Gå til innhold

205 visninger - 5 svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smiley er djevelens verk og siden spiser innlegg. Men jeg skal altså faktisk like meg sjøl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh, hvordan kan jeg poste tidsmessig ETTER Tilda og Ellen-pellen og likevel havne over dem på lista (så jeg tror jeg ikke har posta i det hele tatt og derfor poster igjen)?

Skrevet (endret)

Du er nederst på listen jeg ser.

Veldig snodig

Har du oppdatert siden?

Endret av ellen-propellen
Skrevet

Jeg må si som Ellen Propell, jeg leser nok flere innlegg en jeg svarer på, dels fordi ofte omhandler et innlegg noe helt annet en jeg trudde da jeg åpnet det, og jeg da muligens ikke føler jeg har noe å si. Og andre ganger så er det allerede sagt mange ganger set samme jeg ville sagt. Men jeg klager heller ikke :) <--------. Jeg liker smiley

Skrevet

Sånn, nå er jeg nederst (eller i hvert fall under dere) men i stad var det helt skrudd.

God romjul, Cat.!

Skrevet

Legger inn et svar jeg også, uten egentlig å svare på noe.

Sånn bare for gøy lizm.

Skrevet

Hvis jeg har svart på et innlegg, så går jeg inn på den tråden veldig mange ganger etter for å lese hva alle andre har svart... Det vil si at jeg kanskje går inn på en tråd 10 ganger da, hvis det er endel som svarer etter meg. Hvis mange gjør det er vi snart oppe i 100 visninger eller flere...

Men skal innrømme at jeg ofte leser innlegg, er litt lat, orker ikke å svare selv om jeg har litt lyst :o)

Skrevet

Hmmm jeg er som oftes gratispassasjer men er fordi jeg ikke har noe klokt å si anyway....

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er alltid alene her på anonymforum, i hvertfall i følge nettsiden selv...har det ganske travelt med å poste svar, lese innlegg og krangle med meg selv :-P

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er alltid alene her på anonymforum, i hvertfall i følge nettsiden selv...har det ganske travelt med å poste svar, lese innlegg og krangle med meg selv :-P

Skrevet

Jeg leser oftere enn jeg er pålogget, altså bidrar jeg til at det blir mange visninger uten at jeg tilfører noe.

Vil du ha mange svar må du selv bidra til at folk får lyst til å svare og ofte gjør du ikke det, sug lut.

Skrevet

Jeg leser oftere enn jeg er pålogget, altså bidrar jeg til at det blir mange visninger uten at jeg tilfører noe.

Vil du ha mange svar må du selv bidra til at folk får lyst til å svare og ofte gjør du ikke det, sug lut.

Skrevet

I alle innlegg på hele forumet, faktisk? Nå er jeg litt imponert over min egen omnipotens.

Skrevet

Når man går inn på et innlegg som har overskrift som feks " Noen som kan hjelpe meg" og videre i innlegget står det " noen som vet hvor jeg har gjort av bilnøklene mine?" Nei, da gidder jeg ikke svare, for jeg vet ikke hvor bilnøklene til Anonym befinner seg.

Synes det også kan være spennede/lærerikt å lese andre innlegg uten å måtte svare selv. Ofte handler et innlegg om ting jeg lurer på selv....

Skrevet

Nei, ikke i hele dib, men i trådene du deltar i, selvsagt. Det samme gjelder alle som publiserer her, vekker man ikke interesse blir svarene få og leserne flere.

Skrevet

Vel, det er i øyeblikket ikke mer enn en tråd her med flere svar enn denne, som jeg startet og som jeg deltar i fortløpende, så der bæsjer du nok på leggen, gitt.

Skrevet

Sug lut

- du har publisert her i evigheter, det er ikke dine første innlegg her akkurat.

I tråden om hun som ikke likte juleagaver svarte du på en god måte, hadde vært fint med flere slike innlegg fra deg! De svarene dine ga mulighet for utvikling og det er bra. Mange andre svar har motsatt effekt og holder antakelig noen borte fra å svare.

Skrevet

Ja, det er nok derfor det blir lite aktivitet på forumet. Eller kan det faktisk tenkes at du er hakket for personfokusert akkurat nå? Jeg kjenner meg virkelig ikke godt nok betalt til å være bukken som skal jages ut i ødemarka med alle forumsynder på sine skuldre.

Skrevet

Veldig mange av de med nick som svarer her, og relativt få anonyme. Er nok de med nick som holder liv i det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...