Gå til innhold

Ventebuksa er i hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke inn i klea mine. Ikke ei eneste bukser. Av veldig enkle grunner - smørkrisa var ikke nok til å avverge feitebolla. Så i stedet for å ha sjølforaktfremmende teitetights som har for lite lycra til å ta unna for bollemagan har jeg nå kjøpt ventebukser - mens-vi-venter-på-å-bli-tynn-igjen-bukser. Det anbefales for humør og sinnsro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en nasjon, vi med! Vi små tre alene brede. Jeg går i dresslignende bukse på jobb, ellers ikke.

Gjest amandine
Skrevet

Ah! Min ventebukse(som jeg for øvrig har gått med i tre uker non stop) er en deilig tynn denimsak med posete ben,av merke pulz og meget fin! Den har til og med lange nok ben til at selv mitt hegrelange (referer til utseende etter tap av kilo, ute på vårparten engang. Da blir selv skikkelig hegre med lange tynne(re) ben) jeg ser ut som om jeg har ordentlige langbukser og ikke bare trekvart lengde..

Skikkelig bra norsk setningsoppbygging forøvrig.. Her trengs vin!

Skrevet

Akkurat sånne jeg har kjøpt, hvis de i tillegg har vaffel i midjen og strikk nederst. Har sånne til sommerbruk, men de er så supertynne i stoffet, dessuten er de pakka vekk med resten av sommeren. Det er de eneste fetebuksene som faktisk gir en illusjon av fasong, ja.

Skrevet
Vi er en nasjon, vi med! Vi små tre alene brede. Jeg går i dresslignende bukse på jobb, ellers ikke.

Genial beskrivelse!

Gjest amandine
Skrevet
Akkurat sånne jeg har kjøpt, hvis de i tillegg har vaffel i midjen og strikk nederst. Har sånne til sommerbruk, men de er så supertynne i stoffet, dessuten er de pakka vekk med resten av sommeren. Det er de eneste fetebuksene som faktisk gir en illusjon av fasong, ja.

Juhu har vi like!!! Det eneste er at de sitter ikke akkurat godt fast,og lillebror har ved flere anledninger nesten trukket dem ned i full offentlighet ha ha ha

Skrevet

Aha, man bør altså holde seg unna kamikaze-kidden med de buksene på, ja! Jeg (mitt indre jeg) tåler ikke flere ufrivillige blottinger etter den litt kinkige episoden med å dra ned sitt eget skjørt foran hele menigheta (se innlegg lenger ned...)

Gjest amandine
Skrevet
Aha, man bør altså holde seg unna kamikaze-kidden med de buksene på, ja! Jeg (mitt indre jeg) tåler ikke flere ufrivillige blottinger etter den litt kinkige episoden med å dra ned sitt eget skjørt foran hele menigheta (se innlegg lenger ned...)
ha ha neider kan du se. Har hatt deg i tankene og tviholder på buksene i utsatte situasjoner.Den historien(første gang dibinnlegg forlater tastaturet for min del) måtte jeg forøvrig dele med mannen. Jeg lo så tårene spratt!!
Skrevet

Ventebukse?! Jaaaa, det er svaret på mang et problem, også mitt. Hvor kjøpe?

Gjest sug lut
Skrevet

Spørs hvor gigafeit du er i utgangspunktet! Jeg har absolutt alt av fett på midten, så må ha noe som ikke krever noen skygge av timeglass... Zizzi var løsningen her, det er også eneste sted jeg kjenner meg nett og liten og kan kjøpe S/M-str... men de starter jo på str 42...

Ventebuksa løser alle problemer, ja, pluss at det er bukser som ikke blir feil når man blir litt mindre heller, da drar jo bare vaffelstrikken seg sammen i takt med bollemagen...

Gjest amandine
Skrevet

Faen,gikk på vekta i dag. Har heldigvis ern dongeri til pluss en penbukse som funker, men kan røpe såpass som at på salget har jeg bare investert i en veske. Ingen nye klær før påske.

Skrevet
Spørs hvor gigafeit du er i utgangspunktet! Jeg har absolutt alt av fett på midten, så må ha noe som ikke krever noen skygge av timeglass... Zizzi var løsningen her, det er også eneste sted jeg kjenner meg nett og liten og kan kjøpe S/M-str... men de starter jo på str 42... Ventebuksa løser alle problemer, ja, pluss at det er bukser som ikke blir feil når man blir litt mindre heller, da drar jo bare vaffelstrikken seg sammen i takt med bollemagen...

Er en nett 40, så da er ikke det butikken for meg. Andre ventebukse tips? Eller har man kanskje slike overalt? Jeg hater shopping og er ikke så bevandret i klesbutikker... (og blir veldig glad hvis jeg kan finne en på første forsøk).

Skrevet (endret)
Noa Noa har alltid noe.

Men i demin? Ellers ser det fort ut som pysj...

Ser amandine har skrevet at hennes er av merket Pulz, hvor har de det merket da tro? Spørs vel om jeg bare må sette mine ben på et kjøpesenter....

HA, fant det. Pulz har de sef på Din Ztil, det burde jeg skjønt :-) Jeg iler...

Endret av bIomstre
Gjest amandine
Skrevet
Noa Noa har alltid noe.
Men i demin? Ellers ser det fort ut som pysj... Ser amandine har skrevet at hennes er av merket Pulz, hvor har de det merket da tro? Spørs vel om jeg bare må sette mine ben på et kjøpesenter.... HA, fant det. Pulz har de sef på Din Ztil, det burde jeg skjønt :-) Jeg iler...
Tar av meg hatten for blomstre og google. En uslåelig kombo. Kjøper du sånne som jeg har har både du og jeg og luten like bukser. Gartnerbukser?
Skrevet

Jeg er vel ikke så glad i denim, men fant noen fronte bukser på KappAhl før jul, med 70-tallscut og høyt liv. Noa noa er kjolebutikk, først og fremst, og med noen gode ullstrømpebukser blir det bra.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg hadde akkurat kommet meg ut av ventebuksene etter fem års kamp.. Så fikk jeg bil.... Yizzda.. På'an igjen.

Gjest sug lut
Skrevet
Jeg hadde akkurat kommet meg ut av ventebuksene etter fem års kamp.. Så fikk jeg bil.... Yizzda.. På'an igjen.

Du bør skaffe deg en bil som ikke er veldig pålitelig - det går sjelden mer kalorier på kort tid enn når du må dytte bil hver gang den skal starte.

Skrevet

zalg på pulz og ingen igjen til meg :-(

Gjest sug lut
Skrevet

Det må da finnez noen et annet zted? Eller du kan prøve den minzte hos Zizzi, ziden den trozz alt har vaffelztrikk og drar zeg zammen øverzt - og nedover er den jo ment å være blomztrende ballongaktig uanzett.

Skrevet (endret)

Dette må uten tvil vær den morsomste tråden jeg har lest! Ventebukser, helt fantastisk! :D Made my day!

Endret av min lille fotballspiller<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...