Gå til innhold

Ventebuksa er i hus!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant, jeg fant! På b-young. Med vaffelstrikk og det hele. Da mangler jeg bare viiiin - God helg!

:-)

  • 8 måneder senere...
Skrevet

Kjære ventebukser, det er ikke deg, det er meg, jeg har truffet en annen, men vi kan vel være venner? Så hvis det skjærer seg kommer jeg tilbake, ok?

Skrevet
Kjære ventebukser, det er ikke deg, det er meg, jeg har truffet en annen, men vi kan vel være venner? Så hvis det skjærer seg kommer jeg tilbake, ok?
Såpass? Hatten av, gamle ørn!
Skrevet

Bra jobba lut! Som du vet er bunnen nådd her, og jeg beholder ventebuksa litt til (ups, der så jeg akkurat at jeg har den på bak fram i dag...). Når dens tjenester ikke lenger er nødvendig så tror jeg den skal få bli terassedressbukse på hytta, den er jo ille go' ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...