem Klar for nr2!!

 

Håper det klaffer for deg nestegang Severine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener Ferskingen. Vi prøver også på vår første, jeg har ikke vært gravid, og han har ikke gjort noen gravid før. Er jo veldig spent på om det klaffer, og NåR!!! Eller om vi er av de uheldige som kanskje ikke kan få barn! Jeg har heller ingen symptomer, men som du, ømme pupper - som vanlig!!

 

Vi må nok bare vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha noen som er i samme båt Babysyk85. Har liksom alltid trodd at jeg skulle være ultrafruktbar hvor det klaffet med det samme, også var det visst ikke så lett likevel tydeligvis. Skjønner nå at det tar tid, ser at det er ganske vanlig å prøve i noen mnd først og at det er veldig individuelt det der. Også er det såå kjedelig(!!!!) å venteee!!

 

Håper og krysser fingrene for oss begge to!! Oss alle sammen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært redd for at jeg ikke kan få barn jeg. Ikke at jeg har noen grunn til å mistenke det egentlig! Har jo selvfølgelig håpet at det skulle klaffe fort, men har tenkt at om det ikke klaffer i 1. eller 2. pp så tar det TID!!

 

Gruer meg til hver gang jeg går på do nå merker jeg!! Litt slitsomt egentlig. Jeg spotter 2-3 dager før tanta kommer, så blir jo advart. Men så kan man jo spotte og fortsatt være gravid, så jeg vil jo fortsatt ha et håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere vil det skal klaffe med en gang, men slik er det bare ikke alltid.. Ble gravid uten problem, men mista.. Har nånholdt på 1 1/2 år, litt usikker på pp, siden jeg har hatt litt snåle sykluser.. Men en må bare være positiv og prøve å ikke bry seg om de som sier at du må slappe av, for da stresser du bare mere.. :))

 

Lykke lykke til til alle sammen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du mistet tyrjente88!! Og at dere har brukt så lang tid!!

 

De fleste vil jo at det skal klaffe med en gang da, så jeg syns ikke det er rart om man har et håp om det. For noen klaffer det jo fort, og man vet jo ikke på forhånd om man er en av de heldige eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke det en ikke skal ha håp, men realitet må vi også ha.. Unner selvfølgelig alle som det klaffer for med en gang en baby.. Vi har jo alle lyst på baby :) men det var vell mer tenkt som en ikke gi opp, det klaffer til slutt :) ikke noe ngativt mot noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...