Gå til innhold

Hva fikk dere til jul av jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en bok med bilder fra kommunen her... Ønsker meg en fet julebonus som endel får men.. hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år fikk vi ett interaktivt elektronisk julekort og en bløtkake til avdelingen.

Syns det er litt smålig å ikke gi ett gammeldags julekort ihvertfall, men det er vel slik det er på IKT i offentlig sektor

Skrevet

Først året i ny jobb. Fikk gavekort på 1000 kr. Veldig fornøyd.

Skrevet

Vi fikk julegratiale på kr 3.000, samt gavekort på kr 1.000.

Skrevet

Fikk to flasker vin og en kalender. Er i permisjon denne julen da, så er egentlig fornøyd med at jeg fikk gave i det hele tatt:-)

Skrevet

En bukett tulipaner og ett julekort.

Skrevet

Ikke noen ting, som vanlig. Jobber i kommunen som hj.pl.

Skrevet

Boka Vestfold rundt, del 2. og vinglass. Skal fusjonere nå så fikk gave fra 2 steder

Skrevet

ingenting, som vanlig...

Skrevet (endret)

Nada. Søsteren min som har helgejobb i butikk fikk mer enn meg, som står på hver eneste dag på min jobb. Kommunen er jeg i da...

Endret av The Power
Skrevet

Ingenting, selvfølgelig.... Kommunearbeider her også...

Skrevet

Vi har fått en ekstra feriedag i romjulen (staten) :)

Veldig fornøyd med det!

Skrevet (endret)

Vanligvis får vi en (1) kinobillett hver,men i år kunne vi velge om vi ville ha den,eller om vi skulle bli sponset endel av julebordet.Vi valgte julebordet;)

Er også ansatt i kommunen.

Endret av Bæ bæ lille lam:)™
Skrevet

En boks med små håndskrevne lapper hvor alle kollegaene hadde skrevet noe positivt om meg.. det var kjempekoselig!

Alle på avdelingen fikk hver sin boks ( var jo ikke så veldig hemmelig da..da men) :)

Skrevet

En flaske vin. Jeg er veldig fornøyd med det jeg, det er igrunn alle selv de som ikke drikker. De har en gave å gi bort igjen eller ta med når de skal på besøk i romjulen.

Skrevet

En pose julete og en liten pose sjokolade ved siden av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...