Gå til innhold

Hva fikk dere til jul av jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilge produkter fra Oliviers og en hard, litt stor pakke fra Kichn som jeg ikke har åpnet enda (har vært bortreist)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting... våres bedrift gir penger til veldedighet isteden for gaver som ansatte somregel ikke har brukt for... 400.000,- ble gitt til 2 formål i år.

Skrevet

Ingenting... våres bedrift gir penger til veldedighet isteden for gaver som ansatte somregel ikke har brukt for... 400.000,- ble gitt til 2 formål i år.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

En pose julemarsipan og julelunsj. Fylkeskommunen.

Skrevet

Min egentlige jobb (fylkeskommunen) - ingenting, men jeg er riktignok i permisjon. Ikke at det har vært de store greiene tidligere, er snakk om en liten nissefigur eller en tekopp, hvis man er heldig. Helt greit, klarer meg fint uten gaven.

Har også en deltidsjobb som også har permisjon fra. Jobber ikke ofte, trenger jo, trenger absolutt ikke jobben, men har blitt så glad i de ansatte og brukerne, at jeg aldri får meg til å slutte. Der var jeg innom på julelunsj og da fikk vi to Bodum-glass, faktisk - og det er kommunalt.

Ellers har jeg et styreverv i et firma jeg er deleier i, men som jeg egentlig har lite eller ingenting med å gjøre, og der har vi visst gitt fine gaver til de ansatte. Godt at jeg fikk en gave selv også, siden det tross alt betales delvis av meg. Fikk et gavekort på 5000 på kjøpesenter, kurv full av spekemat, sjokolade og masse god vin + en Bergans fleece-genser til alle. Ikke minst fikk de julebordtur til Edinburgh, julebord (alt av drikke og mat inkludert her hjemme) OG en julebonus på 10, 000 kroner! Må nevnes at det har vært et godt år, og at hadde jeg hatt så mye og si, og hatt store aksjer innen firmaet, skulle jeg ha satt foten ned... Det var i overkant mye de fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...