Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #27 Skrevet 4. januar 2012 Dette er en fin ventebukse http://www.lindex.co...tyleId=10328646 Finner også i generous http://www.lindex.co...tyleId=17347256 Ventebukse var et helt knall uttrykk forresten, det skal jeg kalle min nyinnkjøpte bukse i str 42 og satse på str 38 igjen før sommerferien
bIomstre Skrevet 6. januar 2012 #28 Skrevet 6. januar 2012 Jeg fant, jeg fant! På b-young. Med vaffelstrikk og det hele. Da mangler jeg bare viiiin - God helg! :-)
Gjest sug lut Skrevet 18. september 2012 #29 Skrevet 18. september 2012 Kjære ventebukser, det er ikke deg, det er meg, jeg har truffet en annen, men vi kan vel være venner? Så hvis det skjærer seg kommer jeg tilbake, ok?
Gjest amandine Skrevet 18. september 2012 #30 Skrevet 18. september 2012 Kjære ventebukser, det er ikke deg, det er meg, jeg har truffet en annen, men vi kan vel være venner? Så hvis det skjærer seg kommer jeg tilbake, ok? Såpass? Hatten av, gamle ørn!
bIomstre Skrevet 18. september 2012 #31 Skrevet 18. september 2012 Bra jobba lut! Som du vet er bunnen nådd her, og jeg beholder ventebuksa litt til (ups, der så jeg akkurat at jeg har den på bak fram i dag...). Når dens tjenester ikke lenger er nødvendig så tror jeg den skal få bli terassedressbukse på hytta, den er jo ille go'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå