Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig tror jeg ikke jeg hadde blitt skuffa. For det første er det en baby på bare noen mnd. For det andre så trenger man ikke gi dyre ting selvom man har god inntekt. Egentlig trenger man ikke ha mye å rutte med en gang, for kanskje har han høye låneutgifter også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er lov å bli skuffet over en gave man får, men å forvente en dyr gave bare fordi giveren antakelig har godt med penger er vel egoistisk.

Skrevet

Jeg blir aldri skuffet over gaver. Det er ulogisk.

Gjest overlord
Skrevet
Jeg blir aldri skuffet over gaver. Det er ulogisk.

 

Nå ble jeg litt nysgjerrig..

 

Et år fikk jeg en julenissepar med mann og kone som sang "we wish you a merry christmas"" når man trykket på en knapp. Paret satt lett henslengt i en irr-grønn sofa som var omtrent like stor som to-seteren i stua vår. Hva ville ha vært den logiske reaksjonen min på den gaven?

Skrevet

Barnet ditt får det igjen i arv. Det er ingen andre arvinger :-)

 

Sløser han det vekk, er nok det også forklaringen på at det bare ble 300,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...