Mandalas Skrevet 30. desember 2011 #26 Skrevet 30. desember 2011 Egentlig tror jeg ikke jeg hadde blitt skuffa. For det første er det en baby på bare noen mnd. For det andre så trenger man ikke gi dyre ting selvom man har god inntekt. Egentlig trenger man ikke ha mye å rutte med en gang, for kanskje har han høye låneutgifter også.
Lammelåret Skrevet 30. desember 2011 #27 Skrevet 30. desember 2011 Klart det er lov å bli skuffet over en gave man får, men å forvente en dyr gave bare fordi giveren antakelig har godt med penger er vel egoistisk.
Gjest sug lut Skrevet 30. desember 2011 #28 Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir aldri skuffet over gaver. Det er ulogisk.
Gjest overlord Skrevet 30. desember 2011 #29 Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir aldri skuffet over gaver. Det er ulogisk. Nå ble jeg litt nysgjerrig.. Et år fikk jeg en julenissepar med mann og kone som sang "we wish you a merry christmas"" når man trykket på en knapp. Paret satt lett henslengt i en irr-grønn sofa som var omtrent like stor som to-seteren i stua vår. Hva ville ha vært den logiske reaksjonen min på den gaven?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #30 Skrevet 30. desember 2011 Barnet ditt får det igjen i arv. Det er ingen andre arvinger :-) Sløser han det vekk, er nok det også forklaringen på at det bare ble 300,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå