Gå til innhold

Ubrukelig BIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt stor glede av BIM i flere år...,men nå er siden helt ubrukelig. Uoversiktlig og knotete...skikkelig lei meg for å ha mistet et godt verktøy i hverdagen.. Skulle ønske det kunne la seg gjøre å gå tilbake til "gml" versjon...! Hvis ikke blir det en mindre bruker her i gården. Tull og tøys at alt må forandres når det fungerer superbra. Var ingen forum som kunne sammenligne seg med BIM tidligere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg deler samme oppfattning som deg.

Jeg liker den heller ikke..føler siden er blitt så "kald" og ukoselig. Dessuten ser jeg at aktiviteten er blitt betraktelig mye mindre, jeg har lest de samme trådene her i dagevis på første side.

Folk har mistet gnisten.

Syns også at siden skulle vært som før, og heller bare lagt til det som måtte mangle på den i så fall.

men det er nok oss "gamle" som tenker sånn, de nye som aldri har tilhørt her inne før har ikke noe å sammenligne med, så for de er det sikkert greit.

kanskje det er det de vil..hehehe

skviiiise oss oldisar ut, me som er redde for forandring..

Skrevet

Jeg syns også gamle var bedre...! Vært på bim 2 ganger siden september...!! Syns også chatten var et morsomt tilskudd som jeg savner..

Skrevet

Helt enig, vil heller ha den gamle tilbake.

Var så grei oversikt på den....

Skrevet

Og nå har de tenkt å bruke frem til sommeren til å fikse alle problemene... er det mulig... har prøvd å bli medlem på babyverden nå, men selvfølgelig er det noe kluss med passord osv, og får ikke svar på mail...

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei alle sammen,

Grunnen til at denne nye forumsløsningen er kommet til er fordi den gamle ikke taklet all informasjonen som ble lagt inn. Løsningen var utrolig treg og systemet var veldig skjørt, derfor måtte denne endringen til og det er jo synd at dere ikke synes noe om den. Men om dere har innspill til hva dere synes må endres, er det bare å komme med dem så skal vi ta det videre.

Ang. chat er dette en funksjon som kommer til å komme tilbake. Når vet jeg dessverre ikke.

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Og nå har de tenkt å bruke frem til sommeren til å fikse alle problemene... er det mulig... har prøvd å bli medlem på babyverden nå, men selvfølgelig er det noe kluss med passord osv, og får ikke svar på mail...

Hei Fjelljenten,

Vi sitter og retter opp problemer fortløpende, og mye kommer til å komme på plass rett over nytt år. Så du må nok ikke venten helt til sommeren :)

Skrevet

Mye frem og tilbake her nå. Først skulle det meste være på plass i romjulen, så sier dere at dere skal bruke frem til sommeren å fikse opp alle problemene, og nå er det over nyttår...

Skrevet

jeg savner mest den 150 siste innlegg tingen:( den må gjerne komme tilbake!

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Mye frem og tilbake her nå. Først skulle det meste være på plass i romjulen, så sier dere at dere skal bruke frem til sommeren å fikse opp alle problemene, og nå er det over nyttår...

Beklager at dette ble litt forvirrende. Men vi fikser nå opp en god del som kommer til å komme over nyttår, slik som f.eks. uke til uke funksjonen osv. Men forbedringer av forumet og tilleggsfunksjoner vil komme fortløpende mot sommeren. Var dette oppklarende?

Gjest Ann-Mari
Skrevet
jeg savner mest den 150 siste innlegg tingen:( den må gjerne komme tilbake!

Hei spissmus89,

Denne er det flere som savner, så denne funksjonen kommer nok tilbake. Når kan jeg dessverre ikke si noe om akkurat nå.

Skrevet

Det er veldig typisk når noe er nytt og annerledes, at man ønsker tilbake til det "gode gamle".

Jeg forstår at det er forvirrende i starten og noen "barnesykdommer" kommer man ikke unna, men jeg er sikker på at BIM adm gjør så godt de kan. Synes det er litt urimelig å ha et så enormt negativt fokus. Når de sier at dette jobbes med og kommer til å komme fortløpende, så er nok det til å stole på.

Når det er sagt, jeg er også en smule forvirret over layouten og savner endel funksjoner her inne. Det er da derimot ikke krise, det finnes jo drøssevis av steder man kan lese f.eks "uke for uke". Det kommer når det kommer.

Min tilbakemelding er valg av tidspunkt for lanseringen av den nye siden. Virker litt ustrategisk å velge rett før jul hvor det er endel fri og man ikke kan jobbe med diverse utbedringer. På en annen side, ble kanskje julen valgt pga mindre aktivitet her inne..

Skrevet

Jada, jeg går med på den at det sikkert er bra med forandringer og at det gamle ikke virket som det burde..og vi kunne sikkert blitt vandt til det etterhvert..

men hva hjelper det?

Når aktiviteten her inne går ned??

Du sitter å leser de samme trådene om og om igjen..folk kjeder seg og gidder ikke å svare brukerene..

Dette forumet har nå blitt "alla Facebook" med all slags finesser og innvikla dill dall.. når ting blir for "ava" så ramler mangen av lasset..

Skrevet

At aktiviteten går ned er vel endel av "barnesykdommene" som følger etter en nylansering. Man er litt avventende og ser an funksjoner, før man blir like aktiv som tidligere. Nå er det jo også ferietid for mange, det kan kanskje bidra til mindre aktivitet?

Det er jo helt greit at man ikke er fornøyd med det nye forumet, men å rope og skrike er vel heller ikke løsningen. BIM ber om tilbakemeldinger på funksjoner som savnes, og det er jo bra! Men det vil nok lønne seg å være konstruktiv i sine tilbakemeldinger, istedet for å true om å slette sin bruker og finne andre nettsteder.

Jeg smører meg med litt ekstra tålmodighet og bruker forumet for det det er verdt :)

Skrevet

At det er mulig å være så negativ til en oppdatering som virkelig var på tide. Man skal ikke ha vært innom mange andre forum for å skjønne at det gamle bim-forumet var kraftig utdatert og svært lite brukervennlig. At noen føler de nye sidene er noe oversiktlig nå i starten er bare å forvente, men det skal nok ikke mye tilvenning til før man føler seg "hjemme" også her. Man har heller ikke like stor glede av de nye funksjonene når man ikke er vandt til å benytte seg av de enda.

Er enig med Anonym bruker over her, om at man heller bør bruke tastene til å være konstruktiv enn å sverge til at "alt var bedre før". Det er tross alt en (mange) grunner til at en oppdatering måtte skje.

Og når jeg først er i gang, vil jeg takke adm for å være så tilstede og rask med tilbakemeldinger på alle deler av forumet. Det er det virkelig ikke alle forum som er like flinke til. Jeg synes dere gjør en super jobb!

Skrevet

Nei, ikke veldig oppklarende. Nesten alt mangler jo nå, så hvis dere vil være oppklarende kan dere jo lage en liste over hva som kommer når! Når skal dere fikse at jeg kan se selv hva jeg har skrevet om meg selv? Når skal dere fikse at man kan se hvor langt man kommer og hvor gamle barna våre er? Når skal dere fikse at man kan laste opp bilde? F.eks....????? Lag en liste dere, over når dere forventer å få ting på plass, så vet vi ihvertfall hva vi har å forholde oss til, og om det er noen vits å i fortsette å henge rundt her...

Skrevet

Jeg foreslår at du bytter forum jeg, Fjelljenten! Makan til sutring!

Skrevet

Har prøvd, venter bare på at babyverden skal komme inn i kampen og logge meg inn. Makan til innblanding.

Skrevet

Men da er det vel ikke noe poeng i å fortsette vendettaen her inne? Lykke til hos Babyverden!

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som holder på med vendetta, jeg prøver bare å få noen svar fra sideansvarlige. Venter på svar fra de jeg har henvendt meg til jeg, ikke en feig anonym med for lite å gjøre.

Skrevet

Jøss, er man feig hvis man velger å være anonym?

Skjønner at du venter på svar, men måten du stiller spørsmål på er ganske "skrikete". Oppfattningen du gir er vel heller at du er på en heksejakt, enn at du stiller konstruktive og kristiske spørsmål!

Skrevet

ehh javel.... ^ ^ så utrolig interessant hva din oppfatning er da...

Skrevet

Så fint at du synes det. Det oppsummerte vel alt :)

Skrevet

ja, får håpe du har rett nr 15

jeg har mangen mnd og slå ihjel..fint å ha en plass å "henge" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...