Gå til innhold

**IKM uke 3**

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Fikk ikke skrevet noe i går, men i hvert fall- jeg testet igjen og den vr fremdeles negativ... Men har ikke IKM før fredag da så det er vel ennå håp. Nå blir det ihvert fall ikke noe testing på meg før til helgen, blir litt for dyrt dette her selv om det er billigtester jeg bruker.

Var ikke så mange her inne som hadde gladnyheter dessverre, men uken er ennå ung! Satser på at vi får flere navn på lista etterhvert.

Lovelyme - du har jo ikke fått mens ennå, og det er et tydeligere tegn enn at du har negativ test. Ingen mens = fremdeles håp!

romheg og klar for nr 2 - Dere snakker om at dere måtte ned i vekt for å få barn, imponerende det dere fikk til. Kan det være at jeg sliter nå med å få barn pga vekta? Jeg veier rundt 80 og er 164 høy, og det betyr jo overvektig. Veier nok mer nå enn det jeg gjorde m første og andre.

en av grunnene til "dårlig" syklus og manglende el hos meg var vekta. så det kan godt vare mulig. har du snakket med legen din om det?

Fortsetter under...

Jeg har fortsatt ingen positiv test, og ingen tr.. Men kjøpte mej en sensitiv test nå i dag. Så om den ikke slår ut i morgen tidlig, så er det nok ingenting nei.. Testa negativt 4+4 sist.. Men testa da ikke igjen før jeg var 7 uker.. Så vet ikke når streken kom den gang..

Får bare smøre meg med tolmodighet ;)

Svar til romheg:

Nei, har ikke snakket med lege, men så har jeg jo ikke prøvet så lenge da. Jeg har forøvrig nokså regelmessige 25 dagers sykluser. Tror jeg har EL, men skal begynne med EL-tester neste syklus. å gjøre noe med vekta kan jo heller ikke skalde.... men er litt for glad i mat dessverre...

Svar til romheg:

Nei, har ikke snakket med lege, men så har jeg jo ikke prøvet så lenge da. Jeg har forøvrig nokså regelmessige 25 dagers sykluser. Tror jeg har EL, men skal begynne med EL-tester neste syklus. å gjøre noe med vekta kan jo heller ikke skalde.... men er litt for glad i mat dessverre...

alt for glad i godsaker og mat her også. så ikke det enkleste.

Jeg har fortsatt ingen positiv test, og ingen tr.. Men kjøpte mej en sensitiv test nå i dag. Så om den ikke slår ut i morgen tidlig, så er det nok ingenting nei.. Testa negativt 4+4 sist.. Men testa da ikke igjen før jeg var 7 uker.. Så vet ikke når streken kom den gang..

SYnd da, hadde ikke du pluss på testen i går? Håper du får bekreftelse igjen i morgen, mye tyder vel på at du får positivt resulat seint??

Lykke til!

Annonse

Hadde håpet og bli møtt med mange positive tester her inne! :( Så dumt at ingen har testet positivt. Men uken har jo så vidt begynt! Håper det kommer etterhvert.

Kjenner jeg gruer meg for hver gang jeg må på do! Er redd jeg skal begynne å spotte. Om tanta kommer fredag bør jeg begynne med det idag eller i morgen, så jeg går jo og håper at det ikke skal skje.

Lurer litt på om jeg skal teste bare for å dempe håpet....

Fikk vite idag at en kamerat av samboer skal bli pappa. De har bare vært sammen ca 2 mnd, så jeg føler de "sniker" litt. Har en følelse av at det ikke var planlagt, så jeg skulle jo ønske det heller var meg!! Håper bare de gleder seg masse allikevel..

SYnd da, hadde ikke du pluss på testen i går? Håper du får bekreftelse igjen i morgen, mye tyder vel på at du får positivt resulat seint??

Lykke til!

Men den var såå svak, men testa med et annet merke idag.. Klart negativt.. Men kjøpte en til i dag, som måler 10 miu eller hva det er som står der og ikke 25.. Så er mer sensetive.. Så prøver den i morgen tidlig :))

Det blir en spennende testedag i morgen tyrjente 88 :)

Du har jo passert IKM så forventer positivt resultat fra deg i morgen, så håper jeg at at vi blir mange som kan flytte inn på septemberforumet i løpet av uka :)

Blir så glad av å sitte på forum og lese om positive tester, så gjør meg glad damer ;)

Jeg hadde en skyggestrek på halve testfeltet i kveld, men den lå sammen med en el-test som hadde skyggestrek så det var sannsynligvis bare fargeoverføring. Kjenner at forventer positiv test i morgen allikevel :P

Hei :-) Jeg gikk ut i fra at jeg hadde IKM på mandag (el-slim søndag og mandag to uker før), men testet på søndag, negativ. Har enda ikke fått mens, men regner med jeg får den, den er bare litt treig ettersom det er 1. pp etter pilleslutt. Sist gang jeg sluttet på pillene tok det meg 5 uker å få tilbake vanlig mens så.. Har også ingen symptomer lenger. Men jeg har god tid :-)

Annonse

JIPPIIIIIIIII!!!! Jeg har testet positivt!! :)

Krysser fingrene for dere andre som fortsatt venter!

IKM Uke 3

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

prøver på lillebrøster

kattungen (prøver på nr 3)

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Athina 33 pp

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

Lørdag 21.1

#synne#

Søndag 22.1

gravid:

Zebrah

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Severine

klar for nr2

Gratulerer til dere med positiv test :)

Lovelyme: Jeg hadde skyggestrek når jeg ble gravid med sønnen min, ta en ny test i morgen så er den sikkert sterkere :) De sier jo at en strek er en strek!

Jeg hadde negativ test i dag og nå ser det ut som tanta er på vei.. Har hatt småblødninger i dag, men det betyr jo heldigvis at syklussen er stabil :)

IKM Uke 3

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

Lovelyme

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

prøver på lillebrøster

kattungen (prøver på nr 3)

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Athina 33 pp

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

Lille2012

Arie 1MA, 3pp

Fersking:) 5pp

Babysyk 4pp

Lørdag 21.1

#synne#

Søndag 22.1

gravid:

Zebrah

Ikke gravid, inn i ny pp:

Athina 34 pp

Severine

klar for nr2

prøver på lillebrøster

Gratulerer Zebrah!

Det var på tide vi fikk en positiv test! Nå er det bare for oss andre å henge oss på :)

Vurderte å kjøpe test i dag, men droppet det. Blir til at jeg venter til lørdag med å teste, og da er det best å vente til fredag med å kjøpe den ;)

Hadde tenkt til å vente til fredag, men spørs om jeg klarer å holde meg.. blir nok en imorgen også. er testoman ut av en annen verden.. hehe.. og synes jo det er rart at tanta ikke har kommet enda.. men kansje symptomer og ting slår ut annerledes andre gangen.. ? fryktelig spent.. litt blandede følelser.. er jeg gravid nå så må jeg ringe sykehuset med en gang for tidlig ultralyd pga graviditet utenfor livmor i høst..

Håper alt har klaffet denne gangen!..

her kommer det spøkelsesstreker.

enten er den ultrasvak og veldig tidlig for å teste eller så ser jeg syner. kan kansje nesten kalles negativ. ikm i morgen vist jeg hadde el for 13 dager siden. da mens egentli skulle kommet. alså er jeg egentlig på dag 45. blir ikke klok på dette. hadde sikkert ikke el heller, for eggløsningstestene har jo vært positive hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...