Gå til innhold

Ubrukelig BIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden den siden vart omlakt er det 2 gangen jeg er her. Er så SKUFFA og blir det ikkje den gamle forsvinner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du (#26) venter på at det gamle forumet skal komme tilbake, er det nok like greit å bevege seg videre med en gang.

Det gamle forumet er historie, heldigvis.

Skrevet

27 korfor er det så få her inne da ?

Skrevet

På et døgn er det 2 sider med innlegg, 15 emner på hver. Det er omtrent som trafikken på en time på gamle anonym.

Lurer på om de som kjøper [kostbar] annonseplass her har fått med seg det???

Admin-staben virket ganske kjepphøy i ett innlegg her, da med tanke på trafikken; det var jul og når den var over og bare folk fikk vent seg til det nye brukergrensesnittet, så ville trafikken ta seg opp igjen og bli som før.

Tror ikke man skal være for sikker på det. Når publikum/brukerne som "er" BiM-samfunnet forsvinner til andre fora, så er ikke BiM BiM lenger.

Dette har både forretninger og ikke minst utesteder brent seg på. Når de kundene som "er" selve utestedet, de trofaste, kule, eller "hotte" menneskene som er kjernen på et sted; når de slutter å frekventere et sted, går det ikke lang tid før omsetningen går ned, stedet blir "ukult"/harry og konkurs er neste.

Ikke at BiM vil gå konkurs, men når folk forsvinner, hva står man igjen med da???

http://www.klikk.no/...-her-pa-anonym/

Skrevet
At aktiviteten går ned er vel endel av "barnesykdommene" som følger etter en nylansering. Man er litt avventende og ser an funksjoner, før man blir like aktiv som tidligere. Nå er det jo også ferietid for mange, det kan kanskje bidra til mindre aktivitet? Det er jo helt greit at man ikke er fornøyd med det nye forumet, men å rope og skrike er vel heller ikke løsningen. BIM ber om tilbakemeldinger på funksjoner som savnes, og det er jo bra! Men det vil nok lønne seg å være konstruktiv i sine tilbakemeldinger, istedet for å true om å slette sin bruker og finne andre nettsteder. Jeg smører meg med litt ekstra tålmodighet og bruker forumet for det det er verdt :)

Ja, det er ganske vanlig med en del barnesykdommer når man lanserer en ny webside. BIM burde nok gjort ferdig mer og testet grundigere før lanseringen, men når det er sagt, så har jeg tru på at det meste kommer på plass ganske fort. Mye av nedgangen i aktiviteten regner jeg med er pga jula. Ser at det er mindre aktivitet på f.eks facebook også i disse dager.

Skrevet
På et døgn er det 2 sider med innlegg, 15 emner på hver. Det er omtrent som trafikken på en time på gamle anonym. Lurer på om de som kjøper [kostbar] annonseplass her har fått med seg det??? Admin-staben virket ganske kjepphøy i ett innlegg her, da med tanke på trafikken; det var jul og når den var over og bare folk fikk vent seg til det nye brukergrensesnittet, så ville trafikken ta seg opp igjen og bli som før. Tror ikke man skal være for sikker på det. Når publikum/brukerne som "er" BiM-samfunnet forsvinner til andre fora, så er ikke BiM BiM lenger. Dette har både forretninger og ikke minst utesteder brent seg på. Når de kundene som "er" selve utestedet, de trofaste, kule, eller "hotte" menneskene som er kjernen på et sted; når de slutter å frekventere et sted, går det ikke lang tid før omsetningen går ned, stedet blir "ukult"/harry og konkurs er neste. Ikke at BiM vil gå konkurs, men når folk forsvinner, hva står man igjen med da??? http://www.klikk.no/...-her-pa-anonym/

Jeg jobber i IT-bransjen og har sett dette mange ganger. Aktiviteten tar seg alltid opp igjen så fort folk har vendt seg til endringene. Den forklaringen BIM-adm hadde for å oppgradere, er gyldig nok. Jeg opplevde flere ganger at siden hang eller ikke kom opp, noe som er mer irriterende enn å vente en uke eller to på at en funksjon fra gammel løsning skal overføres til ny. Det er bra de har fokus på å forbedre sidene etterhvert som behovene melder seg. Det er mange andre websider som har gått "konk" ved å IKKE gjøre det. Klientellet på BIM endrer seg hele tiden etterhvert som nye folk blir gravide og "gamle" medlemmer blir ferdig med småbarnsfasen, så her kan man ikke sammenligne med erfaringer fra forretninger og utesteder.

Skrevet

Jeg har veldig lyst og fortsette her men forsvinner her fordet. DRITT DÅRLIGE LØSNINGER HER NÅ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...